Kutding. Post nou eensquote:
Op dinsdag 3 januari 2012 11:05 schreef deVerdeler het volgende:[..]
Je bedoelt waarschijnlijk 'lach' ipv 'lag'. Hier.. nu heb je genoeg om zelfspot te bedrijven. Wat de leden hier doen is geen zelfspot, maar spotten met anderen;).
En als ik je reactie zo lees, kan ik concluderen dat niet veel af weet van religies. De ene religie is het ander niet. Wat betreft terroristen... duik even de boeken in. Als er een volk is die de meeste bloed aan hun handen hebben, dan zijn het wel wij de Europeanen. En laten we de nukes niet vergeten. Enfin.. dat is een ander topic.
Wat je mag weten is dat je door andere te spotten geen respect krijgt. Begin dan ook niet over respect ouwe

Ik bedoelde gewoon lag hoor. Klote internet, al die plaatjes

en ja de europeanen hebben inderdaad meer gemoord, dat ontken ik niet. De kernvommen staan hierbuiten, aangezien alleen landen die ze niet hebben erover vallen.
Religies boeien mij inderdaad niet zoveel, maar als je soms op het nieuws ziet hoe erg een vrouw toegetakeld is omdat ze bijvoorbeeld met een andere man sprak. Vergeleken met die gruwelijkheden zijn wij europeanen lieverdjes.
Qua terroristen heb ik gewoon gelijk. Die krijg je niet dood, aangezien het er steeds meer worden.
O en de moslims die ik ken, die krijgen juist wel respect van mij, omdat hun hun regels niet al te strikt nemen. Zo drinken ze bijvoorbeeld niet, gewoon aan de ramadan doen, maar ze lopen hun geloof niet zo ontzettend door je strot te duwen zoals andere moslims dat doen. En gezien het feit dat ze zelfspot hebben, maakt ze alleen maar aardiger. Loop dus niet alles te verdraaien, want ik zei niet dat je door anderen spotten respect krijgt, maar met zelfspot krijg je van mij respect.
[ Bericht 98% gewijzigd door #ANONIEM op 03-01-2012 11:19:37 ]