wees dan gewoon duidelijk want ik lees serieus alleen maar blablablaquote:
Jij lijdt aan waanbeelden, ik kan je niet vertellen dat dat paarse monster niet bestaat want jij ziet 'm.quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
wees dan gewoon duidelijk want ik lees serieus alleen maar blablabla
ga je weerquote:Op vrijdag 23 december 2011 14:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Jij lijdt aan waanbeelden, ik kan je niet vertellen dat dat paarse monster niet bestaat want jij ziet 'm.
telegraaf reacties zijn altijd om te lachenquote:Op vrijdag 23 december 2011 14:15 schreef Smoofie het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)__.html?sn=telesport
Al die haat
Het is een statement van z'n advocaat,niet echt een interview.quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:06 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Jawel, dat doet hij nu toch?
Daar mag je toch als journalist ook op ingaan?
Maar goed, dat zou het interview dan wel weer niet ten goede komen.
Maar sowieso, alleen henk en ingrid uit rotturdamm lezen de telegraaf. Dus dat is wel te begrijpen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:15 schreef Smoofie het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)__.html?sn=telesport
Al die haat
Het kan inderdaad alleen een verklaring zijn van de advocaat. Dan kan je er natuurlijk niet op in gaanquote:Op vrijdag 23 december 2011 14:29 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Het is een statement van z'n advocaat,niet echt een interview.
Hij heeft zijn verhaal wel in Nieuwsuur gedaan dacht ik, maar laat die gozer lekker wegrotten. Dat boek is voor mij nu wel gesloten. Ik hoop alleen dat de straffen zullen meevallen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:29 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Het is een statement van z'n advocaat,niet echt een interview.
Kenne die nie beter het AD lese dan?quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:30 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Maar sowieso, alleen henk en ingrid uit rotturdamm lezen de telegraaf. Dus dat is wel te begrijpen.
Daar staan net iets minder plaatjes in, dat zal wel te moeilijk voor de worden danquote:Op vrijdag 23 december 2011 15:00 schreef msnk het volgende:
[..]
Kenne die nie beter het AD lese dan?
quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:55 schreef TheArt het volgende:
Vast al eens voorbij gekomen
[ afbeelding ]
Net terug van maanden blessure leed. Zat tegen Madrid voor het eerst bij de selectie dacht ik, en viel tegen Ado gewoon in.quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:24 schreef Vjenne12345 het volgende:
Waarom krijgt Bulykin eigenlijk niet meer speeltijd?
Maanden?quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Net terug van maanden blessure leed. Zat tegen Madrid voor het eerst bij de selectie dacht ik, en viel tegen Ado gewoon in.
Al is het maar 3 weken dan nog (al was het wel langer, op zijn minst 4 wekenquote:Op vrijdag 23 december 2011 16:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Maanden?
Was er een week of 3 uit ofzo
Wanneer reageren Obama en Nelson Mandela? al bekend?quote:Minister-president Mark Rutte kan zich de eerste reactie van AZ-doelman Esteban op de man die hem aanviel, voorstellen. „Als ineens zo'n malloot achter je staat, kan ik me erg goed voorstellen dat je je rot schrikt en hem zo snel mogelijk uit je omgeving weg wilt hebben.”
Het schijnt dat Jezus speciaal voor Estaban tijdelijk terug keert op aarde.quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:32 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wanneer reageren Obama en Nelson Mandela? al bekend?
Merkel en Sarkozy hebben ook al begrip getoond voor de reactie van Esteban.
Inderdaad, want Jezus is koning van de (ajax)jodenquote:Op vrijdag 23 december 2011 16:33 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Het schijnt dat Jezus speciaal voor Estaban tijdelijk terug keert op aarde.
Als de wedstrijd moet worden overgespeeld, dan is dat een nederlaag voor Ajax. Die beginnen de wedstrijd dan in mentaal opzicht met een achterstand.quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:10 schreef Ranja_Ranja het volgende:
als de wedstrijd met az overgespeeld/afgemaakt moet worden, vraag ik me af wanneer ze dat gaan doen. ajax en az spelen ook nog eens beide europees, dus dan wordt het een lekker druk schema
...als zo'n malloot het veld op kan komen, is dat geen bullshit, zo blijktquote:Op vrijdag 23 december 2011 13:19 schreef mash_ het volgende:
Al vond ik het: De spelers voelen zich niet meer veilig. Wel echt een bullshit verhaal hoor.
Als de keeper geen rood had gekregen was AZ zeker weten door gegaan...quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:15 schreef joers1 het volgende:
[..]
...als zo'n malloot he veld op kan komen, is dat geen bullshit, zo blijkt
Hahahah, ja tuurlijk. Ze stonden 1-0 achter en speelden niet echt super.quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:16 schreef RvS-Coldplay het volgende:
[..]
Als de keeper geen rood had gekregen was AZ zeker weten door gegaan...
Dat is speculeren....en op niets gebaseerd. De keeper kreeg immers wél rood....quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:16 schreef RvS-Coldplay het volgende:
[..]
Als de keeper geen rood had gekregen was AZ zeker weten door gegaan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |