Ik zal even serieus reageren. Ik heb geen iPad gekocht maar een Android-tab om 3 redenen:quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:29 schreef Merkie het volgende:
[..]
Omdat je daarmee insinueert dat de iPad niet handig is voor mensen die wel handig met techniek en apparaten zijn, hetgeen onwaar is. Het klinkt een beetje neerbuigend, alsof je jezelf te goed voelt voor een iPad. Het kan natuurlijk zijn dat deze interpretatie mijnerzijds onjuist is en je verder geen negatief woord over de iPad hebt, in dit geval is er geen meningsverschil en zijn we het er allemaal over eens dat de iPad een heel goed product is.
Primaquote:Op zaterdag 24 december 2011 14:36 schreef Re het volgende:
[..]
Hoe voelt dat nou om met kuddevolk als ik te moeten discussiėren?
Naja, lees: usb stick, geheugenkaartje of wat je maar wil vullen met muziek.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:40 schreef Tijn het volgende:
Handig man, een externe harddisk aan je tablet.
Wel als je op vakantie bent ja. Dan neem ik gewoon mijn HD-schijf van thuis mee met alles erop.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:40 schreef Tijn het volgende:
Handig man, een externe harddisk aan je tablet.
Oh handig.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:45 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik hang gewoon mijn camera, geheugenkaarten etc met een kabeltje aan mijn iPad en iPhone, dus snap werkelijk het probleem niet.
Er is wel een HDMI-output-kabel.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:45 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Oh en die iPad had ook geen HDMI-uitgang. Wederom handig voor als je ergens anders bent, dan speel je via je Tablet gewoon je films in HD af naar die TV voor je neus.
Je hangt geheugenkaarten met een kabeltje aan je iPhone?quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:45 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik hang gewoon mijn camera, geheugenkaarten etc met een kabeltje aan mijn iPad en iPhone, dus snap werkelijk het probleem niet.
Bij Mediamarkt, Saturn, Apple, overal waar Apple spul te koop is.quote:
Omdat het kanquote:Op zaterdag 24 december 2011 14:47 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Je hangt geheugenkaarten met een kabeltje aan je iPhone?Waarom?
.
Via dezelfde uitgang zeker?quote:
Vergeet de rest nietquote:
Wat kost dat? Is het origineel Apple?quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bij Mediamarkt, Saturn, Apple, overal waar Apple spul te koop is.
Jep, kan je films van je ipad of iphone op je tv kijken.quote:
Vergeet jij niet dat je argument dus niet valide is.quote:
Geloof dat ik mijn Camera Connection kit, van Apple, voor 20 euro heb gekocht ofzo. Ze zijn er ook niet van Apple, een stuk goedkoper. Je krijgt: Card reader, en een extensie voor USB kabels.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:48 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Wat kost dat? Is het origineel Apple?
Wat zou er mis zijn met een sdcard- en usb aansluiting en de optie om je accu te verwisselen?quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:49 schreef TimCook het volgende:
Wat ben ik blij dat mensen als Hofstadt niet bij Apple werken, krijg je zo'n iPad met allemaal poorten en ingangen
Daar komt een stofje in!!!!11!1!!1!quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:50 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Wat zou er mis zijn met een sdcard- en usb aansluiting en de optie om je accu te verwisselen?
Dikker, lelijker, en dat voor iets wat ik sporadisch gebruik.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:50 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Wat zou er mis zijn met een sdcard- en usb aansluiting en de optie om je accu te verwisselen?
Wat denk je wat er in de iPad3 zal zitten? Ik zou het prima vindenquote:Op zaterdag 24 december 2011 14:49 schreef TimCook het volgende:
Wat ben ik blij dat mensen als Hofstadt niet bij Apple werken, krijg je zo'n iPad met allemaal poorten en ingangen
Poorten, ingangen, klepjes maken het ding lelijker en dikker, terwijl je dezelfde functionaliteit ook draadloos kan doen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:50 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik heb überhaupt geen tablet, omdat ik het onzinnge dingen vind. Maar ąls ik er een zou nemen, zou ik iig niet gaan klungelen met een externe harddisk eraan. Dat haalt natuurlijk het hele concept van zo'n apparaat onderuit.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:43 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Wel als je op vakantie bent ja. Dan neem ik gewoon mijn HD-schijf van thuis mee met alles erop.
2 TB aan films/muziek past helaas nog op geen enkele tablet.
Wel weer typerende apple-reactie. Apple heeft het niet dus is het niet nodig/stom etc.
Maar kan je dan ook apps installeren op die SDcard als je internet geheugen vol is?quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geloof dat ik mijn Camera Connection kit, van Apple, voor 20 euro heb gekocht ofzo. Ze zijn er ook niet van Apple, een stuk goedkoper. Je krijgt: Card reader, en een extensie voor USB kabels.
Dat, bovendien zijn kaarten niet de toekomst, de cloud is de toekomst. Je DSLR, de videocamera, Gaan allemaal naar de cloud toe.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:49 schreef TimCook het volgende:
Nee, dat kan niet. Maar nog nooit m'n iPad of iPhone vol gehad dus ik zie de functie daar ook niet vanquote:Op zaterdag 24 december 2011 14:51 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Maar kan je dan ook apps installeren op die SDcard als je internet geheugen vol is?
Ja maar jij komt nooit je huis uit en nooit in het buitenland, dus vind je het prima alles via appels netwerk online te doen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:49 schreef TimCook het volgende:
Mja, 5 gig rest betalen, niet voor mijquote:Op zaterdag 24 december 2011 14:51 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat, bovendien zijn kaarten niet de toekomst, de cloud is de toekomst. Je DSLR, de videocamera, Gaan allemaal naar de cloud toe.
Het is wel ideaal om een back-up van je bestanden te maken.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:51 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb überhaupt geen tablet, omdat ik het onzinnge dingen vind. Maar ąls ik er een zou nemen, zou ik iig niet gaan klungelen met een externe harddisk eraan. Dat haalt natuurlijk het hele concept van zo'n apparaat onderuit.
Ook als je groter word zoals ik, en vaak in het buitenland vertoeft is het perfect hoor.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:52 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja maar jij komt nooit je huis uit en nooit in het buitenland, dus vind je het prima alles via appels netwerk online te doen.
Als je wat groter wordt kom je er achter dat het erg prettig is om zaken daadwerkelijk bij je te hebben ipv te vertrouwen op een eeuwige online-verbinding.
Serieus, dat lijkt me een ramp. Echt een ramp.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:51 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat, bovendien zijn kaarten niet de toekomst, de cloud is de toekomst. Je DSLR, de videocamera, Gaan allemaal naar de cloud toe.
Is Google (van wie Android natuurlijk is) niet DE nummer 1 in het pushen van cloud computing?quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:52 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja maar jij komt nooit je huis uit en nooit in het buitenland, dus vind je het prima alles via appels netwerk online te doen.
Als je wat groter wordt kom je er achter dat het erg prettig is om zaken daadwerkelijk bij je te hebben ipv te vertrouwen op een eeuwige online-verbinding.
Hij kan natuurlijk wel gewoon vol.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet. Maar nog nooit m'n iPad of iPhone vol gehad dus ik zie de functie daar ook niet van
Kijk das een goed tegenargument. En dat zeg ik als macbook gebruiker.quote:
Jij gaat in het buitenland je muziek streamen?quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ook als je groter word zoals ik, en vaak in het buitenland vertoeft is het perfect hoor.
Natuurlijk, hij kan vol. Maar ik ben niet iemand die tal van nutteloze apps installeert die ik verder nooit gebruik, dus is het mij nog niet gebeurt.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:54 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Hij kan natuurlijk wel gewoon vol.
Had ik ook bij m'n HTC Desire en toen heb ik er gewoon een grotere micro-sd voor gekocht.
Je hebt dan tenminste nog wel de keuze om het in de cloud op te slaan of op een sdcard / usbstick / ander medium.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:54 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Is Google (van wie Android natuurlijk is) niet DE nummer 1 in het pushen van cloud computing?
Plus dat alleen je bij Apple gekochte content niet meetelt. Dus als jij je eigen ergens anders gekochte muziek of films erop gooit, gaat dat van je opslag af.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:52 schreef Re het volgende:
[..]
Mja, 5 gig rest betalen, niet voor mij
Nee, waarom zou ik? Dat heb ik ook niet in de cloud staan. Mail, agenda, contacten, dat staat bij mij in de cloud.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:55 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Jij gaat in het buitenland je muziek streamen?
Hoop dat je verdomd veel geld verdient dan.
Ik installeer heel veel apps aangezien ze toch allemaal "gratis" zijn.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Natuurlijk, hij kan vol. Maar ik ben niet iemand die tal van nutteloze apps installeert die ik verder nooit gebruik, dus is het mij nog niet gebeurt.
Gek, ik zie juist veel ICT onderlegde mensen apple producten kopen. Niet op de laatste plaats ik zelf.quote:Op zaterdag 24 december 2011 09:19 schreef DeWaasheid het volgende:
[..]
Om Samsung en HTC (maar maar wat te noemen) af te doen als euroshopper, sla je echt de plank volledig mis. Sterker nog, Samsung heeft momenteel een populairder toestel, dus in jouw vergelijking is Apple de euroshopper alleen voor de prijs van het nieuwste model A-merk.
en iPhone is gewoon veel duurder.. ik heb 1,5 jaar geleden een nieuw android toestel gekocht (HTC Legend) voor 30 euro en een 22,50 abbo. Dat ga jet met Apple never-nooit-niet redden.
en iedereen mag uitgeven wat ie wil, Apple verkoopt alleen op merknaam. mensen kopen Apple 'omdat het beter is' en als je ze vraagt waarom precies, dan is het stil of er komen wat loze argumenten naar voren. Mensen die technisch aangelegd zijn kopen geen Apple producten want die weten dat het te duur is. Mensen die alleen naar het merk kijken en naar hun vriendjes, en dat is het merendeel, daar scoort Apple op. Marketing technisch heel slim.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |