Ik zal even serieus reageren. Ik heb geen iPad gekocht maar een Android-tab om 3 redenen:quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:29 schreef Merkie het volgende:
[..]
Omdat je daarmee insinueert dat de iPad niet handig is voor mensen die wel handig met techniek en apparaten zijn, hetgeen onwaar is. Het klinkt een beetje neerbuigend, alsof je jezelf te goed voelt voor een iPad. Het kan natuurlijk zijn dat deze interpretatie mijnerzijds onjuist is en je verder geen negatief woord over de iPad hebt, in dit geval is er geen meningsverschil en zijn we het er allemaal over eens dat de iPad een heel goed product is.
Primaquote:Op zaterdag 24 december 2011 14:36 schreef Re het volgende:
[..]
Hoe voelt dat nou om met kuddevolk als ik te moeten discussiėren?
Naja, lees: usb stick, geheugenkaartje of wat je maar wil vullen met muziek.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:40 schreef Tijn het volgende:
Handig man, een externe harddisk aan je tablet.
Wel als je op vakantie bent ja. Dan neem ik gewoon mijn HD-schijf van thuis mee met alles erop.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:40 schreef Tijn het volgende:
Handig man, een externe harddisk aan je tablet.
Oh handig.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:45 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik hang gewoon mijn camera, geheugenkaarten etc met een kabeltje aan mijn iPad en iPhone, dus snap werkelijk het probleem niet.
Er is wel een HDMI-output-kabel.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:45 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Oh en die iPad had ook geen HDMI-uitgang. Wederom handig voor als je ergens anders bent, dan speel je via je Tablet gewoon je films in HD af naar die TV voor je neus.
Je hangt geheugenkaarten met een kabeltje aan je iPhone?quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:45 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik hang gewoon mijn camera, geheugenkaarten etc met een kabeltje aan mijn iPad en iPhone, dus snap werkelijk het probleem niet.
Bij Mediamarkt, Saturn, Apple, overal waar Apple spul te koop is.quote:
Omdat het kanquote:Op zaterdag 24 december 2011 14:47 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Je hangt geheugenkaarten met een kabeltje aan je iPhone?Waarom?
.
Via dezelfde uitgang zeker?quote:
Vergeet de rest nietquote:
Wat kost dat? Is het origineel Apple?quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bij Mediamarkt, Saturn, Apple, overal waar Apple spul te koop is.
Jep, kan je films van je ipad of iphone op je tv kijken.quote:
Vergeet jij niet dat je argument dus niet valide is.quote:
Geloof dat ik mijn Camera Connection kit, van Apple, voor 20 euro heb gekocht ofzo. Ze zijn er ook niet van Apple, een stuk goedkoper. Je krijgt: Card reader, en een extensie voor USB kabels.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:48 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Wat kost dat? Is het origineel Apple?
Wat zou er mis zijn met een sdcard- en usb aansluiting en de optie om je accu te verwisselen?quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:49 schreef TimCook het volgende:
Wat ben ik blij dat mensen als Hofstadt niet bij Apple werken, krijg je zo'n iPad met allemaal poorten en ingangen
Daar komt een stofje in!!!!11!1!!1!quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:50 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Wat zou er mis zijn met een sdcard- en usb aansluiting en de optie om je accu te verwisselen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |