Forever_alone.jpgquote:Op vrijdag 23 december 2011 03:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Mooi kut anders, zo vlak voor de kerst...
Trustenquote:Op vrijdag 23 december 2011 03:27 schreef 3rdRock het volgende:
nieuw topic en The Police, ik kan naar bed!
veel luisterplezier allemaal!![]()
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 23 december 2011 03:27 schreef 3rdRock het volgende:
Doei Shandyquote:Op vrijdag 23 december 2011 03:27 schreef 3rdRock het volgende:
Lalaquote:Op vrijdag 23 december 2011 03:27 schreef 3rdRock het volgende:
slaapsequote:Op vrijdag 23 december 2011 03:27 schreef 3rdRock het volgende:
quote:Op vrijdag 23 december 2011 03:27 schreef 3rdRock het volgende:
Ik mag van de baas van Fok geen fobo, zegt genoegquote:Op vrijdag 23 december 2011 03:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Geen fobo dus kan er niets over zeggen..
Makkelijkquote:Op vrijdag 23 december 2011 03:29 schreef Geo4kant het volgende:
Als we voor 4 uur nog een topic vol hebben heb ik nog wel een kekke TT
Als je dat redt zonder plaatjes en andere bagger, doen!quote:Op vrijdag 23 december 2011 03:29 schreef Geo4kant het volgende:
Als we voor 4 uur nog een topic vol hebben heb ik nog wel een kekke TT
Ik gedraag me toch al zeker een uur of langerquote:Op vrijdag 23 december 2011 03:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Als je dat redt zonder plaatjes en andere bagger, doen!
Wat doet Danny je aan?quote:Op vrijdag 23 december 2011 03:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik mag van de baas van Fok geen fobo, zegt genoeg
En ik vind het ontzettend knap van je, ik weet dat je vingers jeukenquote:Op vrijdag 23 december 2011 03:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik gedraag me toch al zeker een uur of langerhet is zwaar..
maarja.
Tja... Hij gunt me de rust denk ikquote:
Zo erg is het nou ook weer nietquote:
Bij de Mac?quote:
Ode To The Bouncer is hem wel hoor.quote:Op vrijdag 23 december 2011 03:33 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Ze zijn wel erg laat met de anthem hè... Of zal er gewoon een jaar geen anthem gekozen worden? Ik vind het niet erg als het anders Ode To The Bouncer zou worden...
Meest aangevraagd en dat konden we hier in het topic al ruiken voordat SR begonnen was.quote:Op vrijdag 23 december 2011 03:33 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Ze zijn wel erg laat met de anthem hè... Of zal er gewoon een jaar geen anthem gekozen worden? Ik vind het niet erg als het anders Ode To The Bouncer zou worden...
Nog niet zó erg als de vorige anthems...quote:Op vrijdag 23 december 2011 03:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Ode To The Bouncer is hem wel hoor.
Ik dacht dat ie te oud was maar wist ondertussen niks beters.quote:Op vrijdag 23 december 2011 03:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
Meest aangevraagd en dat konden we hier in het topic al ruiken voordat SR begonnen was.
Jumpstart?quote:Op vrijdag 23 december 2011 03:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie te oud was maar wist ondertussen niks beters.
Dat denken zijn volgens mij ook.
Dat wel ja. Maar dat gaat hem wel worden.quote:Op vrijdag 23 december 2011 03:34 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Nog niet zó erg als de vorige anthems...
Ekdom heeft em tot het allerlaatste moment flink gehyped. Vind 't jammer, weinig spontaan zo.quote:Op vrijdag 23 december 2011 03:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet zoveel dagen over hè...quote:Op vrijdag 23 december 2011 03:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat wel ja. Maar dat gaat hem wel worden.
inderdaad gebrek aan beter jaquote:Op vrijdag 23 december 2011 03:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Studio killers zal ook wel wat betaald hebbenquote:Op vrijdag 23 december 2011 03:35 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ekdom heeft em tot het allerlaatste moment flink gehyped. Vind 't jammer, weinig spontaan zo.
Dat heb ik al de hele nachtquote:Op vrijdag 23 december 2011 03:36 schreef CindieY het volgende:
Ohja, ik ben weer op het punt dat ik te moe ben om nog zin heb om op te staan
Goede zin welquote:Op vrijdag 23 december 2011 03:36 schreef CindieY het volgende:
Mwah, dan liever Bouncer.quote:
Vertaal de tekst naar het nederlands en het is een ordinaire carnavalshit.quote:Op vrijdag 23 december 2011 03:34 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Nog niet zó erg als de vorige anthems...
Wie dan wel?quote:Op vrijdag 23 december 2011 03:36 schreef Geo4kant het volgende:
Ik zou Gwen Steffani doen.. dat je het weet.
Ik kijk net op de klok en ik schrok...quote:Op vrijdag 23 december 2011 03:36 schreef CindieY het volgende:
quote:Op vrijdag 23 december 2011 03:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Vertaal de tekst naar het nederlands en het is een ordinaire carnavalshit.
Eigenlijk hadden ze gewoon Hello moeten hergebruiken.quote:Op vrijdag 23 december 2011 03:35 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
inderdaad gebrek aan beter ja
Nee!quote:Op vrijdag 23 december 2011 03:37 schreef CindieY het volgende:
Ik heb helemaal geen zin ook in die kerstmusical morgen.
Ga halen dan!quote:Op vrijdag 23 december 2011 03:37 schreef Geo4kant het volgende:
Ik heb zin in een grote friet speciaal met een berenklauw
Kling klokje klingen lingen ling!quote:Op vrijdag 23 december 2011 03:37 schreef CindieY het volgende:
Ten eerste.. waar in godsnaam op dit tijdstipquote:
quote:Op vrijdag 23 december 2011 03:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kling klokje klingen lingen ling!
Laatste dagje, nog even volhoudenquote:Op vrijdag 23 december 2011 03:37 schreef CindieY het volgende:
Het is ook niet een echt anthem, het nummer word veel te weinig geplugged om zich een anthem te mogen noemen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 03:37 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]Het is gewoon nog niet echt tot anthem uitgeroepen en het wordt ook minder als een anthem behandeld... Dat bedoel ik.
Dat is wat ik zei dus. Geen echte anthem dit jaar...quote:Op vrijdag 23 december 2011 03:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het is ook niet een echt anthem, het nummer word veel te weinig geplugged om zich een anthem te mogen noemen.
Ja, geen idee... Misschien woon je wel in een grotere stad waar nog van alles open is. Hier gaat alles om 22u dichtquote:Op vrijdag 23 december 2011 03:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ten eerste.. waar in godsnaam op dit tijdstipen tweede.. mag ik niet, zeker niet als ik morgen weg moet
ibs is a bitch.
Hier de friettent om half 12, ik woon tegen eindhoven aanquote:Op vrijdag 23 december 2011 03:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, geen idee... Misschien woon je wel in een grotere stad waar nog van alles open is. Hier gaat alles om 22u dicht
Dat vind ik best laat, hier in de wijk is alles om 21:00 al dichtquote:Op vrijdag 23 december 2011 03:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, geen idee... Misschien woon je wel in een grotere stad waar nog van alles open is. Hier gaat alles om 22u dicht
De meesten hier zijn ook rond een uurtje of tien dicht, op wat hardwerkende chinezen na.quote:Op vrijdag 23 december 2011 03:41 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat vind ik best laat, hier in de wijk is alles om 21:00 al dicht
Durpkes zijnquote:Op vrijdag 23 december 2011 03:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hier de friettent om half 12, ik woon tegen eindhoven aanin een durpke.
Dan kom ik binnen om 23.15, zeiknat.. pikken donker, zegt die chinees 'Lekkel weetje he!'
quote:Op vrijdag 23 december 2011 03:41 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat vind ik best laat, hier in de wijk is alles om 21:00 al dicht
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 23 december 2011 03:41 schreef Yurithemaster het volgende:
ok ik ben ook maar eens naar bed![]()
's Avonds leeft het hier niet meer.quote:Op vrijdag 23 december 2011 03:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Durpkes zijnEn dan is het daar nog best laat open
[..]![]()
Had ik niet verwacht
Dat bedoel ik!!quote:
Nijmegen toch?quote:Op vrijdag 23 december 2011 03:42 schreef CindieY het volgende:
[..]
's Avonds leeft het hier niet meer.
Ja ooit live gezienquote:Op vrijdag 23 december 2011 03:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat bedoel ik!!
Al vind ik die acapellaversie mooier
Ja, ik kom er 's avonds ook nooit, had er een heel ander (bruisend) beeld bijquote:Op vrijdag 23 december 2011 03:42 schreef CindieY het volgende:
[..]
's Avonds leeft het hier niet meer.
Centrum absoluut wel jaquote:Op vrijdag 23 december 2011 03:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, ik kom er 's avonds ook nooit, had er een heel ander (bruisend) beeld bij![]()
Centrum toch wel??
Dat had ik ook mee kunnen maken, ben ook niet meer zo piep als de meeste hierquote:Op vrijdag 23 december 2011 03:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Meer dan 20 jaar terug in de Martinihal in Grunn
En je hebt je sufge-Googled, op Hyves/Facebook/Twitter alles afgestruindquote:Op vrijdag 23 december 2011 03:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]zitten ze mij te trollen.. gewoon wonder dat ik niks kon vinden.
Succesfull troll is succesfullquote:Op vrijdag 23 december 2011 03:47 schreef minthy het volgende:
[..]
En je hebt je sufge-Googled, op Hyves/Facebook/Twitter alles afgestruind
quote:Op vrijdag 23 december 2011 03:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]zitten ze mij te trollen.. gewoon wonder dat ik niks kon vinden.
Ohquote:
Geen idee, maar dat zou je zelf ook kunnen googlen tochquote:Op vrijdag 23 december 2011 03:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat had ik ook mee kunnen maken, ben ook niet meer zo piep als de meeste hier![]()
Wel tof! Treedt hij nog op?
Ze was de slechtste, wat mij betreft. Kon volgens mij ook geen lach vanaf bij haar.quote:Op vrijdag 23 december 2011 03:48 schreef Tourniquet het volgende:
[..]![]()
Heb alleen op haar gelet btw, geen idee hoe die dudes het deden
Inderdaad, hopen dat er weer wat pittigs komt zo.quote:Op vrijdag 23 december 2011 03:49 schreef minthy het volgende:
Inkaknummer...
Wel mooi maar best slaapverwekkend
Nogalquote:Op vrijdag 23 december 2011 03:49 schreef minthy het volgende:
Inkaknummer...
Wel mooi maar best slaapverwekkend
Oh sorry, ik probeerde een babbeltje te maken...quote:Op vrijdag 23 december 2011 03:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee, maar dat zou je zelf ook kunnen googlen toch
Doe dat dan maar zoveel mogelijk voor onze operatie... Ik geloof niet dat het er erna nog veel van komt met mijn kruisbandloze kniequote:
En wanneer is de operatie?quote:Op vrijdag 23 december 2011 03:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Doe dat dan maar zoveel mogelijk voor onze operatie... Ik geloof niet dat het er erna nog veel van komt met mijn kruisbandloze knie
quote:Op vrijdag 23 december 2011 03:51 schreef Geo4kant het volgende:
Ik had dit jaar Rozemarijn met sinterklaas surprise.. kreeg ik een kaartje met daar op 'ik wil iets roods dat van 0 naar 130 gaat binnen 3 seconden!' Toen heb ik haar een weegschaal gegeven.
Flauwquote:Op vrijdag 23 december 2011 03:51 schreef Geo4kant het volgende:
Ik had dit jaar Rozemarijn met sinterklaas surprise.. kreeg ik een kaartje met daar op 'ik wil iets roods dat van 0 naar 130 gaat binnen 3 seconden!' Toen heb ik haar een weegschaal gegeven.
Geen idee... Ergens na mijn opleiding??quote:
Oh, dan kan ik nog wel een bliksemcarrière makenquote:Op vrijdag 23 december 2011 03:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Flauw
[..]
Geen idee... Ergens na mijn opleiding??
Nog zeker 1,5 jaarquote:Op vrijdag 23 december 2011 03:52 schreef CindieY het volgende:
[..]
Oh, dan kan ik nog wel een bliksemcarrière maken
Ik wil februari volgend jaar afgestudeerd zijn, ben er wel een beetje klaar meequote:
quote:You got a body that it takes a horny man to appreciate
I'm not the type of guy to trip about your weight
Uh uh, you my plus size princess
It must of took three people to get you in that dress
When I seen your big booty I flip my wig
But everything else about you is just as big
You're built like Jabba the Hut with two butts
One in the back, one in the front
Got my mind on my money and my money on your food
Cause if I don't take you out to eat you'll catch an attitude
I'm no Denzel when it comes to pull
I know you're only with me because I keep you full
I used to come over with condoms to smash in you
But now I bring a snack for you
Twinkies always seem to get your ass in the mood
And when you're done grubbin, we go back to your room
You're so freaky when it's time to get it on
Sometimes we put ketchup on the bed before we bone
If you haven't had a big girl, let me describe it
It's like havin sex with a wider bed
But who needs a bed when you're there to lay on
Who needs a pillow when I got your big arm
I love gettin lost inside your big body
I'll let you anything, except ride me
Ik ben er eigenlijk ook wel klaar mee, maar wie A zegt moet ook B zeggen...quote:Op vrijdag 23 december 2011 03:54 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik wil februari volgend jaar afgestudeerd zijn, ben er wel een beetje klaar mee
Ah, de bel. De Gestapo komt m halen!quote:
Gelukkig maar, want ik denk niet dat pittig en rood mij staatquote:Op vrijdag 23 december 2011 03:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben er eigenlijk ook wel klaar mee, maar wie A zegt moet ook B zeggen...![]()
Sowieso wel zin om mijn hele leven weer eens om te gooien, alleen dat pittige rode kapsel laat ik zitten
Half-lang blond en half-kort/pittigquote:Op vrijdag 23 december 2011 03:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
Gelukkig maar, want ik denk niet dat pittig en rood mij staat
quote:Op vrijdag 23 december 2011 03:56 schreef Geo4kant het volgende:
EEYOOOOO CAPTAIN JACK BRING ME BACK TO THE RAINBOW TRACK!!!
Gewoon halflang blond doen?quote:Op vrijdag 23 december 2011 03:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Half-lang blond en half-kort/pittig![]()
Nee, dat wordt em niet
TadadadadadaDADADADADADADAquote:Op vrijdag 23 december 2011 03:56 schreef Geo4kant het volgende:
ZELFS slechter dan Do inderdaad..quote:Op vrijdag 23 december 2011 03:56 schreef Waalwijker het volgende:
Serieus, Jan is BY FAR de slechtste slaapgast die ik in al die jaren heb gezien. Slechter dan FUCKING DO.
Das vast niet die Jack, die is best wel heel erg overleden...quote:Op vrijdag 23 december 2011 03:56 schreef Geo4kant het volgende:
Weer wat wijzer gewordenquote:Op vrijdag 23 december 2011 03:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Das vast niet die Jack, die is best wel heel erg overleden...
Eens.quote:Op vrijdag 23 december 2011 03:56 schreef Waalwijker het volgende:
Serieus, Jan is BY FAR de slechtste slaapgast die ik in al die jaren heb gezien. Slechter dan FUCKING DO.
Ik verwachtte je al.quote:Op vrijdag 23 december 2011 03:58 schreef naatje_1 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaa
quote:Op vrijdag 23 december 2011 04:01 schreef CindieY het volgende:
Ik ga slapen, althans, een poging doen tot. Veel plezier nog en lekker slapen alvast
Ik hoef alleen maar te kijken hoorquote:Op vrijdag 23 december 2011 04:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]truste, succes met je kerstopvoering
Zijn kont zit helemaal vol. Tot het randje.quote:Op vrijdag 23 december 2011 04:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En kreeg hij alles in je mondje?
quote:Op vrijdag 23 december 2011 04:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Zijn kont zit helemaal vol. Tot het randje.
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 23 december 2011 04:01 schreef CindieY het volgende:
Ik ga slapen, althans, een poging doen tot. Veel plezier nog en lekker slapen alvast
Eens, ik denk ook in plaatjesquote:Op vrijdag 23 december 2011 04:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
visueel denken is op deze momenten niet tof
Hmm, dat zaad dat er langzaam uitsijpelt bij iedere ademhaling.quote:Op vrijdag 23 december 2011 04:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
visueel denken is op deze momenten niet tof
quote:Op vrijdag 23 december 2011 04:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Hmm, dat zaad dat er langzaam uitsijpelt bij iedere ademhaling.
Welk verhaal?quote:Op vrijdag 23 december 2011 04:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]focker.. echt bij dat verhaal van Groninger
Het klopte wel, ik heb m hierquote:Op vrijdag 23 december 2011 04:05 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik ben goed nadenken, maar ik kan deze jingle dan niet herinneren
Ik heb vakantiequote:Op vrijdag 23 december 2011 04:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb 2 nachten gewerkt en ja zit in een ritme
Zondequote:Op vrijdag 23 december 2011 04:06 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ok, ik geloof je... Ik ben die vergeten dus
Er zijn zat nummers waar ik zo Erik-Jan meezingquote:Op vrijdag 23 december 2011 04:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Zonde
Al zou ik ook wel een paar willen vergeten, als ik een plaat hoor denk ik: MIDNR
Sodeju, volgens mij maak jij belachelijk lange dagenquote:Op vrijdag 23 december 2011 04:07 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Haha, nee weer achter mn laptop. Zo maar es richting hotel..
Dan wil het juist wel weten als je zegt dat ik het niet wil weten.quote:Op vrijdag 23 december 2011 04:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Je wil het niet weten, iets met Skittles![]()
Sodeju, ik vrees dat je gelijk hebtquote:Op vrijdag 23 december 2011 04:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Sodeju, volgens mij maak jij belachelijk lange dagen
quote:Op vrijdag 23 december 2011 04:08 schreef Geo4kant het volgende:
Dan dat leid aanvragen van Dikeb de pizzahut de pizzahutkentucky fried chicken en de pizzahut
Ik ga het hier niet meer neerzetten, ik was het eigenlijk net vergeten... The horror!!quote:Op vrijdag 23 december 2011 04:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan wil het juist wel weten als je zegt dat ik het niet wil weten.
Ik ben wel wat gewend inmiddels, maar hij was wel erg smerig jaquote:Op vrijdag 23 december 2011 04:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ga het hier niet meer neerzetten, ik was het eigenlijk net vergeten... The horror!!
Jij en ik waren vorige jaar de enige die haar wel leuk vonden.quote:
Arme jij...quote:Op vrijdag 23 december 2011 04:08 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Sodeju, ik vrees dat je gelijk hebt
Arme ik? Ik geniet er met volle teugen vanquote:Op vrijdag 23 december 2011 04:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Arme jij...
Gelukkig is het maar voor een paar dagen
Arm kind, zeg me welk tijdstip en dag dan zoek ik het zelf wel.quote:Op vrijdag 23 december 2011 04:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ga het hier niet meer neerzetten, ik was het eigenlijk net vergeten... The horror!!
Ze is ook leuk.quote:Op vrijdag 23 december 2011 04:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij en ik waren vorige jaar de enige die haar wel leuk vonden.
Ik ben ook heel wat gewend (ik werk veel met mannenquote:Op vrijdag 23 december 2011 04:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ben wel wat gewend inmiddels, maar hij was wel erg smerig ja
Arrogant valt wel mee hoor.quote:Op vrijdag 23 december 2011 04:10 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Ze is ook leuk.![]()
Tikje arrogant vermoed ik, maar wel schattig.
Hoe ben je gevraagd?quote:Op vrijdag 23 december 2011 04:10 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Arme ik? Ik geniet er met volle teugen van
omg, iets van 600 topics geleden... Geen ideequote:Op vrijdag 23 december 2011 04:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Arm kind, zeg me welk tijdstip en dag dan zoek ik het zelf wel.
[SR @ 3FM #3228] Dit is wel mijn topic vriendquote:Op vrijdag 23 december 2011 04:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Arm kind, zeg me welk tijdstip en dag dan zoek ik het zelf wel.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 04:10 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Arme ik? Ik geniet er met volle teugen van
Ik heb vaker dingen voor 3FM gedaan jaquote:Op vrijdag 23 december 2011 04:11 schreef Qunix het volgende:
[..]
Hoe ben je gevraagd?
Of ben je vaste klant van 3FM?
Ahquote:Op vrijdag 23 december 2011 04:12 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Ik heb vaker dingen voor 3FM gedaan jaIn 2008 ook SR
Dat is zo. Morgen blijf ik een tikje langer liggen denk ikquote:Op vrijdag 23 december 2011 04:12 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Snap ik! Maar wel veel korte nachten, dat bedoelde ik
Oh, was hij het? Komt hier uit de buurtquote:Op vrijdag 23 december 2011 04:12 schreef Tourniquet het volgende:
Die René Karst, wie kwam daar hier nou ook steeds mee? djkoelkast?
Groot gelijk, ik ookquote:Op vrijdag 23 december 2011 04:13 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Dat is zo. Morgen blijf ik een tikje langer liggen denk ik
quote:Op vrijdag 23 december 2011 04:12 schreef Piles het volgende:
[..]
[SR @ 3FM #3228] Dit is wel mijn topic vriend
SNL toch?quote:Op vrijdag 23 december 2011 04:14 schreef Waalwijker het volgende:
Wie herinnert zich dit legendarische gifje?
[ afbeelding ]
Ik of misschien zelfs een voorgangster er van maar ja dat is in een formaat fat ik niet neer ondersteunquote:Op vrijdag 23 december 2011 04:14 schreef Waalwijker het volgende:
Wie herinnert zich dit legendarische gifje?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 december 2011 04:18 schreef minthy het volgende:
Ik ga naar bed, ben er klaar mee!
Veel plezier nog, truste
quote:Op vrijdag 23 december 2011 04:18 schreef minthy het volgende:
Veel plezier nog, truste
Trustequote:Op vrijdag 23 december 2011 04:18 schreef minthy het volgende:
Veel plezier nog, truste
Toen hij die brief begon voor te lezen moest ik aan dat "AAAAHHHH"-geluidje denkenquote:Op vrijdag 23 december 2011 04:22 schreef Geo4kant het volgende:
Dit maakt je hard.. zo hard als een steen, maar dan wel rotsvast.. niet een die valt
Ik blijf tot 6 uur.quote:Op vrijdag 23 december 2011 04:24 schreef Piles het volgende:
Ik zit te denken om tot 6 uur te blijven, maar weet niet of dat een goed plan is
Als ik dat zou doen is dat mijn 5e avond op rijquote:Op vrijdag 23 december 2011 04:24 schreef Piles het volgende:
Ik zit te denken om tot 6 uur te blijven, maar weet niet of dat een goed plan is
Ik stap morgen om die tijd op de fiets voor een kerstborrelquote:Op vrijdag 23 december 2011 04:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als ik dat zou doen is dat mijn 5e avond op rij... maar ik moet morgen ergens om 14.00 zijn..
Ga je slapen danquote:Op vrijdag 23 december 2011 04:24 schreef Geo4kant het volgende:
Groninger niet op komen dagen .. scheld hem uit voor me als je hem ziet
Preciesquote:Op vrijdag 23 december 2011 04:25 schreef Piles het volgende:
Maar moeheid is een emotie, en emoties kun je uitschakelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |