Niet zoveel dagen over hè...quote:Op vrijdag 23 december 2011 03:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat wel ja. Maar dat gaat hem wel worden.
inderdaad gebrek aan beter jaquote:Op vrijdag 23 december 2011 03:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie te oud was maar wist ondertussen niks beters.
Dat denken zijn volgens mij ook.
Studio killers zal ook wel wat betaald hebbenquote:Op vrijdag 23 december 2011 03:35 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ekdom heeft em tot het allerlaatste moment flink gehyped. Vind 't jammer, weinig spontaan zo.
Dat heb ik al de hele nachtquote:Op vrijdag 23 december 2011 03:36 schreef CindieY het volgende:
Ohja, ik ben weer op het punt dat ik te moe ben om nog zin heb om op te staan
Goede zin welquote:Op vrijdag 23 december 2011 03:36 schreef CindieY het volgende:
Mwah, dan liever Bouncer.quote:
Vertaal de tekst naar het nederlands en het is een ordinaire carnavalshit.quote:Op vrijdag 23 december 2011 03:34 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Nog niet zó erg als de vorige anthems...
Wie dan wel?quote:Op vrijdag 23 december 2011 03:36 schreef Geo4kant het volgende:
Ik zou Gwen Steffani doen.. dat je het weet.
Ik kijk net op de klok en ik schrok...quote:Op vrijdag 23 december 2011 03:36 schreef CindieY het volgende:
quote:Op vrijdag 23 december 2011 03:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Vertaal de tekst naar het nederlands en het is een ordinaire carnavalshit.
Eigenlijk hadden ze gewoon Hello moeten hergebruiken.quote:Op vrijdag 23 december 2011 03:35 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
inderdaad gebrek aan beter ja
Nee!quote:Op vrijdag 23 december 2011 03:37 schreef CindieY het volgende:
Ik heb helemaal geen zin ook in die kerstmusical morgen.
Ga halen dan!quote:Op vrijdag 23 december 2011 03:37 schreef Geo4kant het volgende:
Ik heb zin in een grote friet speciaal met een berenklauw
Kling klokje klingen lingen ling!quote:Op vrijdag 23 december 2011 03:37 schreef CindieY het volgende:
Ten eerste.. waar in godsnaam op dit tijdstipquote:
quote:Op vrijdag 23 december 2011 03:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kling klokje klingen lingen ling!
Laatste dagje, nog even volhoudenquote:Op vrijdag 23 december 2011 03:37 schreef CindieY het volgende:
Het is ook niet een echt anthem, het nummer word veel te weinig geplugged om zich een anthem te mogen noemen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 03:37 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]Het is gewoon nog niet echt tot anthem uitgeroepen en het wordt ook minder als een anthem behandeld... Dat bedoel ik.
Dat is wat ik zei dus. Geen echte anthem dit jaar...quote:Op vrijdag 23 december 2011 03:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het is ook niet een echt anthem, het nummer word veel te weinig geplugged om zich een anthem te mogen noemen.
Ja, geen idee... Misschien woon je wel in een grotere stad waar nog van alles open is. Hier gaat alles om 22u dichtquote:Op vrijdag 23 december 2011 03:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ten eerste.. waar in godsnaam op dit tijdstipen tweede.. mag ik niet, zeker niet als ik morgen weg moet
ibs is a bitch.
Hier de friettent om half 12, ik woon tegen eindhoven aanquote:Op vrijdag 23 december 2011 03:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, geen idee... Misschien woon je wel in een grotere stad waar nog van alles open is. Hier gaat alles om 22u dicht
Dat vind ik best laat, hier in de wijk is alles om 21:00 al dichtquote:Op vrijdag 23 december 2011 03:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, geen idee... Misschien woon je wel in een grotere stad waar nog van alles open is. Hier gaat alles om 22u dicht
De meesten hier zijn ook rond een uurtje of tien dicht, op wat hardwerkende chinezen na.quote:Op vrijdag 23 december 2011 03:41 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat vind ik best laat, hier in de wijk is alles om 21:00 al dicht
Durpkes zijnquote:Op vrijdag 23 december 2011 03:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hier de friettent om half 12, ik woon tegen eindhoven aanin een durpke.
Dan kom ik binnen om 23.15, zeiknat.. pikken donker, zegt die chinees 'Lekkel weetje he!'
quote:Op vrijdag 23 december 2011 03:41 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat vind ik best laat, hier in de wijk is alles om 21:00 al dicht
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 23 december 2011 03:41 schreef Yurithemaster het volgende:
ok ik ben ook maar eens naar bed![]()
's Avonds leeft het hier niet meer.quote:Op vrijdag 23 december 2011 03:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Durpkes zijnEn dan is het daar nog best laat open
[..]![]()
Had ik niet verwacht
Dat bedoel ik!!quote:
Nijmegen toch?quote:Op vrijdag 23 december 2011 03:42 schreef CindieY het volgende:
[..]
's Avonds leeft het hier niet meer.
Ja ooit live gezienquote:Op vrijdag 23 december 2011 03:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat bedoel ik!!
Al vind ik die acapellaversie mooier
Ja, ik kom er 's avonds ook nooit, had er een heel ander (bruisend) beeld bijquote:Op vrijdag 23 december 2011 03:42 schreef CindieY het volgende:
[..]
's Avonds leeft het hier niet meer.
Centrum absoluut wel jaquote:Op vrijdag 23 december 2011 03:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, ik kom er 's avonds ook nooit, had er een heel ander (bruisend) beeld bij![]()
Centrum toch wel??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |