Dat is wat ik zei dus. Geen echte anthem dit jaar...quote:Op vrijdag 23 december 2011 03:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het is ook niet een echt anthem, het nummer word veel te weinig geplugged om zich een anthem te mogen noemen.
Ja, geen idee... Misschien woon je wel in een grotere stad waar nog van alles open is. Hier gaat alles om 22u dichtquote:Op vrijdag 23 december 2011 03:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ten eerste.. waar in godsnaam op dit tijdstipen tweede.. mag ik niet, zeker niet als ik morgen weg moet
ibs is a bitch.
Hier de friettent om half 12, ik woon tegen eindhoven aanquote:Op vrijdag 23 december 2011 03:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, geen idee... Misschien woon je wel in een grotere stad waar nog van alles open is. Hier gaat alles om 22u dicht
Dat vind ik best laat, hier in de wijk is alles om 21:00 al dichtquote:Op vrijdag 23 december 2011 03:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, geen idee... Misschien woon je wel in een grotere stad waar nog van alles open is. Hier gaat alles om 22u dicht
De meesten hier zijn ook rond een uurtje of tien dicht, op wat hardwerkende chinezen na.quote:Op vrijdag 23 december 2011 03:41 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat vind ik best laat, hier in de wijk is alles om 21:00 al dicht
Durpkes zijnquote:Op vrijdag 23 december 2011 03:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hier de friettent om half 12, ik woon tegen eindhoven aanin een durpke.
Dan kom ik binnen om 23.15, zeiknat.. pikken donker, zegt die chinees 'Lekkel weetje he!'
quote:Op vrijdag 23 december 2011 03:41 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat vind ik best laat, hier in de wijk is alles om 21:00 al dicht
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 23 december 2011 03:41 schreef Yurithemaster het volgende:
ok ik ben ook maar eens naar bed![]()
's Avonds leeft het hier niet meer.quote:Op vrijdag 23 december 2011 03:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Durpkes zijnEn dan is het daar nog best laat open
[..]![]()
Had ik niet verwacht
Dat bedoel ik!!quote:
Nijmegen toch?quote:Op vrijdag 23 december 2011 03:42 schreef CindieY het volgende:
[..]
's Avonds leeft het hier niet meer.
Ja ooit live gezienquote:Op vrijdag 23 december 2011 03:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat bedoel ik!!
Al vind ik die acapellaversie mooier
Ja, ik kom er 's avonds ook nooit, had er een heel ander (bruisend) beeld bijquote:Op vrijdag 23 december 2011 03:42 schreef CindieY het volgende:
[..]
's Avonds leeft het hier niet meer.
Centrum absoluut wel jaquote:Op vrijdag 23 december 2011 03:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, ik kom er 's avonds ook nooit, had er een heel ander (bruisend) beeld bij![]()
Centrum toch wel??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |