Waarom zou je ook, ga naar een random kroeg onder de rivieren en je hoort die kwast ook 24/7.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:05 schreef Cerbie het volgende:
Guus Meeuwis is tof. Alleen die concerten zijn me iets te duur.
Mooi verhaalquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:04 schreef betyar het volgende:
Guus Meeuwis, heb ik nog kozijnen en een balustrade voor gemaakt, een studentje dat met een porsche op de werf kwam rijden. Heeft nog opgetreden op het personeelsfeest in 1997 was dat. Werd er nog gevochten tussen wat uitvoerders en timmermannen.
Mannen uit Limburg zijn homo.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:04 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Dat is met Limburgers precies omgekeerd. Dat accentje is nog wel leuk, maar als je er een man mee hoort praten.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waarom zou je ook, ga naar een random kroeg onder de rivieren en je hoort die kwast ook 24/7.
Bespaart je een paar tientjes om op te zuipen.
quote:een muts op m'n hoofd
m'n kraag staat omhoog
't is hier ijskoud
maar gelukkig wel droog
de dagen zijn kort hier
de nacht begint vroeg
Heerlijk, fijn ook dat je met die snelheden gewoon uiterst links kan blijven rijden als er geen Top Gear malloot achter je aankomt in een Bugatti of andere auto, die ze vaak niet langer dan een paar uur 250+ testen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jaaaa, ik vind dat ook geweldig, om die vroege tijdstippen rijden terwijl het rustig is en de wereld langzaam ontwaakt. Maar dan is het leuk om ook echt knettershard over de Autobahn te blazen (bij voorkeur 250km/h), als je dit soort muziek op hebt en de lantarenpalen en langzame vrachtwagens schieten je tegemoet dan geeft dat echt zo'n geweldig gevoel van snelheid.
Vooral bij Frankfurt heb je een leuk stukje op de A3, bij het vliegveld, daar mag je dan onbegrensd en dan 's nachts dat stukje knallen is geweldig.
http://maps.google.nl/map(...)cbp=12,81.59,,0,5.95
Prima volk.quote:
Daarom. Heb hem één keer op Appelpop gezien, ies gratis.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waarom zou je ook, ga naar een random kroeg onder de rivieren en je hoort die kwast ook 24/7.
Bespaart je een paar tientjes om op te zuipen.
Je hebt het voor elkaar gekregen nog onder Brabant te duiken.quote:
Alleen dat haags accent is e en beetje jammer.quote:
Zo inspirerend.quote:
Thxquote:
Ik heb die prijs gemist tijdens de POL-verkiezingenquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:08 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je hebt het voor elkaar gekregen nog onder Brabant te duiken.
We hadden nog een of andere Zeeland, niets meer van vernomen sinds hij bij de PvdA is gegaan.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:08 schreef robin007bond het volgende:
Ik ben voor velen hier waarschijnlijk de eerste zeeuw die ze hebben gezien.
Toen deed ik de BBL opleiding en werkt ik bij Van de Ven in Veghel. Waren trouwens examen stukken.quote:
Hij komt wel eens sporadisch terug.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:09 schreef Cerbie het volgende:
[..]
We hadden nog een of andere Zeeland, niets meer van vernomen sinds hij bij de PvdA is gegaan.
Je bedoelt dat je in die Duitse kolonie woont?quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:08 schreef robin007bond het volgende:
Ik ben voor velen hier waarschijnlijk de eerste zeeuw die ze hebben gezien.
Waar ging het gevecht over?quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:09 schreef betyar het volgende:
[..]
Toen deed ik de BBL opleiding en werkt ik bij Van de Ven in Veghel. Waren trouwens examen stukken.
True true, ik heb bij dergelijke snelheden in Duitsland nog nooit iemand gehad die erlangs wilde, alleen dan dat sommigen sneller accelereren.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Heerlijk, fijn ook dat je met die snelheden gewoon uiterst links kan blijven rijden als er geen Top Gear malloot achter je aankomt in een Bugatti of andere auto, die ze vaak niet langer dan een paar uur 250+ testen.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je in die Duitse kolonie woont?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |