Het leven rent in sneltreinvaart bij hem vandaan.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:17 schreef De_Nuance het volgende:
Jezus Christus Mohammed jongen zoek een leven
Ik kijk gewoon een potje voetbal.quote:
Ik vond de click echt een fantastische filmseriequote:Op donderdag 22 december 2011 23:15 schreef von_Preussen het volgende:
Maar ik vond de assistente van Judge July stiekem veel geiler.
[ afbeelding ]
Wat er zo leuk is aan 45 ballen op het veld snap ik niet, maar goed, ieder z'n ding.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik kijk gewoon een potje voetbal.
Ook lekker.
In al zijn dreigementen is vast wel iets strafbaars te vinden. misschien moet het dan maar op die manier.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het leven rent in sneltreinvaart bij hem vandaan.
Kan ook op hem afkomen.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het leven rent in sneltreinvaart bij hem vandaan.
Ook mods niet aubquote:Op donderdag 22 december 2011 23:18 schreef Boze_Appel het volgende:
Fok! Zou hellban moeten hebben. Dan kan de gebande gewoon posten, maar niemand (behalve mods) kunnen het zien.
Ik ben benieuwd naar de collectie, wanneer wordt 't uitgebracht?quote:Op donderdag 22 december 2011 23:18 schreef du_ke het volgende:
[..]
In al zijn dreigementen is vast wel iets strafbaars te vinden. misschien moet het dan maar op die manier.
Jammer, die herinnering deel ik niet met jou, Sex Court en Sexcetera waren toch wel de hoogtepunten.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik vond de click echt een fantastische filmserie
Jaren 90 stijltje, stringetjes ter hoogte van hun navel en maar geilen op een of ander apparaatje.
http://www.imdb.com/media/rm3149764864/tt0254835
Dat was gewoon comedy, daar lachte je met je vrienden om op de vrijdagavond
1997 toch?quote:Op donderdag 22 december 2011 23:16 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Sex voor de Buch! Of is dat voor jouw tijd?
Tegenwoordig heb je Maury.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:18 schreef timmmmm het volgende:
Ik keen een jaar of 10 geleden wel eens Sally Jesse Raphael (ofzo). Er was eens een vrouw die zwanger was, maar niet wist van wie. Dus hadden ze de drie potentiele vaders uitgenodigd, en een vaderschapstest laten doen. Bleek dat geen van drieen de vader was
Dat was nog eens geestige TV
Is een idee.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:18 schreef Cerbie het volgende:
Misschien kunnen we een adviesvraag in R&P doen. Soort kerstgedachte zeg maar.
Ja, zo rond die tijd idd.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
1997 toch?
Dat is zo ongeveer toen ik er achter kwam hoe mijn pielepluis werkte.
Dan heb je geluk want dat is Alexandra Silk. Google maar eens voor gezellige hardcore films van haar.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:15 schreef von_Preussen het volgende:
Maar ik vond de assistente van Judge July stiekem veel geiler.
[ afbeelding ]
Het telefoonnummer of adres van z'n ouders is vast wel te vinden. Krijgen zij de voorpublicatie van wat hun zoon allemaal uitvreet op z'n zolderkamerquote:Op donderdag 22 december 2011 23:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar de collectie, wanneer wordt 't uitgebracht?
Kent er nog iemand de serie Erotic dreams?quote:Op donderdag 22 december 2011 23:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik vond de click echt een fantastische filmserie
Jaren 90 stijltje, stringetjes ter hoogte van hun navel en maar geilen op een of ander apparaatje.
http://www.imdb.com/media/rm3149764864/tt0254835
Dat was gewoon comedy, daar lachte je met je vrienden om op de vrijdagavond
Latin Lover danquote:Op donderdag 22 december 2011 23:19 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jammer, die herinnering deel ik niet met jou, Sex Court en Sexcetera waren toch wel de hoogtepunten.
Ohoho, een waar du_ke dreigement.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:20 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het telefoonnummer of adres van z'n ouders is vast wel te vinden. Krijgen zij de voorpublicatie van wat hun zoon allemaal uitvreet op z'n zolderkamer
Beste goed idee.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:18 schreef Cerbie het volgende:
Misschien kunnen we een adviesvraag in R&P doen. Soort kerstgedachte zeg maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |