Dit!quote:Op donderdag 22 december 2011 19:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
onzin, wellicht alleen op dit moment.
ow, dan weet ik het niet.....quote:Op donderdag 22 december 2011 19:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik DUH! maar hij zegt de hele tijd 'mama appelsap betaald ¤50'
de SP politici krijgen gewoon minder loon deze maand.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:16 schreef Yurithemaster het volgende:
1920 euro, hoeveel kwam pechtold nog maar weer brengen?
oh, was jij dat op de babyfoon!quote:Op donderdag 22 december 2011 19:17 schreef LovelyLady het volgende:
poging 2had nog even een gesprek door de babyfoon
Goeeeedenavond
quote:Op donderdag 22 december 2011 19:17 schreef LovelyLady het volgende:
poging 2had nog even een gesprek door de babyfoon
Goeeeedenavond
quote:
quote:Op donderdag 22 december 2011 19:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
oh, was jij dat op de babyfoon!
say what ?!?quote:Op donderdag 22 december 2011 19:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Metallica, wel matig nummer.
quote:
Heb hier niet zo veel mee.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:19 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Je bent niet goed bij je hoofd
quote:Op donderdag 22 december 2011 19:21 schreef remcoP het volgende:
[..]
dan mag je hem hier even terugluisteren
Ik wel hoorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op donderdag 22 december 2011 19:24 schreef FZN05 het volgende:
Wie geeft even door als Ned. 3 is begonnen? Danku
of de keeper, ook goedquote:Op donderdag 22 december 2011 19:25 schreef Cee het volgende:
Goh, je zou haast hopen dat een supporter....
wehehehe, of een keeper....dat de reservekeeper zo de tribune oprent en die snol kapotschopt!quote:Op donderdag 22 december 2011 19:25 schreef Cee het volgende:
quote:Op donderdag 22 december 2011 19:25 schreef Cee het volgende:
5quote:Op donderdag 22 december 2011 19:25 schreef alors het volgende:
collecteren door cd's a 50 euro (toch?) te verkopen
quote:Op donderdag 22 december 2011 19:26 schreef Geo4kant het volgende:
Heeft zij 11.000 cd's verkocht? Van welke artiest?
Goeie vraag!quote:Op donderdag 22 december 2011 19:26 schreef Geo4kant het volgende:
zichzelfquote:Op donderdag 22 december 2011 19:26 schreef Geo4kant het volgende:
Onderzetters.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:26 schreef Geo4kant het volgende:
quote:
Bespeur ik jaloezie?quote:Op donderdag 22 december 2011 19:26 schreef Cee het volgende:
Hoerie hoerie hoerie nou kwik kwik kwik.
2nd edit.quote:
Je bent nog niet bekend met deze gif?quote:Op donderdag 22 december 2011 19:30 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
wtf, staat ze nou in het glazen huis te paffen daar?
quote:Op donderdag 22 december 2011 19:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Huh? Nee. Jaloezie begint over een uur hier in dit topic.
Deze is van Groningen geloof ikquote:Op donderdag 22 december 2011 19:30 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
wtf, staat ze nou in het glazen huis te paffen daar?
Nee! Maar in het glazen huis zelf mag toch helemaal niet gerookt worden??quote:Op donderdag 22 december 2011 19:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Je bent nog niet bekend met deze gif?
quote:Op donderdag 22 december 2011 19:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Huh? Nee. Jaloezie begint over een uur hier in dit topic.
Eens, al is deze ook erg goed.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:31 schreef LovelyLady het volgende:
Take on meeeeeeee
maar die van Reel Big Fish is tof
Nee, daarom vinden we Do stom. En ze was saai en zat constant te jammeren.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:31 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee! Maar in het glazen huis zelf mag toch helemaal niet gerookt worden??
Moet kunnenquote:Op donderdag 22 december 2011 19:31 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee! Maar in het glazen huis zelf mag toch helemaal niet gerookt worden??
En het is een tof gifjequote:Op donderdag 22 december 2011 19:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, daarom vinden we Do stom. En ze was saai en zat constant te jammeren.
do hatenquote:Op donderdag 22 december 2011 19:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Misschien maargoed dat ik morgen verplichtingen heb en dus niet slim is om weer tot 06.00 te blijven. Jan Kooijmanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Ben jij er ook zo eentje die gaat kuchen als iemand op straat een sigaretje opsteekt?quote:Op donderdag 22 december 2011 19:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Genoegquote:Op donderdag 22 december 2011 19:33 schreef LovelyLady het volgende:
Do is voor ooglijk genot... maar meer ook niet
Nee.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ben jij er ook zo eentje die gaat kuchen als iemand op straat een sigaretje opsteekt?
quote:Op donderdag 22 december 2011 19:33 schreef 3rdRock het volgende:
ik zag laatst nog een film over Do, t was eenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 22 december 2011 19:33 schreef 3rdRock het volgende:
ik zag laatst nog een film over Do, t was eentoch moest ik hardop lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
know'm sayin?
word? word.
zoals negen van de tien wijven die als slaapgast uitgenodigd worden, of zingen, of werken.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:33 schreef LovelyLady het volgende:
Do is voor ooglijk genot... maar meer ook niet
Ze mogen ook niet eten, doen ze toch ook niet? Niet roken, dus ook niet stiekem doen achter de schermenquote:Op donderdag 22 december 2011 19:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ben jij er ook zo eentje die gaat kuchen als iemand op straat een sigaretje opsteekt?
Ah de roker maakt zich bekend.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
maar daar gaat het toch ook omquote:Op donderdag 22 december 2011 19:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
zoals negen van de tien wijven die als slaapgast uitgenodigd worden, of zingen, of werken.
leedvermaakquote:Op donderdag 22 december 2011 19:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
maar daar gaat het toch ook om
britt daarentegen was echt een leuke slaapgast... maar verder
ik niet, maar ik vind het wel stinken en ik vind rokers die niet zonder hun sigaretje kunnen altijd een tikkie sneuquote:Op donderdag 22 december 2011 19:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik zo iemand ben die het huis niet in zou gaan omdat ze dan niet mag rokenquote:Op donderdag 22 december 2011 19:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik niet, maar ik vind het wel stinken en ik vind rokers die niet zonder hun sigaretje kunnen altijd een tikkie sneu
Wat Do betrefd vind ik dat ook hoor, daar niet van.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik niet, maar ik vind het wel stinken en ik vind rokers die niet zonder hun sigaretje kunnen altijd een tikkie sneu
Ja ik zag ze ook!quote:
Welk plaatje? Ik heb alleen de tv aan nu.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:37 schreef heloef het volgende:
Timur houdt echt van dit plaatje.
En ik ook steeds meer.
Greg Holden titel ben ik even kwijt.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Welk plaatje? Ik heb alleen de tv aan nu.
Hij is ook mooiquote:Op donderdag 22 december 2011 19:37 schreef heloef het volgende:
Timur houdt echt van dit plaatje.
En ik ook steeds meer.
Timur had het even moeilijk netquote:
Hij heeft een wederopstanding er in "I will not be commanded" klinkt zo heerlijk hoopvol en strijdlustig.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hij is ook mooiheel rustig, lekker strijdwaardig ofzo. Weet niet. Goed nummer
ohjaquote:Op donderdag 22 december 2011 19:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Timur had het even moeilijk net
Ik hou er ook niet van. Als er iemand met frequente flatulentie in m'n buurt staat ben ik daar ook niet van gediend. Zelfde reden. 't Riekt.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:38 schreef Geo4kant het volgende:
Roken, ik vind het maar smerig maar prima.. als je wel een raampje open doet in de auto en in huis.. als het maar niet richting mij komt want dan krijg ik het benauwd.. (nee heb geen astma oid)
quote:Op donderdag 22 december 2011 19:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij heeft een wederopstanding er in "I will not be commanded" klinkt zo heerlijk hoopvol en strijdlustig.
Jep. En de kerstaankopen zijn ook binnenquote:Op donderdag 22 december 2011 19:39 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
antwoorden blaadjes zijn uitgedeeld?
quote:Op donderdag 22 december 2011 19:44 schreef Etcetera het volgende:
zal ik 'm aanvragen? heb nog niks aangevraagd
Komt door die tranen zeker?quote:
Waar ergens?quote:Op donderdag 22 december 2011 19:46 schreef Ambrosius het volgende:
Zag dat circus volgens mij al staan in Tilburg.
is een reppertquote:
like we did last yearquote:Op donderdag 22 december 2011 19:47 schreef Geo4kant het volgende:
OOOOOOOOOEHHHHHHHH LETS TWIST AGAIN![]()
![]()
Vanmiddag was Giel in Groningenquote:Op donderdag 22 december 2011 19:46 schreef Ambrosius het volgende:
Zag dat circus volgens mij al staan in Tilburg.
Ja en weet ik niet.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:49 schreef tralalala het volgende:
Jan Kooiemans is hopelijk niet de nachtgast?
Bieden er zich zo weinig bn'ers aan?
Ja maar morgen Tilburg en dat zou dan een grande finale zijn... dus dat zal wel al klaarstaan.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Vanmiddag was Giel in Groningen
Da's 500 meter verderop van hier.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:49 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ten oosten van Ringbaan West, zie Google Maps: 51.550959,5.061339
ik geloof van wel jaquote:
Een deel 101tv (we are the world playbacken) en een deel Nederland 3 (klusjesmannen zo te lezen).quote:
Dit zijn dé SR momenten hoorquote:
Inderdaad.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:57 schreef iBenny het volgende:
Ik denk dat ik Timur sinds SR wel een van de betere DJ's vind
Hij was al een favoriet van me en ik ben blij dat hij zo in z'n element zit in het Glazen Huis.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:57 schreef iBenny het volgende:
volgend jaar mag hij er zeker weer inzittenquote:Op donderdag 22 december 2011 19:57 schreef iBenny het volgende:
Ik was al fan van hem, maar hij doet het echt enorm leuk. Hij moet ook vooral niet de geintjes van Gerard proberen over te nemen.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:57 schreef iBenny het volgende:
pufklupquote:
quote:Op donderdag 22 december 2011 19:58 schreef Evertjan het volgende:
ik ben al fan van Timur toen hij nog bij YorinFM zat
Zeker wetenquote:Op donderdag 22 december 2011 19:58 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
volgend jaar mag hij er zeker weer inzitten
quote:Op donderdag 22 december 2011 19:59 schreef Evertjan het volgende:
volgend jaar Domien Michiel en Frank
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |