SPOILER: YoutubeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK!CRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK!CRAFT Ticket SysteemOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• www.minecraft.net Hier kan je het spel aanschaffen. Of de gratis classic mode spelen in je browser.
• www.minecraftwiki.net Dé Minecraft wiki. Handig om te kijken hoe je voorwerpen moet craften. Hier staat alles over Minecraft.
• www.pcgamer.com Hier kan je de demo downloaden van minecraft!
• www.minecraftforums.net Forum waar heel veel te lezen/zien is. Van screenshots tot filmpjes en tutorials.
• www.crafthub.net Blog over Minecraft.
• www.twitter.com/notch Twitter van de ontwikkelaar van Minecraft.
• www.notch.tumblr.com Blog van de ontwikkelaar van Minecraft.
Fok - In-game
MineraalWater - Plexcon
Vbownswow - gogosweden
Dnbrainwash - Dnbrainwash
Mender - MenderV
TJV - TomVNL
SuperKaasNacho - Epicosaurus
JaimyLee - JaimyLee
maurisioo - maurisioo
vogelkooi- remlof
Hatsekiedee - Groentetaart
MissionPhailed - Weerfenomeen84
SuperHarregarre - Harregarre
Sosuacafe - sosua
Jesse_van_Laar-Jesse_van_Laar
psvunited - psvunited
Berend. - Pixiio
Verbodsbord - aron7120
Timwonnacott - Looniar
Ten_minste_houdbaar_tot - robjes
rockxas - rockxas1
Dagoduck - Larshei
jebentzelfeenfiets. - Wubdor
Sitethief - Sitethief
pletvandepettenflet - l2emy
Burnaboy - Torchedini
Drebbelman - Drebbelman
DeHovenier - WalkingSlow
-Datdus- - Datdus
drumstickNL - Piekartz
einschtein - einschtein
Mordecai - xMordecai
replay11nl - replay11nl
Parvus : aSe38
Ceees2 - Keees2
KaasManiak : KaasManiak
AwesomeSauce : Fried__Chicken
DutchSpike : DutchSpike
Bobbernaut - Bobbernaut
Maanvis - Maanvis
Flodder450-Flodder450
AlchemistOfSorrows - Goost
TGMB1-TGMB1
Euribob - Euribob
Tuut-chips - Powerkiwi
Lorrelies - Lorrelies
Snorrenbaard - Joostmakaay
vaagjunior - vaagjunior
Alstead - Alstead
Exentric90 - Exentric90
Ame_thyst - Huibster
Asy - OmgItsAsy
Mschol - mschol
Zenato - Beretonquote:Minecraft kopen of niet?
Denk niet ''wat een kut graphics, koop ik niet'' Maar speel eerst eventjes de demo, en geniet van het spel! Klik hier voor de gratis demo!
[ Bericht 0% gewijzigd door Yuri_Boyka op 24-12-2011 04:55:29 ]If not now, then when.![]()
ecto lapo hunter!Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
wat nu weer?quote:
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Paintball event om 19.00 op Maurisioo's server.
Mensen die meedoen:
Bobbernaut
Maurisioo
Looniar
Joostmakaay
Pietertje25
Excentric90
Rijswijk
Drumpie
IP: 109.72.41.16
.Minecraft folder met alle mods erin: http://www.megaupload.com/?d=I2Q7QDR4
We beginnen om 19.00 uur! (7 uur dus)
De map is weg!
Wel je jar zonder password?
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
erhm als het goed is wel, kan je testen?quote:
ff kijken of ie het doet's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun![]()
Als ik die rar unpack, dan zie ik niks :S's avonds een reus, 'smorgens een kneus
ECHT??quote:Op donderdag 22 december 2011 18:10 schreef Snorrenbaard het volgende:
BOBBERS PASSWORD STAAT NOG IN DE BIN HAHAHAHHAHAHHAOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Iemand met OSX die het voor elkaar heeft?'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
WAT IS MIJN PASSWORD DAN???quote:Op donderdag 22 december 2011 18:11 schreef Snorrenbaard het volgende:
JA SUKKOLLL WHEHHE NICE ONE CEDRICOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
ik krijg een blackscreen.Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6![]()
JAquote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
FUUUUU nee serieus weet je m? DM m dan, krijg je een euroquote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
quote:Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
meta inf is weg... maar gebruik je wel de officiele launcher?quote:Op donderdag 22 december 2011 18:14 schreef Snorrenbaard het volgende:
ff met WinRar in de Minecraft.jar gaan, en Meta-Inf deletenOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
ik heb de folder van bobOp maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
jaquote:Op donderdag 22 december 2011 18:15 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
meta inf is weg... maar gebruik je wel de officiele launcher?Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
hmmm, ik weet niet waar het dan aan kan liggen, miss handmatig installeren..Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
zucht ik ben lui..quote:Op donderdag 22 december 2011 18:16 schreef bobbernaut het volgende:
hmmm, ik weet niet waar het dan aan kan liggen, miss handmatig installeren..
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
dus je komt niet spelen?
jawel maar moet ook nog eten en bla bla,, en ik wil mn mods niet kwijtquote:
wat was de link ? voor de mod ?
Mensen die meedoen:
Bobbernaut
Maurisioo
Looniar
Joostmakaay
Pietertje25
Excentric90
Rijswijk
Drumpie
We beginnen om 19.00 uur!Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
zou iemand mij misschien de Paintball SMP bestanden samen met een bukkit server kunnen geven? Ik kom er niet meer uit namelijk![]()
![]()
ik doe t wel...![]()
haha lukt me gewoon echt niet. Krijg steeds weer die foutmelding of bukkit wil helemaal niet startenquote:![]()
![]()
heb je 32 of 64 bits? ik 64 dus ik installeer 64...maar je kan gewoon start.bat bewerken anders
blijf hangen op t mojang screen dus gaat m niet worden..Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
verwijder Meta.infquote:Op donderdag 22 december 2011 18:39 schreef Exentric90 het volgende:
blijf hangen op t mojang screen dus gaat m niet worden..![]()
zucht lees eens..quote:Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
wtf ik kan soberso geen start.bat maken...Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
eerst maar eens uitvogelen dan, dit was namelijk best short noticeOp maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
probeer dit isOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
godver!!!door dat kut geklooi toch mn mod kwijt.. zelfs mn fucking waypoints..
bukkit lukt wel, maar de mod nietquote:![]()
ah bukkit mij juist niet, maar nu wel!quote:Op donderdag 22 december 2011 18:46 schreef maurisioo het volgende:
[..]
bukkit lukt wel, maar de mod nietnu de mod installen!
misschien ligt het aan modloaderMP
edit: ah ja had ik niet door drumpie
edit voor bobber: oke mooiIk kom er echt niet meer uit. Het lukt me niet om de bukkit server en de mod samen te voegen
![]()
Bob en Mau, misschien even via Skype verder praten? Dit topic is namelijk geen chat.If not now, then when.![]()
ah oke sorrymaar mau ik ga nu testen btw
Mor nog net optijd! wil je meedoen met paintballen op mau's server?quote:
MAU CHECK JE DM!Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
er is een kant en klare .minecraft folder!quote:Op donderdag 22 december 2011 18:59 schreef Mordecai het volgende:
Nah sorry, weinig zin een mod te installen :xOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
heel snelquote:Op donderdag 22 december 2011 18:59 schreef Mordecai het volgende:
Nah sorry, weinig zin een mod te installen :x![]()
![]()
Mensen die meedoen:
Bobbernaut
Maurisioo
Looniar
Joostmakaay
Pietertje25
Excentric90
Rijswijk
Drumpie
We beginnen om 19.00 uur!Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
ja klopt maar is er wel
anders ff met taakbeheer al je java afsluiten dan wel!Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
bij je broertje?quote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
zelfs m n fucking sp worlds zijn weg.. fuuuu..Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
had je geen backup?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Jawel maar door al dat gelkooi is dat weg..quote:Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
Rijswijk je moet wel die client van mij gebruiken heOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Jammer dat niemand komt opdagen...
[ Bericht 90% gewijzigd door bobbernaut op 22-12-2011 19:33:55 ]Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Deze mod is inderdaad best waardeloosquote:Op donderdag 22 december 2011 19:34 schreef Snorrenbaard het volgende:
Ja, is gewoon te veel poes pas met al die mods. beter gewoon Factions plugin erop/
maarja volgende keer weer ouderwets met zwaard en boog![]()
![]()
deze bukkit was erg kut, maar volgende keer doen met deze mod? http://www.minecraftforum(...)-mputils-teams/#GunsOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Samen met:quote:Op donderdag 22 december 2011 19:37 schreef bobbernaut het volgende:
deze bukkit was erg kut, maar volgende keer doen met deze mod? http://www.minecraftforum(...)-mputils-teams/#Guns
http://www.minecraftforum(...)putils-teams/#Planes
Alleen dan is het beter als je eerst zorgt dat alles werkt voordat je überhaupt 1 post op FOK! plaatst.If not now, then when.![]()
Volgende keer gewoon helemaal geen mods meerquote:Op donderdag 22 december 2011 19:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Samen met:
Alleen dan is het beter als je eerst zorgt dat alles werkt voordat je überhaupt 1 post op FOK! plaatst.
Tenminste, ik heb geen zin in dat bukkit, plugin of mod gedoe.![]()
idd...quote:Op donderdag 22 december 2011 19:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Samen met:
Alleen dan is het beter als je eerst zorgt dat alles werkt voordat je überhaupt 1 post op FOK! plaatst.en tanks
quote:quote:Op donderdag 22 december 2011 19:51 schreef Lorrelies het volgende:
*heeft Drumpie gespot bovenop de kerstboom*
Drump de piek
Suikoden heerst![]()
Hmm, ik wist niet dat je ook Blaze Rods in een furnace kon gebruiken als brandstof.Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
«shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump![]()
Blaze rods > lava bucketquote:Op donderdag 22 december 2011 20:21 schreef Jump het volgende:
Hmm, ik wist niet dat je ook Blaze Rods in een furnace kon gebruiken als brandstof.Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
Blaze rods hebben maar 12 uses, lava bucket heeft er 100quote:
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Zonde van de bucket.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:15 schreef Jump het volgende:
[..]
Blaze rods hebben maar 12 uses, lava bucket heeft er 100It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Ik weet dat jullie me waarschijnlijk gaan uitlachen maar ik vraag het toch. Ik heb onder mijn huis schuin omlaag gegraven met elke keer 1 vooruit, 1 omlaag. Dat pad omlaag is 2 breed. Nu wil ik bovenaan iets maken waar mijn minecart klaar staat, en zodra ik iets doe de bult af ga. Ook wil ik onderaan iets maken, waardoor ik iets kan doen waardoor de minecart begint te rijden, de bult op.
Neem aan dat ik iets met powered rails moet doen. Maar dit is mijn 1e keer minecart ervaring dus geen idee allemaal..Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!![]()
Zo ver was ik ook nog wel gekomenquote:Op vrijdag 23 december 2011 01:07 schreef vogelkooi het volgende:
http://www.minecraftwiki.net/wiki/Powered_Rail
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Oh, en, dit wisten jullie vast al,
http://www.minecraftseeds.info/
Tof om een goed spawnpunt uit te zoeken
Ik ga denk ik binnenkort voor deze
[ Bericht 19% gewijzigd door DX11 op 23-12-2011 15:24:40 ]Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Dat is alles wat je moet weten, alles staat daarin.quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:18 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Zo ver was ik ook nog wel gekomenFear is the grease of society.![]()
Dus mijn enige optie is keiveel powered rails te maken? Heb nauwelijks goud..quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:25 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Dat is alles wat je moet weten, alles staat daarin.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Nee, gewone rails met om de x blocks powered rails.quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:26 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dus mijn enige optie is keiveel powered rails te maken? Heb nauwelijks goud..It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Om de volledige snelheid de bult op te houden, met je om het blok powered doen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:42 schreef TJV het volgende:
[..]
Nee, gewone rails met om de x blocks powered rails.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Werkt ook prima met wat meer ruimte ertussen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:44 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Om de volledige snelheid de bult op te houden, met je om het blok powered doen.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Ja ok maar als je een bult hebt die vanaf een hoge berg naar de bodem van de aarde gaat wil je natuurlijk wel zo snel mogelijk boven zijnquote:Op vrijdag 23 december 2011 15:45 schreef TJV het volgende:
[..]
Werkt ook prima met wat meer ruimte ertussen.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Deze server draait op bukkit toch?
Wat voor plug-in wordt er gebruikt om blocks te kunnen checken op griefing?![]()
LogBlockquote:Op vrijdag 23 december 2011 16:16 schreef BBQSausage het volgende:
Deze server draait op bukkit toch?
Wat voor plug-in wordt er gebruikt om blocks te kunnen checken op griefing?![]()
Aldus me host.quote:We have scheduled a maintenance window on 24/12/2011 between 06:00 GMT and 08:00 GMT.If not now, then when.![]()
Hmmm.. Krijg je je geld terug?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Nou hallo,
Ik heb een vraagje, steeds als ik een mod installeer doet hij het gewoon, maar dan zet ik er een nieuwe mod bij en dan is de 1e mod weer weg.. Iemand een idee hoe dit komt?
mvg,Is trouwens ook fan van Taylor Swift![]()
Bron: http://www.gamer.nl/nieuw(...)n-lanceert-minicraftquote:Indie-ontwikkelaar Markus 'Notch' Persson heeft in twee dagen een game ontwikkeld, en deze gelanceerd. Dit meldt Persson op Twitter. Het spel, Minicraft, is gemaakt voor een game-ontwikkelwedstrijd.
In Minicraft krijgt de speler, net als in het bekende Minecraft, de mogelijkheid om gebieden te verkennen, bepaalde grondstoffen te oogsten en zelf gebouwen en items te maken. Het uiteindelijke doel is om de Air Wizard te verslaan. De game is gratis te spelen in een webbrowser.
Minicraft is het resultaat van Perssons deelname aan de Ludum Dare. Dit is een wedstrijd waarin deelnemers de opdracht krijgen om binnen 48 uur een volledige game te ontwikkelen. Aan de wedstrijd zitten geen prijzen verbonden. Volgens de beschrijving op de website van het evenement is 'je eigen product de prijs'.
Spel: https://s3.amazonaws.com/ld48/ld22/index.html![]()
Kruip maar weer terug onder je steen..
Dit had drumpie nog niet gepost!quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:14 schreef Berend. het volgende:
[..]
Bron: http://www.gamer.nl/nieuw(...)n-lanceert-minicraft
Spel: https://s3.amazonaws.com/ld48/ld22/index.html![]()
![]()
Sorry hoorquote:Op vrijdag 23 december 2011 21:20 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Dit had drumpie nog niet gepost!
Het is niet dat ik zoals vroeger elk uur op FOK keek![]()
![]()
Komt wel goed, schatjequote:Op vrijdag 23 december 2011 21:20 schreef Berend. het volgende:
[..]
Sorry hoor
Het is niet dat ik zoals vroeger elk uur op FOK keek![]()
![]()
![]()
Kneusteun heeft jullie zekers even laten zien hoe het moet.
Als paintball-koning zijnde.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
quote:Danku, weet je toevallig ook hoe de permissions / usergroups zijn geregeld? Want op mijn server kan opeens iedereen alles, da's nou ook weer niet de bedoeling.
![]()
![]()
Add me maar even op skype: Pixiioquote:Op vrijdag 23 december 2011 21:59 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Danku, weet je toevallig ook hoe de permissions / usergroups zijn geregeld? Want op mijn server kan opeens iedereen alles, da's nou ook weer niet de bedoeling.
![]()
Drumpie niet meer leuk dan? Meeste nederlandse servers zitten bomvol met 12 jarige kids. Daarom heb ik ook een engelse server, hehe![]()
![]()
Volgens mij Mor beetje boos.quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:32 schreef Berend. het volgende:
Drumpie niet meer leuk dan? Meeste nederlandse servers zitten bomvol met 12 jarige kids. Daarom heb ik ook een engelse server, hehe
If not now, then when.![]()
Sommigen zouden beweren dat ik met mijn gedrag prima pas tussen die 12-jarigenquote:Op zaterdag 24 december 2011 01:32 schreef Berend. het volgende:
Drumpie niet meer leuk dan? Meeste nederlandse servers zitten bomvol met 12 jarige kids. Daarom heb ik ook een engelse server, hehe
Ik nok met fok en fok!craft omdat ik een te groot mietje ben en geen zin meer heb in het, voor sommigen gezien als onschuldig en grappig, 'geouwehoer' en dat terwijl ik nog naar mijn kop kreeg geslingerd dat ík verwijfd zou zijn. In mijn ogen heerst er bij bepaalde mensen een verkeerd beeld van me en vooral de bazen hebben veel last van mijn gerage over alles wat niet klopt op het 'virtuele nazi-territorium' dat ik heb geclaimd. Tijd om te vertrekken dus!
De te verdelen spullen, mits Lorrelies ze niet wil:
- Stack diamonds
- Véél stacks redstone
- Ca. 100 iron + 80 iron ore
- Ca. 200 coal
- Ca. 80 gold
- Ca. stack obsidian
- Veel potions + brewing stuff
- Mobdrops
- Food
- Bouwstuff in overvloed
De te verdelen bouwsels, mits ik ze niet in de fik steek, aan Lor overdraag of opblaas met TNT:
- Airship boven stad
- Mijn nazi-territorium bestaande uit: het begin van een dorp, een landhuis aan een groot meer, een toren, farms, skeleton farm, slime farm, dierenstallen inclusief beesten, een fort/kasteel. Oh, en een ,volgens sommigen debiel lange, cobblestone muur eromheen.
- Huizen bij de kathedraal van flodder
- Schip midden op zee
- Huis met hoog dak bij de spawn
- Ingerichte hotelkamer.
Bespaar me trouwens de standaard 'te verwachten' en andere kinderachtige reacties.
Ik ga op zoek naar een server met oprechte mensen of in het geval van falen; mezelf opsluiten op mijn eigen hamachi server![]()
PM/DM voor mijn testament!
Tot sinas en veel succes met jullie ''''''community''''''!
Suikoden heerst![]()
En er vallen gegarandeerd geen schulden te erven? De panden zijn in toereikende staat en hebben niet veel onderhoud nodig?![]()
Gegarandeerd schuldenvrij. Panden in goede staat, zolang je creepers uit de buurt houdt of creeper repair aanstaatquote:Op zaterdag 24 december 2011 02:16 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
En er vallen gegarandeerd geen schulden te erven? De panden zijn in toereikende staat en hebben niet veel onderhoud nodig?
Suikoden heerst![]()
Watje:') dit zei je twee weken geleden toch ook al met de de jajong tvj larp rel?Fear is the grease of society.![]()
kan me ook herinneren dat je wel vaker hebt gezegd weg te gaan, na onaangekondigde rollbacks ofzo
Ik zou nog maar ff wachten met je shit weggeven, mijn voorspelling is dat je gewoon weer terugkomt
(zo niet dan leg ik een claim op bouwmaterialen)
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed![]()
Godvertering, wanneer zet je mij ook eens bij die lijst.Hij zij tegen mij dat hij m'n piemel kapot zou maken zodat ik een nieuwe van mijn moeder kon krijgen.![]()
Jammer.quote:Op zaterdag 24 december 2011 02:00 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Sommigen zouden beweren dat ik met mijn gedrag prima pas tussen die 12-jarigen
Ik nok met fok en fok!craft omdat ik een te groot mietje ben en geen zin meer heb in het, voor sommigen gezien als onschuldig en grappig, 'geouwehoer' en dat terwijl ik nog naar mijn kop kreeg geslingerd dat ík verwijfd zou zijn. In mijn ogen heerst er bij bepaalde mensen een verkeerd beeld van me en vooral de bazen hebben veel last van mijn gerage over alles wat niet klopt op het 'virtuele nazi-territorium' dat ik heb geclaimd. Tijd om te vertrekken dus!
De te verdelen spullen, mits Lorrelies ze niet wil:
- Stack diamonds
- Véél stacks redstone
- Ca. 100 iron + 80 iron ore
- Ca. 200 coal
- Ca. 80 gold
- Ca. stack obsidian
- Veel potions + brewing stuff
- Mobdrops
- Food
- Bouwstuff in overvloed
De te verdelen bouwsels, mits ik ze niet in de fik steek, aan Lor overdraag of opblaas met TNT:
- Airship boven stad
- Mijn nazi-territorium bestaande uit: het begin van een dorp, een landhuis aan een groot meer, een toren, farms, skeleton farm, slime farm, dierenstallen inclusief beesten, een fort/kasteel. Oh, en een ,volgens sommigen debiel lange, cobblestone muur eromheen.
- Huizen bij de kathedraal van flodder
- Schip midden op zee
- Huis met hoog dak bij de spawn
- Ingerichte hotelkamer.
Bespaar me trouwens de standaard 'te verwachten' en andere kinderachtige reacties.
Ik ga op zoek naar een server met oprechte mensen of in het geval van falen; mezelf opsluiten op mijn eigen hamachi server![]()
PM/DM voor mijn testament!
Tot sinas en veel succes met jullie ''''''community''''''!
Dat wij (de bazen) last hebben van je gerage is niet helemaal waar. Ik zelf heb daar in ieder geval geen probleem mee. Ik snap ook wel dat dat gegrief vervelend is. De laatste keer had ik je alleen ingame gevraagd om aub niet meer meteen alles in de chat te gooien wat die griefer wel niet bezielde om dat te doen etc. Want in dat geval bleek er ook achteraf niks aan de hand te zijn. Daarna heb ik je via pm aangegeven dat je dat ook beter niet kunt doen omdat als je dat allemaal in de chat gooit dit soms reacties kan uitlokken. En als je daar dan weer op ingaat wordt het steeds erger.
Ik heb dus alleen maar het beste met iedereen voor. En dat je een beeld van me hebt dat ik last van je heb vind ik jammer. Want dat is niet zo. Anders had ik ook niet de moeite genomen om je te spreken en te pm'en.
Wat je aangaf over het geouwehoer... Drumpie zat idd te ouwehoeren met je. Je vatte het alleen te persoonlijk, te letterlijk of te serieus op. Maar Drumpie doet dat bij zoveel mensen en al sinds dat ik hem ken. Iedereen die ook maar een tijdje op de server zit weet dat wel.
Overigens vind ik het ook prima dat je zo'n gebied afgezet hebt voor je eigen waar niemand mag bouwen. Genoeg plek op de server. Maar als je dan een (rottige) opmerking van iemand krijgt dat het wel een huge muur is ofzo moet je daar geen aandacht aan schenken.
Waar het om draait is dat je niet meteen moet denken dat iedereen tegen je is. Bijvoorbeeld bij het voorval dat je niet "mocht" helpen om de kerstversiering te herstellen. Dat kwam simpelweg doordat ik er niet aan gedacht had om je te vragen (omdat ik op dat moment druk bezig was). En Drumpie had de mensen gevraagd die de kestversiering in eerste instantie hadden gemaakt. Hierdoor moet je je niet meteen buitengesloten voelen. En als je dan gaat klagen in het topic maak je er alleen maar een groot probeem van, terwijl het dit in feiten helemaal niet was.
Als je echt gaat stoppen dan vind ik dat jammer. Maar goed, het is je eigen keuze.
Je kan je donatie terug krijgen van Drumpie als je dat wil.![]()
Dit is dan ook weer zo'n actie dat je ontzettend om aandacht gaat vragen en medelijden wilt van mensen. Dat is zo jammer.quote:
Verder ben je een prima gast en waardeer ik alle moeite die je in de server gestoken hebt incl. de donatie. Het is alleen vermoeiend dat je van elke mug een olifant maakt, wij proberen alles goed te runnen en problemen goed op te lossen, vandaar ook een mooi ticket systeem.
En tsjah over het ouwehoeren, dat is ook gewoon slap ouwehoeren, dat krijg je als je niet veel te doen hebt. Iedereen ouwehoert en dat is in mijn ogen prima, dat vormt de server. We willen geen strenge, arrogante server admins zijn want wij behoren ook tot de users. Het enige verschil is dat ik de server host. Wij doen ook ons best om het iedereen naar hun zin te maken en dat ze kunnen spelen op een goede, stabiele en lagg vrije server. Als we hier niet om gaven dan speelde je nog op die verrotte server.
En als laatste nog, ik ouwehoer wat aan en jij begint gelijk over dat je gelukkig niet bij ons "laag opgeleide vmbo'ers lwoo gedrag" hoort, dat je dat geen ouwehoeren vindt en je met normale mensen om gaat. Kijk als je met zulke woorden gaat rondgooien dan vind ik dat ronduit belachelijk. Alsof jij beter dan ons bent, wat je helemaal niet bent.Dan moet je ook accepteren dat ik je op je plaats zet.
Wat achteraf jammer is, is dat je gaat zitten zeiken via PM achter mij rug om, in plaats van als een man mij erop aan te spreken en dan ook nog hier op FOK! posten als een wijf om aandacht vragen. Dat zijn gewoon de dingen die jammer zijn en niet nodig zijn.
Verder wens ik je veel succes met je zoektocht naar een server waar "betere" mensen zitten. Je bent vooralsnog altijd welkom.
Donatie kun je zoals Mender zei terug krijgen. Verder heeft Mender de rest prima verwoord.
Toi toi toi
[ Bericht 0% gewijzigd door Yuri_Boyka op 24-12-2011 04:35:46 ]If not now, then when.![]()
Ik weet dat je nu in een hevige discussie zit, maarre, wil je me even in het lijstje zetten.quote:Op zaterdag 24 december 2011 04:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dit is dan ook weer zo'n actie dat je ontzettend om aandacht gaat vragen en medelijden wilt van mensen. Dat is zo jammer.
Verder ben je een prima gast en waardeer ik alle moeite die je in de server gestoken hebt incl. de donatie. Het is alleen vermoeiend dat je van elke mug een olifant maakt, wij proberen alles goed te runnen en problemen goed op te lossen, vandaar ook een mooi ticket systeem.
En tsjah over het ouwehoeren, dat is ook gewoon slap ouwehoeren, dat krijg je als je niet veel te doen hebt. Iedereen ouwehoert en dat is in mijn ogen prima, dat vormt de server. We willen geen strenge, arrogante server admins zijn want wij behoren ook tot de users. Het enige verschil is dat ik de server host. Wij doen ook ons best om het iedereen naar hun zin te maken en dat ze kunnen spelen op een goede, stabiele en lagg vrije server. Als we hier niet om gaven dan speelde je nog op die verrotte server.
En als laatste nog, ik ouwehoer wat aan en jij begint gelijk over dat je gelukkig niet bij ons "laag opgeleide vmbo'ers lwoo gedrag" hoort, dat je dat geen ouwehoeren vindt en je met normale mensen om gaat. Kijk als je met zulke woorden gaat rondgooien dan vind ik dat ronduit belachelijk. Alsof jij beter dan ons bent, wat je helemaal niet bent.Dan moet je ook accepteren dat ik je op je plaats zet.
Wat achteraf jammer is, is dat je gaat zitten zeiken via PM achter mij rug om, in plaats van als een man mij erop aan te spreken en dan ook nog hier op FOK! posten als een wijf om aandacht vragen. Dat zijn gewoon de dingen die jammer zijn en niet nodig zijn.
Verder wens ik je veel succes met je zoektocht naar een server waar "betere" mensen zitten. Je bent vooralsnog altijd welkom.
Donatie kun je zoals Mender zei terug krijgen. Verder heeft Mender de rest prima verwoord.
Toi toi toi
En godverdomme wat heb ik zin in kip. Jezus man, echt, als je net zo'n zin in kip als mij had, dan had had je een bureaustoel opgegeten. Godverdomme zeg, kip
Hij zij tegen mij dat hij m'n piemel kapot zou maken zodat ik een nieuwe van mijn moeder kon krijgen.![]()
Wow, wat waren jullie allemaal nog laat wakker zeg![]()
Dat kon ik helaas niet omdat ik om dit belachelijke tijdstip op moet staan*dohhh zelfmedelijden*
Ik ga verder niet in op de discussie of iets, want ik vind het nog wel gezellig etc etc etc
Just want my boyfriend back on the serverEn al zijn spullen hoef ik niet, want ik kan in de veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerste verte niet zo goed bouwen
Oh shit ik moet opschieten.
Fijne feestdagen voor als ik jullie niet meer spreek![]()
![]()
(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧![]()
Wat heb ik gemist? Mor, je weet dat deze hele server vol trolls zit en je t dus niet altijd serieus moet nemen?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Heb ik nietquote:Op vrijdag 23 december 2011 22:02 schreef Berend. het volgende:
[..]
Add me maar even op skype: PixiioKun je me niet even info PM'en?
![]()
![]()
Haha leuke topicwending.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Drum, je hebt het allereerst fout dat je denkt dat dit allemaal over jou gaat. Dat jullie alleen al dénken dat het me om aandacht gaat, is nog een reden om dag te zeggen. Dat je denkt dat ik me een beter mens voel, is ook een valse bewering. Ik ben alleen niet gewend aan dat geouwehoer tegen elkaar, omdat ik niet op het lwoo of vmbo heb gezeten en in mijn klassen en groepen we wél een gezellige eenheid vormden waar iedereen oprecht was, zonder getroll en in veel mindere mate gekloot.
De reacties van vogelkooi zegt eigenlijk al genoeg.
De donatie is een gift, doe er mee wat je wilt.Suikoden heerst![]()
Ok mor is weg. Klaar. Verder nu. Doorlopen. Iemand zin in LARP?
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
Het is re-enactment.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
*gniffel*http://www.syfy.com/tinman/oz/
Jammer dat je weggaat. Kom je nog wel altijd kijken op fok?quote:Op zaterdag 24 december 2011 10:54 schreef Mordecai het volgende:
Drum, je hebt het allereerst fout dat je denkt dat dit allemaal over jou gaat. Dat jullie alleen al dénken dat het me om aandacht gaat, is nog een reden om dag te zeggen. Dat je denkt dat ik me een beter mens voel, is ook een valse bewering. Ik ben alleen niet gewend aan dat geouwehoer tegen elkaar, omdat ik niet op het lwoo of vmbo heb gezeten en in mijn klassen en groepen we wél een gezellige eenheid vormden waar iedereen oprecht was, zonder getroll en in veel mindere mate gekloot.
De reacties van vogelkooi zegt eigenlijk al genoeg.
De donatie is een gift, doe er mee wat je wilt.![]()
Stelletje dramaqueens, er was niks aan de hand. Dit is FOK!craft, niet tweakcraft.
Ah, ik zie al een leuk eilandje die ik binnenkort eens zal claimen om daar bouwwerken te fabriceren die de andere deelnemers uiteraard tranen van ontzetting en euforie zal ontlokken.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:02 schreef Mender het volgende:
De lang verwachte map render:
http://dl.dropbox.com/u/1(...)=0&worldZ=302&zoom=4![]()
Die opmerking van de muur was niet rottig. Ik zei gewoon dat ie achtelijk lang is, en dat is ook gewoon waar.quote:Op zaterdag 24 december 2011 03:46 schreef Mender het volgende:
[..]
Jammer.
Dat wij (de bazen) last hebben van je gerage is niet helemaal waar. Ik zelf heb daar in ieder geval geen probleem mee. Ik snap ook wel dat dat gegrief vervelend is. De laatste keer had ik je alleen ingame gevraagd om aub niet meer meteen alles in de chat te gooien wat die griefer wel niet bezielde om dat te doen etc. Want in dat geval bleek er ook achteraf niks aan de hand te zijn. Daarna heb ik je via pm aangegeven dat je dat ook beter niet kunt doen omdat als je dat allemaal in de chat gooit dit soms reacties kan uitlokken. En als je daar dan weer op ingaat wordt het steeds erger.
Ik heb dus alleen maar het beste met iedereen voor. En dat je een beeld van me hebt dat ik last van je heb vind ik jammer. Want dat is niet zo. Anders had ik ook niet de moeite genomen om je te spreken en te pm'en.
Wat je aangaf over het geouwehoer... Drumpie zat idd te ouwehoeren met je. Je vatte het alleen te persoonlijk, te letterlijk of te serieus op. Maar Drumpie doet dat bij zoveel mensen en al sinds dat ik hem ken. Iedereen die ook maar een tijdje op de server zit weet dat wel.
Overigens vind ik het ook prima dat je zo'n gebied afgezet hebt voor je eigen waar niemand mag bouwen. Genoeg plek op de server. Maar als je dan een (rottige) opmerking van iemand krijgt dat het wel een huge muur is ofzo moet je daar geen aandacht aan schenken.
Waar het om draait is dat je niet meteen moet denken dat iedereen tegen je is. Bijvoorbeeld bij het voorval dat je niet "mocht" helpen om de kerstversiering te herstellen. Dat kwam simpelweg doordat ik er niet aan gedacht had om je te vragen (omdat ik op dat moment druk bezig was). En Drumpie had de mensen gevraagd die de kestversiering in eerste instantie hadden gemaakt. Hierdoor moet je je niet meteen buitengesloten voelen. En als je dan gaat klagen in het topic maak je er alleen maar een groot probeem van, terwijl het dit in feiten helemaal niet was.
Als je echt gaat stoppen dan vind ik dat jammer. Maar goed, het is je eigen keuze.
Je kan je donatie terug krijgen van Drumpie als je dat wil.
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed![]()
Blijven we on-topic? Baggeren doe je maar in ONZ.Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Altijd lastig die grens in dit topicquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
Blijven we on-topic? Baggeren doe je maar in ONZ.
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
:\ ik plaats 1 plaatje om dat geruzie te laten stoppen, meteen weggehaald...
komt er nog een event?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Makkelijk te omzeilen met wat Fencesquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:49 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Altijd lastig die grens in dit topicISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM![]()
Al die achterlijke troll plaatjes haal ik sowieso weg, dat veranderd een topic direct in getroll en bagger. Niet meer doen dusquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:51 schreef bobbernaut het volgende:
:\ ik plaats 1 plaatje om dat geruzie te laten stoppen, meteen weggehaald...
komt er nog een event?Over MC posten is lastig?quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:49 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Altijd lastig die grens in dit topicNiets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Jazeker, MC is meer dan een spel, het is een manier van leven.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Al die achterlijke troll plaatjes haal ik sowieso weg, dat veranderd een topic direct in getroll en bagger. Niet meer doen dus
[..]
Over MC posten is lastig?![]()
Dit is net zo goed een Fok Minecraft server topic als een algemeen Minecraft topic.quote:
Daardoor gaan dus een hoop gesprekken die op de server beginnen door in dit topic.
Zoals elk game topic met Fok servers
overigens prima dat je dat getroll weghaalt hoorAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Een beetje SC is ook niet erg maar soms gaat het hier te ver en wordt er flink getrolld. Het topic moet ook leuk blijven voor nieuwkomersquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:57 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Dit is net zo goed een Fok Minecraft server topic als een algemeen Minecraft topic.
Daardoor gaan dus een hoop gesprekken die op de server beginnen door in dit topic.
Zoals elk game topic met Fok servers
overigens prima dat je dat getroll weghaalt hoor
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
het was geen getroll, het was een plaatje zodat mensen daarover gingen bashen ipv op morquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Al die achterlijke troll plaatjes haal ik sowieso weg, dat veranderd een topic direct in getroll en bagger. Niet meer doen dus
[..]
Over MC posten is lastig?
dit was dus het plaatje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gewoon een epic plaatje
quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:00 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
het was geen getroll, het was een plaatje zodat mensen daarover gingen bashen ipv op mor
dit was dus het plaatje:Ik delete met een enorme vaartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gewoon een epic plaatje
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Van mij mogen die nieuwe komen heur. Als ze maar wel opruimen na afloop. Viespeukjes.http://www.syfy.com/tinman/oz/
Erg jammer dat mijn post daarmee ook verwijderd is, het enige wat ik daarmee wilde aangeven is dat er af en toe meer drama is in dit topic dan in GTST. Ongeacht wie de aanstichter daarvan is....![]()
Neem jij ff een blauwe pil ofzeau.quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik delete met een enorme vaart
Je weet niet eens hoeveel habbo met minecraft te maken heeft.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
[..]
Over MC posten is lastig?![]()
![]()
Want pixels?quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:20 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Je weet niet eens hoeveel habbo met minecraft te maken heeft.![]()
Vics huis is altijd het makkelijkst te vindenquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:02 schreef Mender het volgende:
http://dl.dropbox.com/u/1(...)=0&worldZ=302&zoom=4.
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)![]()
haha idd vlag van Zweden
quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:57 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Jazeker, MC is meer dan een spel, het is een manier van leven.
Schrik!Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
![]()
Btw Drump, waarom heb je mijn enige bouwwerk zomaar weggehaald?
Mijn prieeltje/gazebo...
-lol-
[ Bericht 60% gewijzigd door Lorrelies op 24-12-2011 17:36:22 ](ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧![]()
hey kan je hem ook ergens downloaden?quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:02 schreef Mender het volgende:
http://dl.dropbox.com/u/1(...)=0&worldZ=302&zoom=4Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
hoezo dan?quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:28 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Vics huis is altijd het makkelijkst te vinden.
Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
quote:It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
er zijn er 2 jwzquote:
ook nog ergens veeer naar rechts op die render.Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Ik zal hem voor je inpakken.quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:43 schreef gogosweden het volgende:
[..]
hey kan je hem ook ergens downloaden?![]()
![]()
ik zoek nu nummer 2quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:46 schreef gogosweden het volgende:
[..]
er zijn er 2 jwz
ook nog ergens veeer naar rechts op die render.
Oh ja ging perongeluk..quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:50 schreef Lorrelies het volgende:
Btw Drump, waarom heb je mijn enige bouwwerk zomaar weggehaald?
Mijn prieeltje/gazebo...
-lol-Ik bouw em wel terug als het lukt en anders krijg je de resources terug.
Wrom een render van survival? Weg survival.http://www.syfy.com/tinman/oz/
gevonden!
bij een gravity mobtrap?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:02 schreef Mender het volgende:
http://dl.dropbox.com/u/1(...)=0&worldZ=302&zoom=4
Joh van dat hele survival-concept is al lang afstand gedaan.quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:49 schreef SosuaCafe het volgende:
Wrom een render van survival? Weg survival.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
yesquote:Op zaterdag 24 december 2011 17:49 schreef bobbernaut het volgende:
gevonden!
bij een gravity mobtrap?dat was ons eerste huis, wat we noodgedwongen verlaten hebben
hoezo? omdat er geen homes kwamen? en die gravity trap werkt sws niet meer toch?quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:52 schreef gogosweden het volgende:
[..]
yesdat was ons eerste huis, wat we noodgedwongen verlaten hebben
ja, en die gravity trap werkt wel hoor. hij mag alleen niet te groot zegmaarquote:Op zaterdag 24 december 2011 17:53 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
hoezo? omdat er geen homes kwamen? en die gravity trap werkt sws niet meer toch?Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Etho zijn blaze farm heeft verdomd veel redstone nodig
ok dan ga ik m is een bezo... owh ja mobs staan uit... naja opzich ook weer chillquote:Op zaterdag 24 december 2011 17:54 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ja, en die gravity trap werkt wel hoor. hij mag alleen niet te groot zegmaar
ja hij is nog in aanbouw hequote:Op zaterdag 24 december 2011 17:57 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ok dan ga ik m is een bezo... owh ja mobs staan uit... naja opzich ook weer chill
owh nooit afgemaakt?quote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
http://www.2shared.com/file/VfRh4n6D/Render.htmlquote:Op zaterdag 24 december 2011 17:43 schreef gogosweden het volgende:
[..]
hey kan je hem ook ergens downloaden?![]()
Geachte alle FOK!crafters,
Ik wens jullie fijne dagen toe! maak er wat moois van!
and remember....
Make buildings! not war!![]()
![]()
Heb de permissie van Rijsttafel om hem in zijn tuin te bouwenquote:Op zaterdag 24 december 2011 17:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Oh ja ging perongeluk..Ik bouw em wel terug als het lukt en anders krijg je de resources terug.
En ik hak wel zelf hout en zo joh... komt wel goed. Trouwens, waarom sneeuwt het eigenlijk nooit op de server?
Eerst regende het om de haverklap, maar nu er sneeuw ligt heb ik het nog geen enkele keer zien sneeuwen XD
het is geen snowbiome
Vind het wel meevallen, zit iig geen overbodige redstone in.. en redstone ore + fortune III= lolz.quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:55 schreef Jump het volgende:
Etho zijn blaze farm heeft verdomd veel redstone nodigIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Nee dat snap ik, maar ik dacht dat het vroeger zo was dat wanneer er normaal gesproken regen zou vallen, het dan boven sneeuw zou sneeuwenquote:
Jammergenoeg niet
En als we een SC of FOKcraft topic gaan openen verwijder je 'm zeker?quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik delete met een enorme vaart" er is al een minecraft topic"
Datdus, xpfarm is af!
Omgggggggg nooooooo Mor zit opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧![]()
TWEAKCRAFT RAIDFok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Zelfde main! En ik wens iedereen ook fijne feestdagen toe en alvast een gezond en gelukkig nieuw jaar!quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:22 schreef Asy het volgende:
Geachte alle FOK!crafters,
Ik wens jullie fijne dagen toe! maak er wat moois van!
and remember....
Make buildings! not war!If not now, then when.![]()
Dan wel ja. Had ik juist 50 xp door de blaze farm en wou ik diamond pickaxe enchanten. Ik maar hopen dat ik iets met Fortune zou hebben, is het verdomme Efficiency 3 maar. 48 XP voor niks.quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:43 schreef TJV het volgende:
[..]
Vind het wel meevallen, zit iig geen overbodige redstone in.. en redstone ore + fortune III= lolz.
Ik heb nog een hoop diamant zitten in mijn mijn, maar ik wacht op Fortune 2 of hoger
Ik heb 6 stacks diamond.quote:Op zaterdag 24 december 2011 20:36 schreef Jump het volgende:
[..]
Dan wel ja. Had ik juist 50 xp door de blaze farm en wou ik diamond pickaxe enchanten. Ik maar hopen dat ik iets met Fortune zou hebben, is het verdomme Efficiency 3 maar. 48 XP voor niks.
Ik heb nog een hoop diamant zitten in mijn mijn, maar ik wacht op Fortune 2 of hoger
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
En uiteraard fijne dagen aan hen die een speciaal plekje in mijn hart hebben veroverd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
quote:Op zaterdag 24 december 2011 20:47 schreef TJV het volgende:
En uiteraard fijne dagen aan hen die een speciaal plekje in mijn hart hebben veroverd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
quote:Op zaterdag 24 december 2011 21:11 schreef bobbernaut het volgende:
[..]Je humor ligt zeker onder je kerstboom?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
tssk heb ik het weer gedaanquote:Op zaterdag 24 december 2011 21:15 schreef TJV het volgende:
[..]
Je humor ligt zeker onder je kerstboom?
Haha garpje bobbertje van me, uitkijken met rotjes he?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
quote:Op zaterdag 24 december 2011 21:25 schreef TJV het volgende:
[..]
Haha garpje bobbertje van me, uitkijken met rotjes he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-edit-
[ Bericht 14% gewijzigd door bobbernaut op 24-12-2011 21:45:40 ]Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
wat dan?quote:Op zondag 25 december 2011 01:05 schreef -Datdus- het volgende:
Kijk iedereen op reddit mijn kado-idee gestolen hebben.![]()
Prettige 1e kerstdag en feestdagen gewenst aan iedereen op de server
Minecrafse!
[ Bericht 0% gewijzigd door Zenato op 25-12-2011 07:21:00 ]Hij zij tegen mij dat hij m'n piemel kapot zou maken zodat ik een nieuwe van mijn moeder kon krijgen.![]()
De 1e is net begonnen.http://www.syfy.com/tinman/oz/
-edit-
[ Bericht 49% gewijzigd door Zenato op 25-12-2011 07:29:10 ]Hij zij tegen mij dat hij m'n piemel kapot zou maken zodat ik een nieuwe van mijn moeder kon krijgen.![]()
![]()
Vrolijke feestdagen enzo
HAHAHAHAHA
we hebben de MAXI trein rond de kerstboom gelegd, en een stuk kaas op 1 van de wagons gelegd
gaat de kat er achteraangeniaal
![]()
xDDDOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Server staat nu ook op mcforum.nl.
http://minecraftforum.nl/index.php/topic,5193.0.html
Als je daar een account hebt, post wat leuks!
Verder een fijne kerst toegewenst!If not now, then when.![]()
Diepgaande psychologie hier! (ingame zelf)Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
http://realtimerendering.com/erich/minecraft/public/mineways/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 25 december 2011 19:09 schreef MineraalWater het volgende:
http://realtimerendering.com/erich/minecraft/public/mineways/mijn nieuwe achtergrondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zondag 25 december 2011 19:09 schreef MineraalWater het volgende:
http://realtimerendering.com/erich/minecraft/public/mineways/Tof programmaatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Adblock uitzetten.quote:Op zondag 25 december 2011 21:33 schreef Berend. het volgende:
Wat een troll, ik kan spoilers niet meer aanklikken![]()
Je moet 1 dag wachten totdat hij het weer doet.quote:Op zondag 25 december 2011 22:04 schreef Berend. het volgende:
Ah ja, refresh doet het ook niet meer volgens mij. Is er geen fix voor ofzo?![]()
ja, FOK! ads toelaten
Je moet Adblock wel even uitzetten op FOK! inderdaad, het werkt beter met de layout (adblock blokkeert bepaalde knoppen) en je naait FOK! serieus door Adblock te gebruiken.quote:Op zondag 25 december 2011 23:04 schreef Berend. het volgende:
[..]
Gaat meer om Youtube enzo (Geen idee of het werkt btw)![]()
Op Fok! Vind ik de ads niet zo erg, die youtube reclames die opeens afspelen etc...Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Hey! Geen FOk games meer? Ontslagen?quote:Op zondag 25 december 2011 23:14 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Je moet Adblock wel even uitzetten op FOK! inderdaad, het werkt beter met de layout (adblock blokkeert bepaalde knoppen) en je naait FOK! serieus door Adblock te gebruiken.![]()
![]()
je naait inprinciepe elke normale site waar je ads blokkeertquote:Op zondag 25 december 2011 23:14 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Je moet Adblock wel even uitzetten op FOK! inderdaad, het werkt beter met de layout (adblock blokkeert bepaalde knoppen) en je naait FOK! serieus door Adblock te gebruiken.![]()
![]()
Moge.http://www.syfy.com/tinman/oz/
Fijne 2e kerstdag lieve kindjes!Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
hulde aan de nieuwe mod..![]()
![]()
quote:Op maandag 26 december 2011 10:54 schreef SosuaCafe het volgende:
hulde aan de nieuwe mod..![]()
![]()
[ afbeelding ]too much creditsss
haha thnx sos
![]()
![]()
AAAASYYYYcongraaatz wanneer word ik mod?
Als je even oud als ik ben. :pquote:Op maandag 26 december 2011 11:27 schreef bobbernaut het volgende:
![]()
eerst mij pijpen. dan doe ik een goed woordje voor jequote:Op maandag 26 december 2011 11:27 schreef bobbernaut het volgende:
Lol ik dacht eerst dat Sosua een nieuwe mod had gedownload ofzo, aan die achtergrond van het plaatje gezien. ;p Gefeli Asy![]()
Nee dat zijn wat shaders. Is wel ingame though geen photoshophttp://www.syfy.com/tinman/oz/
Thanks, voor de felicitaties! het is nog tijdelijk though! drumpie overweegt nog een aantal factoren
anywho ik ga ook maar eens de familiare verplichtingen doen.
tot vanavond luitjes!![]()
niet echt rustgevend ofzo, werkt juist op mn zenuwen...Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Minecraft - Windowed mode?quote:Op maandag 26 december 2011 14:51 schreef Snorrenbaard het volgende:
Ohja Sos wat voor een huge ass monitor heb jij wel niet..![]()
server crash xdOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
is volgens mij al gepost!Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik heb een ban omdat ik een penis maakte? ...
pics btw:(check minimap)
ballen zijn idd verneukt :\Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
quote:quote:Op zondag 25 december 2011 19:09 schreef MineraalWater het volgende:
http://realtimerendering.com/erich/minecraft/public/mineways/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jongugns!!!!!!!!!!!!!! Ik heb iets!!!!!!!!!!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja een tijdelijke ban die nu al weer voorbij is. Het is gewoon heel irritant om steeds als kleuterjuf achter je aan te moeten lopen om te zeggen wat je niet mag doen.quote:Op maandag 26 december 2011 17:24 schreef bobbernaut het volgende:
Ik heb een ban omdat ik een penis maakte? ...
pics btw: [ afbeelding ] (check minimap)
ballen zijn idd verneukt :\
Pas je gedrag maar een keer aan. Je bent al vaker kinderachtig bezig, waardoor er voor mij niet veel reden meer nodig is om je te bannen. Al is het maar een tijdelijke ban.![]()
Om het topic een andere wending te geven:
Dat accentquote:Verder wel een toffe mod, maar het is praktisch buildcraft maar dan met een lopende band, lang niet zo handig sinds BC ook verticaal kan met minder moeite
![]()
![]()
Is het een mod? Ik dacht gewoon een normale piston lift.quote:Op maandag 26 december 2011 20:13 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Dat accentVerder wel een toffe mod, maar het is praktisch buildcraft maar dan met een lopende band, lang niet zo handig sinds BC ook verticaal kan met minder moeite
Lol dit is wel een beetje omslachtig..Gebruik gewoon een minecraft printerquote:![]()
Ja je vriendje trollde ons door zich voor te doen zoals hij altijd al is.
CONFUSED MUCH
Edit: eigenlijk was het geen troll, als we de definitie van troll hanteren. MOAR CONFUSED.
[ Bericht 17% gewijzigd door TJV op 27-12-2011 00:22:07 ]It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Trusten
Was ik een troll of begrepen mensen me gewoon niet? Meh, doet er eigenlijk niet meer toe
Suikoden heerst![]()
Je was geen troll omdat we het voor jouw doen als een volstrekt normale reactie zagen. Wat je dan wel bent mag Joost weten. En nu ga ik de Kerstman uitzwaaien. Ave.quote:Op dinsdag 27 december 2011 00:16 schreef Mordecai het volgende:
Was ik een troll of begrepen mensen me gewoon niet? Meh, doet er eigenlijk niet meer toeIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Als je maar kunt koken en het huishouden kunt doen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 00:21 schreef Lorrelies het volgende:
Het doet er wel toe. Ik kan niet bouwen
Nou dat kan ik gelukkig wel ja....quote:Op dinsdag 27 december 2011 00:22 schreef TJV het volgende:
[..]
Als je maar kunt koken en het huishouden kunt doen.(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧![]()
Pertinent onwaar grgrquote:It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Grow some backbone.
over 9000 hours of work.
[ Bericht 49% gewijzigd door vogelkooi op 27-12-2011 02:44:08 ]Fear is the grease of society.![]()
Wie wilt er bones/arrows? Zeer goedkoop te ruilen!
Ja idd!
ik ben lvl 35
en 12 stack bones 10 stack arrowsquote:
lolOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: