Nee, gewone rails met om de x blocks powered rails.quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:26 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dus mijn enige optie is keiveel powered rails te maken? Heb nauwelijks goud..
Om de volledige snelheid de bult op te houden, met je om het blok powered doen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:42 schreef TJV het volgende:
[..]
Nee, gewone rails met om de x blocks powered rails.
Werkt ook prima met wat meer ruimte ertussen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:44 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Om de volledige snelheid de bult op te houden, met je om het blok powered doen.
Ja ok maar als je een bult hebt die vanaf een hoge berg naar de bodem van de aarde gaat wil je natuurlijk wel zo snel mogelijk boven zijnquote:Op vrijdag 23 december 2011 15:45 schreef TJV het volgende:
[..]
Werkt ook prima met wat meer ruimte ertussen.
LogBlockquote:Op vrijdag 23 december 2011 16:16 schreef BBQSausage het volgende:
Deze server draait op bukkit toch?
Wat voor plug-in wordt er gebruikt om blocks te kunnen checken op griefing?
Aldus me host.quote:We have scheduled a maintenance window on 24/12/2011 between 06:00 GMT and 08:00 GMT.
Bron: http://www.gamer.nl/nieuw(...)n-lanceert-minicraftquote:Indie-ontwikkelaar Markus 'Notch' Persson heeft in twee dagen een game ontwikkeld, en deze gelanceerd. Dit meldt Persson op Twitter. Het spel, Minicraft, is gemaakt voor een game-ontwikkelwedstrijd.
In Minicraft krijgt de speler, net als in het bekende Minecraft, de mogelijkheid om gebieden te verkennen, bepaalde grondstoffen te oogsten en zelf gebouwen en items te maken. Het uiteindelijke doel is om de Air Wizard te verslaan. De game is gratis te spelen in een webbrowser.
Minicraft is het resultaat van Perssons deelname aan de Ludum Dare. Dit is een wedstrijd waarin deelnemers de opdracht krijgen om binnen 48 uur een volledige game te ontwikkelen. Aan de wedstrijd zitten geen prijzen verbonden. Volgens de beschrijving op de website van het evenement is 'je eigen product de prijs'.
Dit had drumpie nog niet gepost!quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:14 schreef Berend. het volgende:
[..]
Bron: http://www.gamer.nl/nieuw(...)n-lanceert-minicraft
Spel: https://s3.amazonaws.com/ld48/ld22/index.html
Sorry hoorquote:Op vrijdag 23 december 2011 21:20 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Dit had drumpie nog niet gepost!
Komt wel goed, schatjequote:Op vrijdag 23 december 2011 21:20 schreef Berend. het volgende:
[..]
Sorry hoor
Het is niet dat ik zoals vroeger elk uur op FOK keek![]()
quote:
Add me maar even op skype: Pixiioquote:Op vrijdag 23 december 2011 21:59 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Danku, weet je toevallig ook hoe de permissions / usergroups zijn geregeld? Want op mijn server kan opeens iedereen alles, da's nou ook weer niet de bedoeling.
Volgens mij Mor beetje boos.quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:32 schreef Berend. het volgende:
Drumpie niet meer leuk dan? Meeste nederlandse servers zitten bomvol met 12 jarige kids. Daarom heb ik ook een engelse server, hehe
Sommigen zouden beweren dat ik met mijn gedrag prima pas tussen die 12-jarigenquote:Op zaterdag 24 december 2011 01:32 schreef Berend. het volgende:
Drumpie niet meer leuk dan? Meeste nederlandse servers zitten bomvol met 12 jarige kids. Daarom heb ik ook een engelse server, hehe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |