SPOILER: YoutubeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK!CRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK!CRAFT Ticket SysteemOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• www.minecraft.net Hier kan je het spel aanschaffen. Of de gratis classic mode spelen in je browser.
• www.minecraftwiki.net Dé Minecraft wiki. Handig om te kijken hoe je voorwerpen moet craften. Hier staat alles over Minecraft.
• www.pcgamer.com Hier kan je de demo downloaden van minecraft!
• www.minecraftforums.net Forum waar heel veel te lezen/zien is. Van screenshots tot filmpjes en tutorials.
• www.crafthub.net Blog over Minecraft.
• www.twitter.com/notch Twitter van de ontwikkelaar van Minecraft.
• www.notch.tumblr.com Blog van de ontwikkelaar van Minecraft.
Fok - In-game
MineraalWater - Plexcon
Vbownswow - gogosweden
Dnbrainwash - Dnbrainwash
Mender - MenderV
TJV - TomVNL
SuperKaasNacho - Epicosaurus
JaimyLee - JaimyLee
maurisioo - maurisioo
vogelkooi- remlof
Hatsekiedee - Groentetaart
MissionPhailed - Weerfenomeen84
SuperHarregarre - Harregarre
Sosuacafe - sosua
Jesse_van_Laar-Jesse_van_Laar
psvunited - psvunited
Berend. - Pixiio
Verbodsbord - aron7120
Timwonnacott - Looniar
Ten_minste_houdbaar_tot - robjes
rockxas - rockxas1
Dagoduck - Larshei
jebentzelfeenfiets. - Wubdor
Sitethief - Sitethief
pletvandepettenflet - l2emy
Burnaboy - Torchedini
Drebbelman - Drebbelman
DeHovenier - WalkingSlow
-Datdus- - Datdus
drumstickNL - Piekartz
einschtein - einschtein
Mordecai - xMordecai
replay11nl - replay11nl
Parvus : aSe38
Ceees2 - Keees2
KaasManiak : KaasManiak
AwesomeSauce : Fried__Chicken
DutchSpike : DutchSpike
Bobbernaut - Bobbernaut
Maanvis - Maanvis
Flodder450-Flodder450
AlchemistOfSorrows - Goost
TGMB1-TGMB1
Euribob - Euribob
Tuut-chips - Powerkiwi
Lorrelies - Lorrelies
Snorrenbaard - Joostmakaay
vaagjunior - vaagjunior
Alstead - Alstead
Exentric90 - Exentric90
Ame_thyst - Huibster
Asy - OmgItsAsy
Mschol - mschol
Zenato - Beretonquote:Minecraft kopen of niet?
Denk niet ''wat een kut graphics, koop ik niet'' Maar speel eerst eventjes de demo, en geniet van het spel! Klik hier voor de gratis demo!
[ Bericht 0% gewijzigd door Yuri_Boyka op 24-12-2011 04:55:29 ]If not now, then when.![]()
ecto lapo hunter!Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
wat nu weer?quote:
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Paintball event om 19.00 op Maurisioo's server.
Mensen die meedoen:
Bobbernaut
Maurisioo
Looniar
Joostmakaay
Pietertje25
Excentric90
Rijswijk
Drumpie
IP: 109.72.41.16
.Minecraft folder met alle mods erin: http://www.megaupload.com/?d=I2Q7QDR4
We beginnen om 19.00 uur! (7 uur dus)
De map is weg!
Wel je jar zonder password?
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
erhm als het goed is wel, kan je testen?quote:
ff kijken of ie het doet's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun![]()
Als ik die rar unpack, dan zie ik niks :S's avonds een reus, 'smorgens een kneus
ECHT??quote:Op donderdag 22 december 2011 18:10 schreef Snorrenbaard het volgende:
BOBBERS PASSWORD STAAT NOG IN DE BIN HAHAHAHHAHAHHAOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Iemand met OSX die het voor elkaar heeft?'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
WAT IS MIJN PASSWORD DAN???quote:Op donderdag 22 december 2011 18:11 schreef Snorrenbaard het volgende:
JA SUKKOLLL WHEHHE NICE ONE CEDRICOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
ik krijg een blackscreen.Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6![]()
JAquote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
FUUUUU nee serieus weet je m? DM m dan, krijg je een euroquote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
quote:Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
meta inf is weg... maar gebruik je wel de officiele launcher?quote:Op donderdag 22 december 2011 18:14 schreef Snorrenbaard het volgende:
ff met WinRar in de Minecraft.jar gaan, en Meta-Inf deletenOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
ik heb de folder van bobOp maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
jaquote:Op donderdag 22 december 2011 18:15 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
meta inf is weg... maar gebruik je wel de officiele launcher?Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
hmmm, ik weet niet waar het dan aan kan liggen, miss handmatig installeren..Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
zucht ik ben lui..quote:Op donderdag 22 december 2011 18:16 schreef bobbernaut het volgende:
hmmm, ik weet niet waar het dan aan kan liggen, miss handmatig installeren..
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |