Als Erdoğan een gestoorde extremist is, wat is Sarkozy dan?quote:Op donderdag 22 december 2011 18:47 schreef WammesWaggel het volgende:
Erdogan is een gestoorde extremist, de zoveelste keer dat hij de banden met een ander land verpest.
De opvolger van Khadaffi wbt wispelturigheid.
quote:
Die is net zo gestoordquote:Op donderdag 22 december 2011 18:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als Erdoğan een gestoorde extremist is, wat is Sarkozy dan?.
Overdrijven is ook een vak zeg.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:43 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Dat is recent gebeurt dan. Maar nog steeds vele, vele malen slechter dan het slechtste Euro lid. Buiten Griekenland dan.
Neen, hij zegt dat ottomanen barbaren waren. Terwijl je juist bij de ottomanen het meeste vrijheid had. Barbaren zouden dat niet doen.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:50 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Je verbetert zijn berichten niet maar bent met hem een mijn-land-had-vroeger-de-grootste-virtuele-piemel wedstrijdje aangegaan, iets wat bijzonder nutteloos is aangezien je er niks uit af kunt leiden omdat geen van jullie beiden ook maar iets heeft bijgedragen aan dat succes wat je land in het verleden had.
Dan vallen de Kroatische en Servische misdaden ook niet onder genocide.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Misschien op de schaal van de Nederlanders in Indiė, maar niet zodanig dat het onder de noemer 'genocide' valt.
quote:Op donderdag 22 december 2011 17:59 schreef remlof het volgende:
Hebben de Serviėrs eigenlijk al erkend dat ze genocide op de Bosniėrs hebben gepleegd?
Ik zie dat jij er in ieder geval niet zoveel vanaf weet. Wel grappig hoor.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:36 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Feitelijke leugen, zelf-hatertje. Zowel de Kroaten, Bosniers als Serviers gingen als beesten te keer en de Serviers zijn NIET degene die ermee begonnen zijn. Dat waren je moslimvriendjes die opeens een onafhankelijke staat uitriepen en de Bosnische Serviers tot ongewenst verklaarden. Dat de Serviers een stuk sterker bleken te zijn dan hun, dat is hun eigen domheid geweest.
Maar goed, met feiten heb jij niet zoveel op, dat is bekend.
Sarkozy heeft volgens mij niet in de bak gezeten voor het opjutten van religieuze haat en extremisme.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Volgens mij ken jij de definitie van 'genocide' niet. Maar goed, ik was al klaar met jequote:Op donderdag 22 december 2011 18:54 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dan vallen de Kroatische en Servische misdaden ook niet onder genocide.
Zoals gewoonlijk lul je weer uit je nek, want de definitie van genocide gaat niet om de schaal, maar om de intentie.
quote:Op donderdag 22 december 2011 18:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
[..]
Ik zie dat jij er in ieder geval niet zoveel vanaf weet. Wel grappig hoor.
Groetjes, een Yugo.Bosniėr.
En nee ik ga geen redeneringen of wat dan ook geven omdat dat een verspilling van mijn tijd is.
Ik ken die wel, jij niet. Bij genocide gaat het erom dat er een moedwillige en vanuit de staat/groepering georganiseerde (gedeeltelijke) uitroeiing van een andere etnische groep plaatsvind. De schaal is daarbij irrelevant.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgens mij ken jij de definitie van 'genocide' niet. Maar goed, ik was al klaar met je
Mijn punt is dat Turkije lijdt aan een Calimero-complex. Waar alle bigboys ermee zijn weggekomen, heeft Turkije nog steeds gezeik terwijl ze een stuk minder erge dingen geflikt hebben.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:53 schreef xminator het volgende:
[..]
Neen, hij zegt dat ottomanen barbaren waren. Terwijl je juist bij de ottomanen het meeste vrijheid had. Barbaren zouden dat niet doen.
quote:Op donderdag 22 december 2011 18:52 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak zeg.Hier de ratings van S&P.
Sarkozy heeft ook geen coups meegemaakt. Lekker makkelijk praten vanuit het Westen.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:55 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Sarkozy heeft volgens mij niet in de bak gezeten voor het opjutten van religieuze haat en extremisme.
Ja met kernwapens en genocidequote:Op donderdag 22 december 2011 19:00 schreef Flow3r het volgende:
ik vind het eng, zou er oorlog van kunnen komen?
Een slappe leider in een gecompliceerd land dat de laatste twintig jaar er met de pet naar gooit op bijna ieder gebied.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, Frankrijk gaat verliezen, de Turken nemen Euro-Disney inquote:Op donderdag 22 december 2011 19:00 schreef Flow3r het volgende:
ik vind het eng, zou er oorlog van kunnen komen?
Die zijn niet actueel en op dat plaatje van jou is te zien dat Turkije op gelijke niveau staat met de landen die na Griekenland de slechtste rating hebben. Dus je lult maar wat.quote:
Erdogan regeert al 20 jaar?quote:Op donderdag 22 december 2011 19:02 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Een slappe leider in een gecompliceerd land dat de laatste twintig jaar er met de pet naar gooit op bijna ieder gebied.
Op de kortere termijn gaat Turkije ook wel economische tegenslagen ervaren lijkt mij zo maar op de langere termijn hebben zij zozeer het probleem met de demografie dat Griekenland en de Roemenen etc wel hebben niet.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:43 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dat is recent gebeurt dan. Maar nog steeds vele, vele malen slechter dan het slechtste Euro lid. Buiten Griekenland dan.
Met een mooie inflatie van zo'n 10%. Gezonde groei!quote:Op donderdag 22 december 2011 18:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Nog niet beter, maar de economie groeit daar wel als een gek, terwijl ie hier krimpt.
Net zoals deze wet 'racistisch' is? Het ras Turken? Het ras Bosniers? Het ras moslims?quote:Op donderdag 22 december 2011 19:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een racist. Het is dan ook meer dan logisch dat jij Bosniers ook de schuld geeft.
quote:Op donderdag 22 december 2011 19:09 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Net zoals deze wet 'racistisch' is? Het ras Turken? Het ras Bosniers? Het ras moslims?
Niet zulke racistische dingen zeggen!quote:Op donderdag 22 december 2011 19:09 schreef OEM het volgende:
[..]
Met een mooie inflatie van zo'n 10%. Gezonde groei!
oh, als dat alles isquote:Op donderdag 22 december 2011 19:04 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ja, Frankrijk gaat verliezen, de Turken nemen Euro-Disney in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |