Goed bezigquote:
Ook lelijke hoofden (midden (2x)).quote:
Ik vind haar wel spontaanquote:Op maandag 26 december 2011 20:01 schreef Tourniquet het volgende:
Wat doet die Giovanca overdreven zeg.
Wanneer niet.quote:Op maandag 26 december 2011 20:01 schreef Tourniquet het volgende:
Wat doet die Giovanca overdreven zeg.
Klopt want Pearl Jam is heel slecht.quote:Op maandag 26 december 2011 20:06 schreef waaromniet1988 het volgende:
Wtf Pearl jam. Meen je dit nou Pieter
quote:Op maandag 26 december 2011 20:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
Gekkie! Ik krijg het er goed warm van, dat hese zo
Nee.quote:
GMTA.quote:Op maandag 26 december 2011 20:18 schreef Karina het volgende:
Burt wilde haar zeker voor zichzelf hebben.
twitter:IlseDeLange twitterde op maandag 26-12-2011 om 20:16:30@LeoBlokhuis ahhh toch nog even Barry Beckett in beeld op die foto net!!!! Mooi! #muscleshoals reageer retweet
quote:
Ik blijf het het leukste vinden als hij drie of wat voorgangers van een heel bekend nummer vindt.quote:
Mijn ouders wilden me Alice noemen, maar toen kwam dat nummer/werd het weer populair. Ben er achteraf wel blij mee geloof ikquote:
Bazenactie was datquote:Op maandag 26 december 2011 20:26 schreef waaromniet1988 het volgende:
Even je snot afvegen met je shirt tijdens een videoopname
Hahaquote:Op maandag 26 december 2011 20:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
Mijn ouders wilden me Alice noemen, maar toen kwam dat nummer/werd het weer populair. Ben er achteraf wel blij mee geloof ik
Of Justinquote:Op maandag 26 december 2011 20:28 schreef donroyco het volgende:
[..]
HahaTegenwoordig moet je blij zijn dat je geen Joran, Jamai of Jim heet
Zekerquote:
Pearl Jamquote:Op maandag 26 december 2011 20:06 schreef waaromniet1988 het volgende:
Wtf Pearl jam. Meen je dit nou Pieter
Pearl Jam!quote:
Black is een geweldig nummer. Het hele album Ten is trouwens één van de beste albums ooit gemaakt.quote:
Verhaal van Pieter inderdaadquote:Op dinsdag 27 december 2011 10:26 schreef SonicVolcano het volgende:
Goede aflevering gisteren. Met name dat verhaal van Pieter
precies want die stemmen is doorgestoken kaart imo en je ziet heel veul typische 'VARA'/ NTR nummers hoog staan en die extra benadrukt worden.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:15 schreef Manco043 het volgende:
Ik luister mijn eigen top 2000 wel
Op musicmeter.nl scoort Radiohead - The Bends net even wat hoger, ook Jeff Buckley's Grace doet het goed in de jaren '90.quote:Op dinsdag 27 december 2011 01:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Black is een geweldig nummer. Het hele album Ten is trouwens één van de beste albums ooit gemaakt.
Waarom komt mijn bericht niet op tv?? Maar dan met spelvautuhn... get a life denk ik dan.quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:17 schreef rubje het volgende:
[..]
Daarbij valt het ook op dat op Twitter alleen mensen die zich via hun sites geregistreerd hebben (je wordt overal naar doorgelinked als je wilt connecten met een reactie op hun homepage via Twitter) op de balk voorbij komen met soms idiote reacties die je soms elke 2 min ziet ipv andere 'verse'reacties.
De wat mindere artiesten krijgen genoeg aandacht tijdens de reportagesquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
Het is wel altijd een grote naam die ze behandelen in de voetnoot van de popgeschiedenis. Altijd Beatles, Stones, Springsteen of Kinks..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |