'Verdragen' en 'betere nummers' in combinatie met Nickelback?quote:Op donderdag 22 december 2011 16:06 schreef Geo4kant het volgende:
Ook al is dit een van hun betere nummers die wel te verdragen is en aardig is
is op de stream via 3fm.nl ook jaquote:Op donderdag 22 december 2011 16:08 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Kijk/luister je via 101tv? Dan komt het doordat ze geen reclame mogen uitzenden en gewoon at random nummers draaien tot de reclame voorbij is.
Volgens mij vind je het niet leuk?quote:Op donderdag 22 december 2011 16:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
N
i
c
k
e
l
b
a
c
k
Kutmuziek
Ongeïnspireerde bagger
Tergend gejengel
quote:Op donderdag 22 december 2011 16:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
In plaats van Nickelback kunnen ze ook drie minuten het geluid van diarree laten horen. Zelfs dat klinkt nog beter.
quote:
Daarvoor moet je bij MFL zijn Roel.quote:Op donderdag 22 december 2011 16:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
In plaats van Nickelback kunnen ze ook drie minuten het geluid van diarree laten horen. Zelfs dat klinkt nog beter.
Als ik ergens een teringhekel aan heb, is dat aan Nickelback idd.quote:Op donderdag 22 december 2011 16:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Volgens mij vind je het niet leuk?
quote:Op donderdag 22 december 2011 16:09 schreef rubbereend het volgende:
Nickelback is de internationale versie van Kane
Dan nog liever Nickelback.quote:Op donderdag 22 december 2011 16:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
quote:Op donderdag 22 december 2011 16:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nickelback heeft niks met diarree te maken..hij zingt meer alsof ie een keiharde drol moet leveren.
Niet eens red hot chili peppers?quote:Op donderdag 22 december 2011 16:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als ik ergens een teringhekel aan heb, is dat aan Nickelback idd.
Kun je nagaan.quote:Op donderdag 22 december 2011 16:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Niet eens red hot chili peppers?
En dat al tig albums lang.quote:Op donderdag 22 december 2011 16:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nickelback heeft niks met diarree te maken..hij zingt meer alsof ie een keiharde drol moet leveren.
quote:
Goh.. dat had ik neit verwacht.quote:Op donderdag 22 december 2011 16:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als ik ergens een teringhekel aan heb, is dat aan Nickelback idd.
haastige spoed is zelden goedquote:Op donderdag 22 december 2011 16:15 schreef ChatGirl het volgende:
Zit ik me net te haasten, heb ik nog 20 minuten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |