Idd echt goor.quote:Op donderdag 22 december 2011 15:12 schreef CindieY het volgende:
Spinazie, spruitjes, rode bietensap, limoen, augurken. Gadver.
Gadverrrrrdamme.quote:Op donderdag 22 december 2011 15:12 schreef CindieY het volgende:
Spinazie, spruitjes, rode bietensap, limoen, augurken. Gadver.
tot nu toe hebben ze redelijke lekkere sapjes gekregen hoorquote:Op donderdag 22 december 2011 15:13 schreef charmed_angel het volgende:
Waarom krijgen ze eigenlijk vieze sapjes? Dat heb ik nooit begrepen
Je kan toch ook gezonde lekkere sapjes maken?
Thanks!quote:
Gefeliciteerd dit datquote:
Ja de meeste, maar die ene waar rode Peper in zatquote:Op donderdag 22 december 2011 15:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
tot nu toe hebben ze redelijke lekkere sapjes gekregen hoor
Dat lijkt me niet. Er wordt best wel streng op ze gelet, door het niet eten en het compleet verneukte slaapritme.quote:Op donderdag 22 december 2011 15:15 schreef Axia het volgende:
Wie maakt die sapjes? Trekt die persoon gewoon de kasten open en flikkert wat 'ie vindt in de blender?
Lijkt het wel op.quote:Op donderdag 22 december 2011 15:15 schreef Axia het volgende:
Wie maakt die sapjes? Trekt die persoon gewoon de kasten open en flikkert wat 'ie vindt in de blender?
quote:Op donderdag 22 december 2011 15:15 schreef Bronson het volgende:
[..]
Naaktpics mij per pm sturen om het te vieren.![]()
Middagquote:
quote:
Food & Youquote:Op donderdag 22 december 2011 15:15 schreef Axia het volgende:
Geoquote:Op donderdag 22 december 2011 15:16 schreef Geo4kant het volgende:
Goedeeeeeeeeeeeeeeeeeeemiddagggggggg ben ik ook weer
Geen idee?quote:Op donderdag 22 december 2011 15:16 schreef CindieY het volgende:
[..]
Waarom komen die eigenlijk niet meer op het hele uur?
Neeeeeeee.quote:Op donderdag 22 december 2011 15:16 schreef Geo4kant het volgende:
Goedeeeeeeeeeeeeeeeeeeemiddagggggggg ben ik ook weer
quote:Op donderdag 22 december 2011 15:16 schreef ChatGirl het volgende:
[..]![]()
Degene die een feestje heeft, krijgt altijd cadeaus. Dus kom maar op met die naaktpics in mn PM-box
quote:Op donderdag 22 december 2011 15:16 schreef CindieY het volgende:
[..]
GeoIk moet toegeven dat je gelijk hebt wat betreft de Studio Killers
quote:
Omdat ze aan de lijn hingen een tijdje terug.quote:Op donderdag 22 december 2011 15:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..].. dumdumdum hate to say i told you so. hihi
Hoe ben je er achter?
Al de zoveelste keer tijdens een update.quote:Op donderdag 22 december 2011 15:17 schreef CindieY het volgende:
Oeh, de anthem op de radio! Eerste keer?
Huh? Ik snap je nietquote:Op donderdag 22 december 2011 15:18 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Al de zoveelste keer tijdens een update.Dat is dan de anthem, voor tijdens de updates.
Ah okequote:Op donderdag 22 december 2011 15:18 schreef CindieY het volgende:
[..]
Omdat ze aan de lijn hingen een tijdje terug.
die is leukquote:Op donderdag 22 december 2011 15:19 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]zometeen maar eens de nachtcompilatie terugkijken dan
Nu niet meer iig. Hij ligt al 8 jaar 6 feet underquote:
Volgens de stats is dit de tweede keer dat ze em draaien.quote:Op donderdag 22 december 2011 15:19 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Anthem van Ilse wordt telkens gedraaid tijdens een update op TV.
Ik dacht dat hij pas 2 jaar geleden was overleden. Blijkt dat hij alweer 8 jaar geleden is overleden.quote:Op donderdag 22 december 2011 15:20 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nu niet meer iig. Hij ligt al 8 jaar 6 feet under
Helaas.quote:Op donderdag 22 december 2011 15:20 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nu niet meer iig. Hij ligt al 8 jaar 6 feet under
Ja wacht, ik zeg het verkeerd. Als ze het al draaien is het tijdens een update.quote:Op donderdag 22 december 2011 15:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
Volgens de stats is dit de tweede keer dat ze em draaien.
Ik zat me al af te vragen of ik helemaal gek aan het worden benquote:Op donderdag 22 december 2011 15:22 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Ja wacht, ik zeg het verkeerd. Als ze het al draaien is het tijdens een update.
quote:
Misschien op verzoek van Ilse zelf? Dat ze niet te veel exposure wil vanwege familieomstandigheden ofzo? Iets anders kan ik ook even niet bedenken, want je zou verwachten dat zo'n themesong elke dag wel iets van 4 keer langs zou moeten komen.quote:Op donderdag 22 december 2011 15:24 schreef cheese. het volgende:
Haha, vorig jaar is het anthem tientallen keren gedraaid, en nu nog maar twee keer
quote:
Beau zag er vroeger nog leiper uitquote:Op donderdag 22 december 2011 15:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Goeie kwaliteit foto maar wat ziet die flippo eruit zeg..................
Logboek bijhouden isquote:Op donderdag 22 december 2011 15:32 schreef Geo4kant het volgende:
Jongens houdt het logboek eens een beetje bijof is er niks leuks gebeurd?
Alleen een aantal topicsquote:Op donderdag 22 december 2011 15:32 schreef Diaan73 het volgende:
Ben ik weer. Heb ik afgelopen 2,5 uur nog iets gemist?
Okay. Niets bijzonders gebeurd in het huis?quote:Op donderdag 22 december 2011 15:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Alleen een aantal topics
Mij.quote:Op donderdag 22 december 2011 15:32 schreef Diaan73 het volgende:
Ben ik weer. Heb ik afgelopen 2,5 uur nog iets gemist?
Je bent het zo zat dat je nog zat bent?quote:Op donderdag 22 december 2011 15:35 schreef naatje_1 het volgende:
Kolere, dat was me het feestje wel.
Je bent tot het naatje gegaanquote:Op donderdag 22 december 2011 15:35 schreef naatje_1 het volgende:
Kolere, dat was me het feestje wel.
quote:
Wel goed, minder gaar dan ik heb gedacht.. wel uit bed ge-deur-belt door bezoekquote:Op donderdag 22 december 2011 15:37 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Hoe gaat het hier?Vandaag nog iets gemist?
quote:Op donderdag 22 december 2011 15:35 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Je bent het zo zat dat je nog zat bent?
En toch is het eeuwig zonde van de voorgaande kerstreclame van Coca Colaquote:Op donderdag 22 december 2011 15:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Inderdaaddan weetje dat het geslaagd is .. de campagne.
Eens!quote:Op donderdag 22 december 2011 15:41 schreef CindieY het volgende:
[..]
En toch is het eeuwig zonde van de voorgaande kerstreclame van Coca Cola
Dat warme kerstgevoelquote:Op donderdag 22 december 2011 15:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Eens!
Die grote truck, de kerstman..
Ik mis de surprisetruck wel eigenlijk.quote:Op donderdag 22 december 2011 15:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Eens!
Die grote truck, de kerstman..
holidays are comingquote:Op donderdag 22 december 2011 15:41 schreef CindieY het volgende:
[..]
En toch is het eeuwig zonde van de voorgaande kerstreclame van Coca Cola
quote:
maar de meeste radio's hebben geen beeldschermquote:Op donderdag 22 december 2011 15:43 schreef CindieY het volgende:
Coen"Voordat we bekend maken welk bedrag jullie hebben opgehaald." Staat 't al tijden in beeld.
In principe is het radio hè.quote:Op donderdag 22 december 2011 15:43 schreef CindieY het volgende:
Coen"Voordat we bekend maken welk bedrag jullie hebben opgehaald." Staat 't al tijden in beeld.
Nee, maar ik gok zo dat de meeste mensen tv kijken/tv beelden streamen. Het was gewoon een lullig momentquote:Op donderdag 22 december 2011 15:45 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maar de meeste radio's hebben geen beeldscherm
valt nog wel mee denk ik mensen zitten nog op hun werk nuquote:Op donderdag 22 december 2011 15:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee, maar ik gok zo dat de meeste mensen tv kijken/tv beelden streamen. Het was gewoon een lullig moment
Giel is top. Ik vind het helemaal ruk zonder hem.quote:Op donderdag 22 december 2011 15:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dankzijgiel anthem geworden
ja op 3fm.nl en update op de tv.. enzo enzo..quote:Op donderdag 22 december 2011 15:52 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Ik kan de nachtcompilatie niet vinden van Britt. Is die er al?Ik zag net hier iemand erover posten...
quote:Op donderdag 22 december 2011 15:51 schreef Yurithemaster het volgende:
timur staat dat sapje te atten
Ik moet er over een half uur ook aan gelovenquote:Op donderdag 22 december 2011 15:54 schreef ChatGirl het volgende:
Zo, ik zit klaar om te gaan werken, maar ik wil helemaal niet!
werksequote:Op donderdag 22 december 2011 15:54 schreef ChatGirl het volgende:
quote:
quote:
Sterkte!quote:Op donderdag 22 december 2011 15:54 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ik moet er over een half uur ook aan geloven
ik ga zometeen maar even een powernap doen denk ikquote:Op donderdag 22 december 2011 15:54 schreef ChatGirl het volgende:
kwart voor 5 dacht ikquote:Op donderdag 22 december 2011 15:56 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Hoe laat is de nieuwe tussenstand?
Owja, kan ook nog inderdaad.quote:
Haten op Nickelbackquote:
quote:
Kijk/luister je via 101tv? Dan komt het doordat ze geen reclame mogen uitzenden en gewoon at random nummers draaien tot de reclame voorbij is.quote:Op donderdag 22 december 2011 16:07 schreef Maver24 het volgende:
Hoe komt het dat ik nu ineens een ander nummer hoor terwijl dat ander nummer gewoon ineens stopt ofzo, hebben ze meerdere kanalen ofzo
Deze man begrijpt het.quote:Op donderdag 22 december 2011 16:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
N
i
c
k
e
l
b
a
c
k
Kutmuziek
Ongeïnspireerde bagger
Tergend gejengel
'Verdragen' en 'betere nummers' in combinatie met Nickelback?quote:Op donderdag 22 december 2011 16:06 schreef Geo4kant het volgende:
Ook al is dit een van hun betere nummers die wel te verdragen is en aardig is
is op de stream via 3fm.nl ook jaquote:Op donderdag 22 december 2011 16:08 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Kijk/luister je via 101tv? Dan komt het doordat ze geen reclame mogen uitzenden en gewoon at random nummers draaien tot de reclame voorbij is.
Volgens mij vind je het niet leuk?quote:Op donderdag 22 december 2011 16:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
N
i
c
k
e
l
b
a
c
k
Kutmuziek
Ongeïnspireerde bagger
Tergend gejengel
quote:Op donderdag 22 december 2011 16:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
In plaats van Nickelback kunnen ze ook drie minuten het geluid van diarree laten horen. Zelfs dat klinkt nog beter.
quote:
Daarvoor moet je bij MFL zijn Roel.quote:Op donderdag 22 december 2011 16:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
In plaats van Nickelback kunnen ze ook drie minuten het geluid van diarree laten horen. Zelfs dat klinkt nog beter.
Als ik ergens een teringhekel aan heb, is dat aan Nickelback idd.quote:Op donderdag 22 december 2011 16:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Volgens mij vind je het niet leuk?
quote:Op donderdag 22 december 2011 16:09 schreef rubbereend het volgende:
Nickelback is de internationale versie van Kane
Dan nog liever Nickelback.quote:Op donderdag 22 december 2011 16:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
quote:Op donderdag 22 december 2011 16:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nickelback heeft niks met diarree te maken..hij zingt meer alsof ie een keiharde drol moet leveren.
Niet eens red hot chili peppers?quote:Op donderdag 22 december 2011 16:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als ik ergens een teringhekel aan heb, is dat aan Nickelback idd.
Kun je nagaan.quote:Op donderdag 22 december 2011 16:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Niet eens red hot chili peppers?
En dat al tig albums lang.quote:Op donderdag 22 december 2011 16:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nickelback heeft niks met diarree te maken..hij zingt meer alsof ie een keiharde drol moet leveren.
quote:
Goh.. dat had ik neit verwacht.quote:Op donderdag 22 december 2011 16:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als ik ergens een teringhekel aan heb, is dat aan Nickelback idd.
haastige spoed is zelden goedquote:Op donderdag 22 december 2011 16:15 schreef ChatGirl het volgende:
Zit ik me net te haasten, heb ik nog 20 minuten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |