Hij vraagt dan ook "hoe".quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:00 schreef NDAsilenced het volgende:
Ik weet niet of 'bestrijden'' het juiste woord is, maar liever zonder bloedvergieten natuurlijk.
Wat een onzin.quote:
Hoezo? Als iemand ziek wordt verklaard heeft ie gelijk een gebruiksaanwijzing.quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:07 schreef Claudias het volgende:
[..]
Juist niet.
Inzien dat criminelen ziek zijn ipv "slechterikken" is juist eng.
Ja, de gebruiksaanwijzing dat hij in een gesticht thuis hoort.quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoezo? Als iemand ziek wordt verklaard heeft ie gelijk een gebruiksaanwijzing.
Misschien zien ze daarom in Noorwegen de analyse van Brevik slechts als gestoord. Maar ik herken er veel rechts politieke standpunten in. Misschien kan men Brevik verwijten dat hij het niet kon relativeren, maar het bloedserieus nam. Politieke stemmingmakerij is zeker niet onschuldig / ongevaarlijk.quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:14 schreef Truffelvarken het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Persoonlijk geef ik niks om het begrip ontoerekeningsvatbaar.
Wie moord moet op de blaren zitten. Voor dit soort misdaden de doodstraf.
Niks geen links geneuzel en zeker niet nu proberen deze diagnose in rechtse schoenen te schuiven.
Dat is zeker in Noorwegen, gezien hun regerings opstelling onverkoopbaar. Ze zijn daar nog roder als Bresnev destijds.
Dat is natuurlijk gewoon dikke vette onzin.quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:36 schreef sp3c het volgende:
het politieke gedachtengoed is meer een excuus dan een aanleiding ... je kunt zijn hele verhaal zo draaien dat het nog bij de partij van de Dieren in het straatje past
Nee, want de PvdD heeft het vaak over hoe ze dingen willen oplossen vanuit hun gedachtegoed, terwijl de PVV alleen maar herhaalt welke mensen "het probleem" zijn.quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:36 schreef sp3c het volgende:
het politieke gedachtengoed is meer een excuus dan een aanleiding ... je kunt zijn hele verhaal zo draaien dat het nog bij de partij van de Dieren in het straatje past
Twijfelachtig. Als zijn waanideeen kwamen door schizofrenie, dan kan je jezelf afvragen of hij een dergelijke daad had uitgevoerd als hij er bijvoorbeeld medicijnen voor had gehad. Maar een impulsieve daad is het niet geweest nee.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:41 schreef Specularium het volgende:
Volgens mij is hij juist 100% toerekeningsvatbaar, gezien zijn planning.
Maar voor gek verklaren is veel makkelijker en minder eng.
Volgens mij spoor jij zelf gewoon niet helemaal.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:51 schreef DRidder het volgende:
[..]
Wel grappig om te zien dat zo'n massamoordenaar met zijn pdf'je vol waanzin en waanideeën (letterlijk) op basis daar van meteen door bepaalde figuren bestempeld werd als hoogbegaafd en bijzonder intelligent.
Terwijl ze gewoon de overtuiging van hun witte superioriteit herkennen in deze knaap
Ga de documentaire Tony kijken. Over het Pieter Baan Centrum. Ze moesten bij Tony beoordelen of hij inderdaad ontoerekeningsvatbaar was. Uitkomst is wel verrassend vond ik zelf. Ondanks dat hij de delicten bewust had gepleegd, werd hij toch ontoerekeningsvatbaar verklaard. En de redenatie daarachter valt te begrijpen als je de docu hebt gezien.quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:59 schreef TimCook het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik vraag het me zelfs een stapje verder af; is niet elke crimineel in bepaalde mate geestelijk 'ziek'?
owjajoh?quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk gewoon dikke vette onzin.
U bent ongetwijfeld een verlichtte geest maar wel heel erg gefocust op Wilders.quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:34 schreef Claudias het volgende:
[..]
Nee, want de PvdD heeft het vaak over hoe ze dingen willen oplossen vanuit hun gedachtegoed, terwijl de PVV alleen maar herhaalt welke mensen "het probleem" zijn.
Goede docu inderdaad. Maar volgens mij was een belangrijk argument bij Tony dat ze juist graag hadden dat hij TBS kreeg omdat hij zonder TBS zodra hij vrij kwam meteen weer in de criminaliteit zou vervallen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ga de documentaire Tony kijken. Over het Pieter Baan Centrum. Ze moesten bij Tony beoordelen of hij inderdaad ontoerekeningsvatbaar was. Uitkomst is wel verrassend vond ik zelf. Ondanks dat hij de delicten bewust had gepleegd, werd hij toch ontoerekeningsvatbaar verklaard. En de redenatie daarachter valt te begrijpen als je de docu hebt gezien.
http://www.documentairene(...)pieter-baan-centrum/
Al is er geloof ik nog een langere versie. Het is inderdaad een interessante kwestie.
sp3c had het over Wilders. Ben geen mevrouw overigens.quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:39 schreef Truffelvarken het volgende:
[..]
U bent ongetwijfeld een verlichtte geest maar wel heel erg gefocust op Wilders.
Volgens mij gaat het over Breivik, mijn beste mevrouw. Dat is een van moord beschuldgde Noor.
Sta jij bij elke terrorist met een manifest te vooraan in de rij te schreeuwen dat hij hoogbegaafd (quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Volgens mij spoor jij zelf gewoon niet helemaal.
weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehehehehehehehequote:Op woensdag 28 december 2011 11:44 schreef SpecialK het volgende:
We kunnen in ieder geval wel stellen dat jij dan geen blanke terrorist bent, DRidder.
Relevante constateringquote:Op woensdag 28 december 2011 11:44 schreef SpecialK het volgende:
We kunnen in ieder geval wel stellen dat jij dan geen blanke terrorist bent, DRidder.
Nigga please.quote:
Dus ook geen ridder.quote:Op woensdag 28 december 2011 11:44 schreef SpecialK het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |