Dat.quote:Op donderdag 22 december 2011 12:00 schreef donroyco het volgende:
Kun je niet beter eerst op zoek naar een andere baan?
Even in je contract kijken wat er staat over opzeggen, heb je een contract voor bepaalde of onbepaalde tijd?quote:Op donderdag 22 december 2011 11:59 schreef Montelly het volgende:
Goed jongens even het volgende...
ik wil mijn ontslag aankondigen bij mijn huidge werkgever. Dit wil ik doen onder voorwaarde dat dat ik pas weg zal gaan als een andere passende baan is gevonden. En verwacht dat mijn huidige werkgever dat zonder tegenwerking zal accorderen..
Mijn streef datum zal 1 april zijn (incl. opzegtermijn).
Hoe kan ik dit best verwoorden, graag jullie advies...
Dit.quote:Op donderdag 22 december 2011 12:02 schreef Civilian het volgende:
Waarom zou je je ontslag indienen als je niks anders hebt?
Of juist welquote:Over het algemeen wordt de sfeer er namelijk niet beter op als ze weten dat je weggaat..
Of sfeer beter wordt of niet doet er niet toe..Ik wil graag aankondigen dat ik per 1 april weg wil gaan mits ik een andere bijpassende baan heb gevonden.quote:
Je neemt je ontslag of niet. Je neemt niet je ontslag onder voorbehoud.quote:Op donderdag 22 december 2011 12:08 schreef Montelly het volgende:
[..]
Of sfeer beter wordt of niet doet er niet toe..Ik wil graag aankondigen dat ik per 1 april weg wil gaan mits ik een andere bijpassende baan heb gevonden.
Ik heb een vaste arbeidsovereenkomst..
Je kan ontslag nemen onder voorbehoud..quote:Op donderdag 22 december 2011 12:09 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je neemt je ontslag of niet. Je neemt niet je ontslag onder voorbehoud.
Dan zoek je uit hoe lang de geldende opzegtermijn is en zeg je netjes op tegen het einde van de kalendermaand voorafgaand aan de maand(en) doe als opzegtermijn bepaald zijn.quote:Op donderdag 22 december 2011 12:08 schreef Montelly het volgende:
[..]
Of sfeer beter wordt of niet doet er niet toe..Ik wil graag aankondigen dat ik per 1 april weg wil gaan mits ik een andere bijpassende baan heb gevonden.
En zo niet? Ja, sorry, ik zei wel dat ik weg zou gaan en jullie hebben al een andere kandidaat voor mijn functie en die ingewerkt en zo, maar ja...quote:Op donderdag 22 december 2011 12:08 schreef Montelly het volgende:
[..]
Zal je baas werkgever fijn vinden.quote:Op donderdag 22 december 2011 12:08 schreef Montelly het volgende:
[..]
hmmm..okquote:Op donderdag 22 december 2011 12:16 schreef ioko het volgende:
Wat wil je hier in hemelsnaam mee bereiken? Je biedt geen duidelijkheid noch zekerheid.
Ik zou lekker blijven zoeken naar een andere baan en vervolgens netjes op de gestelde termijn je ontslag indienen.
Of zeg ik in jouw ogen iets vreemds? Wat is de toegevoegde waarde voor jou of je werkgever als je dit hebt aangekondigd?quote:
Dit is gewoon stom! Wacht gewoon totdat je iets anders hebt gevonden en kondig het dan aan. Het tast gegarandeerd de sfeer aan en als je voor 1 April nog steeds niets hebt gevonden dan sta je ook raar te kijken.quote:Op donderdag 22 december 2011 12:08 schreef Montelly het volgende:
[..]
Zijn toegevoegde waarde wordt voor zijn werkgever een stuk minder, dat is iig duidelijk. Hoe zou TS het vinden als zijn vriendin zou zeggen, ik blijf tot 1 april bij je, tenzij ik tegen die tijd nog geen beter vriendje heb gevonden.quote:Op donderdag 22 december 2011 12:22 schreef ioko het volgende:
[..]
Of zeg ik in jouw ogen iets vreemds? Wat is de toegevoegde waarde voor jou of je werkgever als je dit hebt aangekondigd?
ok duidelijk...ik wou graag kijken of ik onder voorbehoud ontslag kon indienen..ik heb nu genoeg argumenten om het wel/niet te doen..quote:Op donderdag 22 december 2011 12:24 schreef wafelijzer het volgende:
[..]
Dit is gewoon stom! Wacht gewoon totdat je iets anders hebt gevonden en kondig het dan aan. Het tast gegarandeerd de sfeer aan en als je voor 1 April nog steeds niets hebt gevonden dan sta je ook raar te kijken.
Je gaat 1 april weg of je gaat niet weg. Mits een andere baan kun je echt niet mee aan komen. het idee alleen al. Ik zou je als werkgever vierkant uitlachen.quote:Op donderdag 22 december 2011 12:08 schreef Montelly het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 december 2011 12:25 schreef Maanvis het volgende:
dit lijkt me niet verstandig, dan word je gewoon ontslagen als je 1 april niet zelf weg bent
Dit is op meerdere fronten gewoon enorm dom.quote:Op donderdag 22 december 2011 12:08 schreef Montelly het volgende:
Flikte een ex van mij een keer bij mij. Min of meer, niet in die bewoordingen maar daar kwam het wel op neer. Vreemd genoeg de enige van de 5 heren met wie ik langere tijd wat had, met wie ik tegenwoordig niet (nog steeds) prima door 1 deur kan. Hoe zou dat toch komen (behalve dan dat hij iets van 40 kilo is aangekomen dan)...quote:Op vrijdag 23 december 2011 03:47 schreef r_one het volgende:
TS, ben je getrouwd of woon je samen?
Zeg je tegen je vrouw/partner dan ook "Ik wil graag van je scheiden maar pas als ik een ander mokkeltjegevonden heb."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |