Hahaquote:Op donderdag 22 december 2011 06:09 schreef Qunix het volgende:
[..]
Oh... Lekker... We lullen langs elkaar... Komt wel op hetzelfde eigenlijk.
Ge kent maar beter over oe fiets lullen dan over oe lul fietsen!quote:Op donderdag 22 december 2011 06:09 schreef Qunix het volgende:
[..]
Oh... Lekker... We lullen langs elkaar... Komt wel op hetzelfde eigenlijk.
Zoist maar net.quote:Op donderdag 22 december 2011 06:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ge kent maar beter over oe fiets lullen dan over oe lul fietsen!
Inderdaadquote:Op donderdag 22 december 2011 06:14 schreef Geo4kant het volgende:
Sms bundel over..dit komt niet uit je bundel volgens mij, dit krijg je er gewoon bij op je rekening voglens mij...
Je mist niksquote:Op donderdag 22 december 2011 06:16 schreef Groninger. het volgende:
Dat mis ik allemaal weer net hè godver!
Ja, maar helaas vond hij het niet eens zo ergquote:Op donderdag 22 december 2011 06:17 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Iemand had toch 800x gesmst? :p
Jammer ja... Hij moest schrikken oidquote:Op donderdag 22 december 2011 06:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, maar helaas vond hij het niet eens zo erg
Bijna 800 euro niet erg :pquote:Op donderdag 22 december 2011 06:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, maar helaas vond hij het niet eens zo erg
Zo zo...quote:Op donderdag 22 december 2011 06:18 schreef Geo4kant het volgende:
06.30 taai ik hem af, gewoon nog niet moe.. maarja moet maar.
Ik half 9 slapen en 3 uur maar weer opquote:Op donderdag 22 december 2011 06:18 schreef Geo4kant het volgende:
06.30 taai ik hem af, gewoon nog niet moe.. maarja moet maar.
Ik 13.00/14.00 en dan een lekkere omelet maken dat heb ik al beslotenquote:Op donderdag 22 december 2011 06:19 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Ik half 9 slapen en 3 uur maar weer op
Heb ik nu ook besloten :pquote:Op donderdag 22 december 2011 06:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik 13.00/14.00 en dan een lekkere omelet maken dat heb ik al besloten
Ik maak morgen even een plaatje net zoals die tijgers maar dan met snorlaxxen!quote:
Laterrrrrrrrrrquote:Op donderdag 22 december 2011 06:25 schreef Geo4kant het volgende:
JA, ik ga taai hem ook af.
Ik doe deruittttttt!!!!! Later.
Ja wel lachenquote:Op donderdag 22 december 2011 06:25 schreef Geo4kant het volgende:
Beetje leuk film btw? Ben hem ook aan het downloaden
Haha, slaap lekker Geo4kant. Ik ga pas slapen na elf uur - ik heb mijn moeder beloofd Koffietijd te kijkenquote:
Ik ook zoquote:Op donderdag 22 december 2011 06:45 schreef Qunix het volgende:
Ik ga slapen en draag hierbij het stokje over aan jullie. Succes.
Slaapze!
Niet geslapen die Britt, dus fette faalquote:Op donderdag 22 december 2011 07:16 schreef AppleBite het volgende:
Ennn hoe was Britt als slaapgast?
quote:
quote:
Mogguhquote:
Dat zie je tochquote:Op donderdag 22 december 2011 07:44 schreef andre347 het volgende:
morguh, is die Britt er nou nog steeds?
Wel gezien maar niet echt gevolgd ivm met werk... Ik vond gisternacht beter .. (ook gevolgd met werk)quote:
twitter:Hoogvlietsuper twitterde op donderdag 22-12-2011 om 08:01:14De tussenstand (tot en met woensdag) van onze broodverkoop voor Serious Request is ¤ 8.751,60. Wij doneren van... http://t.co/ULvHR3GA reageer retweet
Ze werd steeds leukerquote:Op donderdag 22 december 2011 08:10 schreef DeLuna het volgende:
Was Britt nog een beetje leuk vannacht?
ROEL!quote:
Had verwacht dat 't bedrag van die actie toch wel wat hoger uit zou vallen... maar alles is welkom natuurlijk.quote:Op donderdag 22 december 2011 08:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
twitter:Hoogvlietsuper twitterde op donderdag 22-12-2011 om 08:01:14De tussenstand (tot en met woensdag) van onze broodverkoop voor Serious Request is ¤ 8.751,60. Wij doneren van... http://t.co/ULvHR3GA reageer retweet
Dezelfde mensen die hebben geboden op een huiskamerconcert van Rinus?quote:Op donderdag 22 december 2011 08:27 schreef Pino112 het volgende:
Pyjama van Britt, wie wil dat nou hebben
quote:Op donderdag 22 december 2011 08:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dezelfde mensen die hebben geboden op een huiskamerconcert van Rinus?
quote:Op donderdag 22 december 2011 08:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dezelfde mensen die hebben geboden op een huiskamerconcert van Rinus?
Nou... ik weet niet hoe lang geleden jij voor het laatst op de havo of het vwo ben gaan kijken, maar het niveau is dramatischquote:Op donderdag 22 december 2011 08:36 schreef Olga het volgende:
Van iemand die een havo-diploma heeft verwacht je toch wel beter engels
Absoluutquote:Op donderdag 22 december 2011 08:43 schreef franklop het volgende:
Timur doet het toch echt goed hoor
Het is idd wat jaartjes geledenquote:Op donderdag 22 december 2011 08:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nou... ik weet niet hoe lang geleden jij voor het laatst op de havo of het vwo ben gaan kijken, maar het niveau is dramatisch
Ook van de NL spelling en grammatica-regels
Coen en Gerard hebben het natuurlijk al eerder meegemaakt. Voor Timur is het voor het eerst, dus wel logischquote:Op donderdag 22 december 2011 09:08 schreef fwokker het volgende:
Timur heeft het wel zwaarder met het niet eten /slapen dan de rest volgens mij
Dat dacht ik ook inderdaad....quote:Op donderdag 22 december 2011 09:09 schreef Olga het volgende:
[..]
Coen en Gerard hebben het natuurlijk al eerder meegemaakt. Voor Timur is het voor het eerst, dus wel logisch
hij heeft ook een oorontsteking he, helpt ook niet meequote:Op donderdag 22 december 2011 09:08 schreef fwokker het volgende:
Timur heeft het wel zwaarder met het niet eten /slapen dan de rest volgens mij
Yep.quote:Op donderdag 22 december 2011 09:09 schreef Olga het volgende:
[..]
Coen en Gerard hebben het natuurlijk al eerder meegemaakt. Voor Timur is het voor het eerst, dus wel logisch
Ditquote:
Anders vooralquote:Op donderdag 22 december 2011 09:17 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik vind deze anders ook erg lekker.
Idd...quote:Op donderdag 22 december 2011 09:18 schreef Olga het volgende:
[..]
Anders vooralIk zeg niet dat ik het niet mooi vind, maar zoals bij zoveel covers vind ik het origineel gewoon beter
Same herequote:Op donderdag 22 december 2011 09:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Idd...
Alleen bij Sex on Fire van de Kings Of Leon vind ik de cover "Seks met die kale" een stuk beter![]()
(Geen KoL fan)
Zit alleen op de afdeling, dus ik heb de radio nu knetterhard staanquote:
Dat is waar. Maar voor de verandering vind ik dit wel leuk om een keer te horen.quote:Op donderdag 22 december 2011 09:18 schreef Olga het volgende:
[..]
Anders vooralIk zeg niet dat ik het niet mooi vind, maar zoals bij zoveel covers vind ik het origineel gewoon beter
ongeveer 10 over half 10 volgens mijquote:Op donderdag 22 december 2011 09:25 schreef Etcetera het volgende:
Hoe laat is dat eigenlijk? Moet zo toch echt opstaan en ontbijten
Meestal rond 9:40 uur.quote:Op donderdag 22 december 2011 09:25 schreef Etcetera het volgende:
Hoe laat is dat eigenlijk? Moet zo toch echt opstaan en ontbijten
quote:Op donderdag 22 december 2011 09:26 schreef Olga het volgende:
[..]
ongeveer 10 over half 10 volgens mij
Oh dan wacht ik dat nog even afquote:
Ik vraag me eigenlijk af. Mogen ze deze week zelf hun muziek uitkiezen? Of wordt alles door een redactie gedaan.quote:Op donderdag 22 december 2011 09:28 schreef fwokker het volgende:
Timur heeft duidelijk de beste smaak van heel 3fm
Dat laatste met hier en daar een vrije keuze.quote:Op donderdag 22 december 2011 09:28 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik vraag me eigenlijk af. Mogen ze deze week zelf hun muziek uitkiezen? Of wordt alles door een redactie gedaan.
Hetzelfde als normaal dus.quote:Op donderdag 22 december 2011 09:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat laatste met hier en daar een vrije keuze.
Dan voeg ik de jingle request wel niet toe in het gebeurtenissen logboekquote:Foutmelding
Uw rechten om hier te posten zijn verwijderd.
Ik wilde een screencap maken maar dat lukte niet want ik kijk niet met vlcquote:
Ow oeps ja. Ik heb al 2 potjes verloren... en Maringo is erg traag... nu ik...quote:
Aaaaaah, kerst, achterhaalde gebeurtenis.quote:Op donderdag 22 december 2011 09:40 schreef gerbenp het volgende:
[..]
"Heeft u het soms met een neger gedaan?".
Mag ik een bijpassende plaat aanvragen?quote:Op donderdag 22 december 2011 09:44 schreef LovelyLady het volgende:
ieeeuw die gast met die tong iiieeeuw
Superfreak lijkt me gepasterquote:Op donderdag 22 december 2011 09:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Mag ik een bijpassende plaat aanvragen?
Radiohead - Creep
Die vergelijking ookquote:Op donderdag 22 december 2011 09:45 schreef oh-oh het volgende:
Ik vond Timur vanmorgen zo schattig met Britt dat ik maar vroeg opgestaan ben om te kijken
Net als Paul de Leeuw met mongooltjes, wat issie toch goed die Timur
Ik zag deze rugbyers gisteren al buiten hetzelfde dioen. Dat was zonder geluid.quote:
He tried.quote:
I spotted a fatty :pquote:
Kom ik een keer hier posten is het weer niet goedquote:Op donderdag 22 december 2011 09:44 schreef LovelyLady het volgende:
ieeeuw die gast met die tong iiieeeuw
het waren vooral chubby jochiesquote:Op donderdag 22 december 2011 09:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Snel de streams aangezet, maar het valt tegen
Zal qua iq niet veel schelen hoor, maar Timur is wel toffer dan Paul moet ik toegevenquote:
Daar is ook niet zoveel voor nodig.quote:Op donderdag 22 december 2011 09:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zal qua iq niet veel schelen hoor, maar Timur is wel toffer dan Paul moet ik toegeven
maar maar .... maar...quote:Op donderdag 22 december 2011 09:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kom ik een keer hier posten is het weer niet goed
En te jongquote:Op donderdag 22 december 2011 09:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het waren vooral chubby jochies
Duhquote:Op donderdag 22 december 2011 09:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
maar maar .... maar...
ik bedoelde jou niet
sochtends gaat het wel, smiddags kak ik inquote:
Ik moet ook van alles doen. Ik ga mezelf een schop gevenquote:Op donderdag 22 december 2011 09:53 schreef Karina het volgende:
Ik wil de hele tijd van alles doen in huis, maar blijf hier weer hangen
Daarom heb ik dat al gedaan voordat ik achter de laptop ben gaan zitten. Vaatwasser draait, droger is aan, keuken is gestofzuigd lang leve mn robotstofzuigerquote:Op donderdag 22 december 2011 09:53 schreef Karina het volgende:
Ik wil de hele tijd van alles doen in huis, maar blijf hier weer hangen
ja.. ik zie britt nergens meer.. is er een youtube filmpje van?quote:Op donderdag 22 december 2011 09:45 schreef oh-oh het volgende:
Ik vond Timur vanmorgen zo schattig met Britt dat ik maar vroeg opgestaan ben om te kijken
Net als Paul de Leeuw met mongooltjes, wat issie toch goed die Timur
Ik vouw mijn was tussendoor op en moet ook nog wat in de wasmachine doen EN ik moet eigenlijk nog schoonmaken. Alles maar heel langzaam aanquote:Op donderdag 22 december 2011 09:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Daarom heb ik dat al gedaan voordat ik achter de laptop ben gaan zitten. Vaatwasser draait, droger is aan, keuken is gestofzuigd lang leve mn robotstofzuiger.. nu even lekker zitten en thee drinken.
Och jeetje... dat is niet fijn, zachtjes uitegedrukt. Nog maar rustig aan doen dan.quote:Op donderdag 22 december 2011 09:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
sochtends gaat het wel, smiddags kak ik in
whahaha ik zei kak ... buikgriep ... vat je em?
ik baal echt enorm
dus ik ga vandaag of morgen even een plaatje aanvragen
Nope niet naar Leiden... echt kut want ik wilde ZOOOOOOOOOOO graagquote:Op donderdag 22 december 2011 09:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Och jeetje... dat is niet fijn, zachtjes uitegedrukt. Nog maar rustig aan doen dan.
Je gaat morgen zeker niet naar Leiden? Ik moe ook nog een plaatje aanvragen...
Dacht ik er ook uit op te maken.quote:Op donderdag 22 december 2011 09:57 schreef heloef het volgende:
Jongens ik snap het, de vader van zijn vriendin heeft een hele jonge tweede vrouw.
Precies. En in etappes. Ik heb al de tafels in de woonkamer schoongemaakt. Stofzuigen hoef ik niet, dat doet mn robot. Dat is wel erg handig...quote:Op donderdag 22 december 2011 09:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vouw mijn was tussendoor op en moet ook nog wat in de wasmachine doen EN ik moet eigenlijk nog schoonmaken. Alles maar heel langzaam aan
Ja, dat is het ook. Kom je volgend jaar toch naar Enschede? Kom je hier eerst.... je bent welkom.quote:Op donderdag 22 december 2011 09:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nope niet naar Leiden... echt kut want ik wilde ZOOOOOOOOOOO graag
maarja niet verstandig... beetje opknappen voor de feestdagen is misschien beter
Voor een Keniaans radiostation is dat toch niet zo vreemd?quote:
Zie ik het voor het eerst... vindt het luguber klinkenquote:Op donderdag 22 december 2011 09:59 schreef themole het volgende:
[..]
Idd zo heet dat daar. Maakt dat wat uit.
Verder achtergrond muziekje.
tofquote:Op donderdag 22 december 2011 10:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, dat is het ook. Kom je volgend jaar toch naar Enschede? Kom je hier eerst.... je bent welkom.
Je kunt evt. ook een nachtje blijven slapen hoor...quote:Op donderdag 22 december 2011 10:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
tofga ik zeker je bod in mijn achterhoofd houden..
enschede is niet om de hoek
quote:
Ik heb mn tv aan en doe ondertussen tig andere dingenquote:Op donderdag 22 december 2011 09:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Daarom heb ik dat al gedaan voordat ik achter de laptop ben gaan zitten. Vaatwasser draait, droger is aan, keuken is gestofzuigd lang leve mn robotstofzuiger.. nu even lekker zitten en thee drinken.
quote:Op donderdag 22 december 2011 10:04 schreef themole het volgende:
Inholland komt een cheque aanbieden, dat kunnen ze wel.
super tof !quote:Op donderdag 22 december 2011 10:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je kunt evt. ook een nachtje blijven slapen hoor...Ik hoor het volgend jaar wel.
Ik ga om 11 uur snel boodschappen doen.quote:Op donderdag 22 december 2011 10:07 schreef oh-oh het volgende:
En mn kerstboodschappen plan ik zometeen onder Coen, dan weet ik zeker dat ik niks mis en dan luister ik wel op mn telefoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |