Mag ik een bijpassende plaat aanvragen?quote:Op donderdag 22 december 2011 09:44 schreef LovelyLady het volgende:
ieeeuw die gast met die tong iiieeeuw
Superfreak lijkt me gepasterquote:Op donderdag 22 december 2011 09:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Mag ik een bijpassende plaat aanvragen?
Radiohead - Creep
Die vergelijking ookquote:Op donderdag 22 december 2011 09:45 schreef oh-oh het volgende:
Ik vond Timur vanmorgen zo schattig met Britt dat ik maar vroeg opgestaan ben om te kijken
Net als Paul de Leeuw met mongooltjes, wat issie toch goed die Timur
Ik zag deze rugbyers gisteren al buiten hetzelfde dioen. Dat was zonder geluid.quote:
He tried.quote:
I spotted a fatty :pquote:
Kom ik een keer hier posten is het weer niet goedquote:Op donderdag 22 december 2011 09:44 schreef LovelyLady het volgende:
ieeeuw die gast met die tong iiieeeuw
het waren vooral chubby jochiesquote:Op donderdag 22 december 2011 09:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Snel de streams aangezet, maar het valt tegen
Zal qua iq niet veel schelen hoor, maar Timur is wel toffer dan Paul moet ik toegevenquote:
Daar is ook niet zoveel voor nodig.quote:Op donderdag 22 december 2011 09:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zal qua iq niet veel schelen hoor, maar Timur is wel toffer dan Paul moet ik toegeven
maar maar .... maar...quote:Op donderdag 22 december 2011 09:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kom ik een keer hier posten is het weer niet goed
En te jongquote:Op donderdag 22 december 2011 09:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het waren vooral chubby jochies
Duhquote:Op donderdag 22 december 2011 09:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
maar maar .... maar...
ik bedoelde jou niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |