sochtends gaat het wel, smiddags kak ik inquote:
Ik moet ook van alles doen. Ik ga mezelf een schop gevenquote:Op donderdag 22 december 2011 09:53 schreef Karina het volgende:
Ik wil de hele tijd van alles doen in huis, maar blijf hier weer hangen
Daarom heb ik dat al gedaan voordat ik achter de laptop ben gaan zitten. Vaatwasser draait, droger is aan, keuken is gestofzuigd lang leve mn robotstofzuigerquote:Op donderdag 22 december 2011 09:53 schreef Karina het volgende:
Ik wil de hele tijd van alles doen in huis, maar blijf hier weer hangen
ja.. ik zie britt nergens meer.. is er een youtube filmpje van?quote:Op donderdag 22 december 2011 09:45 schreef oh-oh het volgende:
Ik vond Timur vanmorgen zo schattig met Britt dat ik maar vroeg opgestaan ben om te kijken
Net als Paul de Leeuw met mongooltjes, wat issie toch goed die Timur
Ik vouw mijn was tussendoor op en moet ook nog wat in de wasmachine doen EN ik moet eigenlijk nog schoonmaken. Alles maar heel langzaam aanquote:Op donderdag 22 december 2011 09:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Daarom heb ik dat al gedaan voordat ik achter de laptop ben gaan zitten. Vaatwasser draait, droger is aan, keuken is gestofzuigd lang leve mn robotstofzuiger.. nu even lekker zitten en thee drinken.
Och jeetje... dat is niet fijn, zachtjes uitegedrukt. Nog maar rustig aan doen dan.quote:Op donderdag 22 december 2011 09:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
sochtends gaat het wel, smiddags kak ik in
whahaha ik zei kak ... buikgriep ... vat je em?
ik baal echt enorm
dus ik ga vandaag of morgen even een plaatje aanvragen
Nope niet naar Leiden... echt kut want ik wilde ZOOOOOOOOOOO graagquote:Op donderdag 22 december 2011 09:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Och jeetje... dat is niet fijn, zachtjes uitegedrukt. Nog maar rustig aan doen dan.
Je gaat morgen zeker niet naar Leiden? Ik moe ook nog een plaatje aanvragen...
Dacht ik er ook uit op te maken.quote:Op donderdag 22 december 2011 09:57 schreef heloef het volgende:
Jongens ik snap het, de vader van zijn vriendin heeft een hele jonge tweede vrouw.
Precies. En in etappes. Ik heb al de tafels in de woonkamer schoongemaakt. Stofzuigen hoef ik niet, dat doet mn robot. Dat is wel erg handig...quote:Op donderdag 22 december 2011 09:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vouw mijn was tussendoor op en moet ook nog wat in de wasmachine doen EN ik moet eigenlijk nog schoonmaken. Alles maar heel langzaam aan
Ja, dat is het ook. Kom je volgend jaar toch naar Enschede? Kom je hier eerst.... je bent welkom.quote:Op donderdag 22 december 2011 09:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nope niet naar Leiden... echt kut want ik wilde ZOOOOOOOOOOO graag
maarja niet verstandig... beetje opknappen voor de feestdagen is misschien beter
Voor een Keniaans radiostation is dat toch niet zo vreemd?quote:
Zie ik het voor het eerst... vindt het luguber klinkenquote:Op donderdag 22 december 2011 09:59 schreef themole het volgende:
[..]
Idd zo heet dat daar. Maakt dat wat uit.
Verder achtergrond muziekje.
tofquote:Op donderdag 22 december 2011 10:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, dat is het ook. Kom je volgend jaar toch naar Enschede? Kom je hier eerst.... je bent welkom.
Je kunt evt. ook een nachtje blijven slapen hoor...quote:Op donderdag 22 december 2011 10:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
tofga ik zeker je bod in mijn achterhoofd houden..
enschede is niet om de hoek
quote:
Ik heb mn tv aan en doe ondertussen tig andere dingenquote:Op donderdag 22 december 2011 09:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Daarom heb ik dat al gedaan voordat ik achter de laptop ben gaan zitten. Vaatwasser draait, droger is aan, keuken is gestofzuigd lang leve mn robotstofzuiger.. nu even lekker zitten en thee drinken.
quote:Op donderdag 22 december 2011 10:04 schreef themole het volgende:
Inholland komt een cheque aanbieden, dat kunnen ze wel.
super tof !quote:Op donderdag 22 december 2011 10:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je kunt evt. ook een nachtje blijven slapen hoor...Ik hoor het volgend jaar wel.
Ik ga om 11 uur snel boodschappen doen.quote:Op donderdag 22 december 2011 10:07 schreef oh-oh het volgende:
En mn kerstboodschappen plan ik zometeen onder Coen, dan weet ik zeker dat ik niks mis en dan luister ik wel op mn telefoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |