Ik moest ook hard lachenquote:Op woensdag 21 december 2011 23:47 schreef DeLuna het volgende:
Haha dat smsje net.![]()
Britt opdracht: Ga alstjeblieft naar huis!
Leuker of niet?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:47 schreef WickedTunes het volgende:
In Belgie hebben ze alleen de muzikale gast er soms ff bij, niet een nachtgast enzo ... is toch anders
Vermaak...quote:Op woensdag 21 december 2011 23:47 schreef WickedTunes het volgende:
In Belgie hebben ze alleen de muzikale gast er soms ff bij, niet een nachtgast enzo ... is toch anders
niet per se, maar meer aandacht voor dj's. Wel moeilijker voor hen om het spannend te houden natuurlijk...quote:
hun bijdrage is best netjes... maar ze hadden van mij ook met Ideal mogen betalenquote:
lol ja ik zat ook al te kijkenquote:Op woensdag 21 december 2011 23:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
Kijk, een meisje met spinnenwimpers!
Net als jou?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
Kijk, een meisje met spinnenwimpers!
*proest*quote:Op woensdag 21 december 2011 23:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
hun bijdrage is best netjes... maar ze hadden van mij ook met Ideal mogen betalen
Heerlijke muziek!quote:Op woensdag 21 december 2011 23:48 schreef Dagoduck het volgende:
Hoeren neuken nooit meer werken gehalte..
Ik ben voor.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:49 schreef Yurithemaster het volgende:
nou opbokken en de volgende beukplaat inzetten
quote:Op woensdag 21 december 2011 23:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
hun bijdrage is best netjes... maar ze hadden van mij ook met Ideal mogen betalen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Boeient..quote:Op woensdag 21 december 2011 23:49 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja leer jij maar Nederlands.
Ik ben het vanavond met je eensquote:Op woensdag 21 december 2011 23:49 schreef Yurithemaster het volgende:
nou opbokken en de volgende beukplaat inzetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |