Zie mijn link hierboven, daar staat alles in ;-) incluis die foto.quote:Op donderdag 22 december 2011 15:57 schreef HaZet het volgende:
[..]
Volgens meerdere bronnen (Telegraaf, Powned etc etc) heet die gozer Wesley van Wilsum uit Almere. Een 19 jarige gast, welke met de witte poeder en drank op de tribune zat. Hij wilde in de krant komen, had een hekel aan Esteban en had een weddenschap van 50 euro afgesloten dat hij het zou doen. De ander spreekt erover dat deze jongen al betrokken was bij een rel in Lyon en een stadioverbod van 4 jaar had.
Edit: Overigens zou hij met een foto op Facebook staan met A.C.A.B. op zn rug getattoeerd. Dit staat voor All Cops Are Bastards.. Niet zomaar een frisse jongen dus!
Dat is ook excessief geweld.quote:Op donderdag 22 december 2011 16:04 schreef Zorro het volgende:
Al dat gezeur dat de keeper weg had moeten lopen breng me ertoe ieder keeper te adviseren een goede vechtsport te volgen. Dan kan zo'n mafkees met 1 trap in coma geschopt worden waarna inderdaad direct weggelopen kan worden. Dat is beter blijkbaar. 1 trap, nietwaar?
Het gaat er om af er geslagen/getrapt wordt als afweer van een aanval, of uit rancune. In dit geval was het duidelijk dat het hier niet meer om het afweren van de aanvaller ging. Dit lag immers als op de grond.quote:Op donderdag 22 december 2011 16:04 schreef Zorro het volgende:
Al dat gezeur dat de keeper weg had moeten lopen breng me ertoe ieder keeper te adviseren een goede vechtsport te volgen. Dan kan zo'n mafkees met 1 trap in coma geschopt worden waarna inderdaad direct weggelopen kan worden. Dat is beter blijkbaar. 1 trap, nietwaar?
Er zijn echt maar heel weinig mensen die geen begrip hebben voor Estebans reactie hoor.quote:Op donderdag 22 december 2011 16:04 schreef Zorro het volgende:
Ik heb er wel begrip voor, maar als je zo reageert moet je ook de verantwoordelijkheid daarvoor nemen. Dat doet hij wel, maar sommige supporters vinden blijkbaar dat dat niet hoeft.quote:Op donderdag 22 december 2011 16:07 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Er zijn echt maar heel weinig mensen die geen begrip hebben voor Estebans reactie hoor.
Weet ik wel, en ik chargeer natuurlijk ook, maar waar het mij even om gaat is net het al dan niet begrip hebben, maar het feit dat hij wordt gestraft door Nijhuis vanwege geweld, terwijl hij, als hij in 1 keer een beslissende trap had uitgedeeld, door Nijhuis niet gestraft zou zijn. Als Nijhuis tenminste zijn eigen beargumentering zou volgen.quote:Op donderdag 22 december 2011 16:07 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Er zijn echt maar heel weinig mensen die geen begrip hebben voor Estebans reactie hoor.
Ja, maar dan was hij later alsnog geschorst omdat hij zwaar excessief geweld gebruikt.quote:Op donderdag 22 december 2011 16:11 schreef Zorro het volgende:
[..]
Weet ik wel, en ik chargeer natuurlijk ook, maar waar het mij even om gaat is net het al dan niet begrip hebben, maar het feit dat hij wordt gestraft door Nijhuis vanwege geweld, terwijl hij, als hij in 1 keer een beslissende trap had uitgedeeld, door Nijhuis niet gestraft zou zijn. Als Nijhuis tenminste zijn eigen beargumentering zou volgen.
Het is niet voorbehouden aan nederland, kennen we deze nog?quote:Op donderdag 22 december 2011 11:28 schreef Niox het volgende:
[..]
Uit de persconferentie van Bertje en Basje bleek opnieuw dat het Nederlandse scheidsrechterscorps gedrild wordt om exact te doen wat in het boekje staat en hierbij zo weinig mogelijk zelf na te denken. Ik ben er niet eens verbaasd over.
Het is gelul dat je de kaart moet geven, zo bewees ook het interview met Dick Jol.
Dat is iets anders. Die streakers lopen een rondje en zijn verder niet gevaarlijk voor de spelers.quote:Op donderdag 22 december 2011 16:13 schreef Mark het volgende:
[..]
Het is niet voorbehouden aan nederland, kennen we deze nog?
Of deze:
Dus dat vind jij terechte rode kaarten? Zelfs de tegenstander protesteertquote:Op donderdag 22 december 2011 16:16 schreef Irritatie100 het volgende:
Dat is iets anders. Die streakers lopen een rondje en zijn verder niet gevaarlijk voor de spelers.
Die mensen protesteren wel, maar blijkbaar niet hard genoeg dat ze die regel aanpassen. Met alle respect, iedereen protesteert maar wat af, maar echt een punt maken doen ze maar weinig.quote:Op donderdag 22 december 2011 16:21 schreef Mark het volgende:
[..]
Dus dat vind jij terechte rode kaarten? Zelfs de tegenstander protesteert
Ja, dat vind ik wel terechte rode kaarten ja. Die mensen zijn niet gevaarlijk en worden toch wel weggehaald door stewards waarna het spel weer verder gaat.quote:Op donderdag 22 december 2011 16:21 schreef Mark het volgende:
[..]
Dus dat vind jij terechte rode kaarten? Zelfs de tegenstander protesteert
Helaas is deze wel gevaarlijk.quote:Op donderdag 22 december 2011 16:30 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik wel terechte rode kaarten ja. Die mensen zijn niet gevaarlijk en worden toch wel weggehaald door stewards waarna het spel weer verder gaat.
Viel wel mee, gewoon een jonge hondquote:Op donderdag 22 december 2011 16:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Helaas is deze wel gevaarlijk.
Ik heb dan ook nergens gezegd dat deze ongevaarlijk is en dat ik de rode kaart terecht vind.quote:Op donderdag 22 december 2011 16:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Helaas is deze wel gevaarlijk.
Klopt, maar daarom kun je de 2 situaties niet echt vergelijken.quote:Op donderdag 22 december 2011 16:37 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik heb dan ook nergens gezegd dat deze ongevaarlijk is en dat ik de rode kaart terecht vind.
sorry hoor, maar hij ging toch veel te ver.quote:Op donderdag 22 december 2011 16:45 schreef Perox het volgende:
Onterecht rood alweer. Speler probeert alleen te helpen, gebruikt geen excessief geweld. Wat een onzin om dat zo af te straffen. Onrechtvaardig.
Dit soort zaken kun je toch beter buiten de wedstrijd beoordelen n.a.v. beelden. Kan je altijd nog een straf of boete opleggen voor excessen.
Ja, die man lag op de grond, die stewards kwamen er aan.quote:
Hij schrok zo erg dat hij dacht dat een aanstormende steward ook een supporter was.quote:Op donderdag 22 december 2011 16:50 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ja, die man lag op de grond, die stewards kwamen er aan.
Maar nee, die man had duidelijk nog wat adrenaline over en wilde dat even rustig uitten op die hoolie.
Kijk, ik snap het wel, maar als je de held uit gaat hangen moet je daar ook verantwoordelijkheid voor nemen.quote:Op donderdag 22 december 2011 16:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hij schrok zo erg dat hij dacht dat een aanstormende steward ook een supporter was.
Jij snapt er echt helemaal niets vanquote:Op donderdag 22 december 2011 16:50 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ja, die man lag op de grond, die stewards kwamen er aan.
Maar nee, die man had duidelijk nog wat adrenaline over en wilde dat even rustig uitten op die hoolie.
Zie mijn vorige post.quote:Op donderdag 22 december 2011 16:51 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jij snapt er echt helemaal niets van
De held uithangen?quote:Op donderdag 22 december 2011 16:51 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Kijk, ik snap het wel, maar als je de held uit gaat hangen moet je daar ook verantwoordelijkheid voor nemen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |