quote:man legendarischmannetje 21-12-2011 @ 23:49
Die gozer zat voor ons in vak 113 noord B. Hij was al duidelijk van de kaart voordat de wedstrijd al begon. De hele tijd met "kk" schelden en schreeuwen en gek doen.. Blowen.. Toen is hij een keer door een steward aangesproken en is hij naar het toilet toe gegaan. Mn vader kwam hem daar tegen terwijl dat die gozer helemaal van de kaart was, toen zei hij tegen een andere gozer: Ik ga het zo doen over een kwartier is de helft afgelopen.. Dus mn pa komt weer naast me zitten, en 2 minuten later zien we die gozer het veld op duiken.. jong gastje die echt stoer wilde zijn, de hele tijd zocht hij al aandacht. Schreeuwen en schelden en omzich heen kijken of de rest (In het vak) naar hem keken..
Als thuisspelende club ben je gewoon verantwoordelijk hoor en dus flink verwijtbaar in deze. Of er nu 3 man of 30.000 man komen. Men heeft niet gefouilleerd en niet naar id's gekeken, dan zit je gewoon flink fout.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:27 schreef Niox het volgende:
Het is ondoenlijk om van >30.000 man te controleren of ze een stadionverbod hebben voordat je ze binnen laat. Geen idee of het vrije verkoop was, maar ook CC of SCC verplichting is simpel te omzeilen. Op dit vlak is ajax weinig te verwijten imho.
Dat die eencellige zomaar het veld op kan is een ander verhaal.
Hoe precies had ID's checken dit kunnen voorkomen? De enige methode zou zijn elke naam checken langs een database met stadionverboden.. Trek daar maar een uur of 6 voor uit als je zo >30.000 man moet controleren. Dat gaat gewoon niet.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:37 schreef Klummie het volgende:
[..]
Als thuisspelende club ben je gewoon verantwoordelijk hoor en dus flink verwijtbaar in deze. Of er nu 3 man of 30.000 man komen. Men heeft niet gefouilleerd en niet naar id's gekeken, dan zit je gewoon flink fout.
Helemaal mee eens ja.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:51 schreef HaZet het volgende:
Esteban heeft jusit gehandeld!
Die mafketel had een mes kunnen hebben en Esteban heeft hem op de grond kunnen houden totdat de beveiliging erop vloog! Geen trap in het gezicht of borstkas, zodat hij lichamelijk letsel opliep, maar slechts een paar goede schoppen om de aanvaller laag te houden en van zich af te houden, zodat hij niet meer op kon staan!
Perfect gedaan en de ideale situatie in de rechtzaal, mocht het zover komen dat deze zaak voorkomt..
och je wilt niet weten hoe vaak dat in het dagelijks leven voorkomtquote:Op donderdag 22 december 2011 14:24 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens ja.
Ik denk overigens niet dat het in de rechtszaal komt, dat zou wel het toppunt van lef zijn als die kerel nog aangifte tegen Esteban gaat doen ook...
Precies, ter vergelijking:quote:Op donderdag 22 december 2011 13:37 schreef Klummie het volgende:
[..]
Als thuisspelende club ben je gewoon verantwoordelijk hoor en dus flink verwijtbaar in deze. Of er nu 3 man of 30.000 man komen. Men heeft niet gefouilleerd en niet naar id's gekeken, dan zit je gewoon flink fout.
Ja, die gast staat in alle opzichten enorm voor lul. Ik heb bijna medelijden met hem.quote:Op donderdag 22 december 2011 15:15 schreef TLC het volgende:
Jeetje, wat een zwak excuus van een man, iemand van achteren aanvallen (jee wat stoer) en dan nog als verliezer op de grond terechtkomen![]()
![]()
![]()
![]()
Het verbaast me eerlijk gezegd dat dit nog niet het geval is. Ik had verwacht dat er inmiddels wel een hyves/facebook profiel of whatever opgedoken zou zijn.quote:Ik zou het zo tof vinden als de naam en achternaam van die loser op internet komt![]()
Heeft er niks mee te maken.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:24 schreef Dennis101 het volgende:
Ik zie net het filmpje terug, maar iemand 2x trappen die op de grond ligt noem ik geen zelfverdediging meer.
Mee eens.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:37 schreef Klummie het volgende:
[..]
Is aan de thuisspelende club om te regelen...quote:Op donderdag 22 december 2011 13:47 schreef Niox het volgende:
[..]
Hoe precies had ID's checken dit kunnen voorkomen? De enige methode zou zijn elke naam checken langs een database met stadionverboden.. Trek daar maar een uur of 6 voor uit als je zo >30.000 man moet controleren. Dat gaat gewoon niet.
Laten we nou niet doen of het heel bijzonder is dat er geen ID's gecheckt worden. Ik heb al dik 10 jaar een SCC bij NAC, bezoek ook regelmatig uitwedstrijden en het aantal keren dat ik in al die jaren (zowel thuis als uit) mijn ID heb moeten laten zien is op 1 hand te tellen.
Dat er niet gefouilleerd zou zijn lees ik overigens nergens terug.
http://knvb.nl/nieuws/188(...)kt-bekerduel-ajax-azquote:Later vandaag (donderdag) wordt de beslissing van de aanklager betaald voetbal met betrekking tot de rode kaart voor keeper Esteban gepubliceerd.
8 volgens amateurreglement. (pro heb ik niet)quote:Op donderdag 22 december 2011 15:40 schreef wdn het volgende:
Grote kans dat het wordt bestraft met 1 wedstrijd.
Nogal een statement he, zo zonder bewijs.quote:Op donderdag 22 december 2011 15:40 schreef 3M1N3M het volgende:
Al die huilies hier, die normaal in andere topics dingen als ''Sla hem dan!'' of ''Ik had hem een klap voor zijn bek gegeven'' roepen, en dan nu gaan zeiken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |