Dat ranzige gedoe hoef ik niet te zien.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
valerio en dennis gaan nu mensenvlees eten
wordt niet gezegd helaas. er zijn al aardig wat waardeloze appelsapjes gevonden.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:09 schreef JaneDoe het volgende:
wie betaalt die 'mama appelsap trakteert' dan, appelsientje?
Dat is een lange zit hoor... Ik draai wel eens sets van 7 a 8 uur en dat is al lang... dan ben ik al aardig moe. Hij is een HELD!!!!quote:Op woensdag 21 december 2011 22:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Gerard heeft ook 12 uur gedraaid vandaag... morgen is ie vast weer fit na een uur of 10 slaap
Ze krijgt een Skippyquote:Op woensdag 21 december 2011 22:09 schreef Geo4kant het volgende:
Barbiedat soort mensen zouden geen kinderen mogen krijgen.
Niet 12 uur achter elkaar hèquote:Op woensdag 21 december 2011 22:10 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Dat is een lange zit hoor... Ik draai wel eens sets van 7 a 8 uur en dat is al lang... dan ben ik al aardig moe. Hij is een HELD!!!!
Even dr grapjes inlezen voor de rest van de nacht?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
Britt met een boek. Als dat maar goed gaat.
Skipper toch?quote:
Ze kan lezen of kijkt ze de plaatjesquote:Op woensdag 21 december 2011 22:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zolang ze maar niet denkt dat ze ermee op de wc zitquote:Op woensdag 21 december 2011 22:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
vorig jaar was ook lachenquote:
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zolang ze maar niet denkt dat ze ermee op de wc zit
waarom weet ik dat eigenlijk. ik heb geen zusje en had geen barbies...quote:Op woensdag 21 december 2011 22:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja je hebt gelijkIk had al zoiets van: mmm dat klopt niet, Skippy is die kangaroe.
Ja inderdaad, hoe weet jij datquote:Op woensdag 21 december 2011 22:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
waarom weet ik dat eigenlijk. ik heb geen zusje en had geen barbies...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |