Meer lezen: http://www.vragenoverkers(...)-jezus#ixzz1hCsCZWLDquote:De timmerman Jozef en zijn vrouw Maria waren in die tijd vanuit Nazareth op weg naar Bethlehem, om zich te laten registreren voor de toen plaatsvindende volkstelling, waarbij iedere inwoner van Judea zich op bevel van de romeinse heersers naar zijn geboortestad moest begeven.
heel stuk drukker, maar het leeft niet.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:23 schreef cheese. het volgende:
Het is wel de stuk drukker dan gisteren, of niet?
Het was ook voor mij, maar ik wilde op je gevoel in spelenquote:Op woensdag 21 december 2011 22:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet voor dat hondje, ik haat hondjes
gewoon ff flink schijten!quote:Op woensdag 21 december 2011 22:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
Fudge is gewoon lekkerMaar totaal geen trek, ik heb voor mijn toestand van de laatste tijd veels te veel gegeten en nu flinke buikpijn weer
Nou, volgend jaar dan maar Timur, Giel en Michiel.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:23 schreef wolfrolf het volgende:
Timur Timur wat een baas
Hij is veel toffer dan Coen, die houten Klaas
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Het was ook voor mij, maar ik wilde op je gevoel in spelen
Vanmiddag een fles gehaald bij de slijter, ik had opeens trek in wat lekkers te drinken.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:24 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Die heb ik ook uit een kerstpakket die bewaar ik voor nieuwjaardenk
ik heb voor vanavond/nacht nog bakpao en noodlesnack....en wat chips en nootjes enzoquote:Op woensdag 21 december 2011 22:24 schreef D. het volgende:
Ik heb ook geen trek, dus ik neem maar een saucijzenbroodje
Hij heeft zo'n heerlijk vrolijke stem, geen onzinpraatjes eromheen, droog maar ook to the point, serieus en grappig tegelijk.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:23 schreef wolfrolf het volgende:
Timur Timur wat een baas
Hij is veel toffer dan Coen, die houten Klaas
Ik vind Coen maar tegenvallen dit jaar...quote:Op woensdag 21 december 2011 22:25 schreef WickedTunes het volgende:
Keuze van DJ's is erg goed... we krijgen de helft van:
- Ekstra Weekend
- Timur en Ramon
- Coen en Sander
Dat merk je in hun manier van show maken![]()
![]()
de andere helften waren minder geweest denk ik....quote:Op woensdag 21 december 2011 22:25 schreef WickedTunes het volgende:
Keuze van DJ's is erg goed... we krijgen de helft van:
- Ekstra Weekend
- Timur en Ramon
- Coen en Sander
Dat merk je in hun manier van show maken![]()
![]()
ja nu zit ik aan het bierquote:Op woensdag 21 december 2011 22:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Vanmiddag een fles gehaald bij de slijter, ik had opeens trek in wat lekkers te drinken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |