abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106037255
Achahbar gaan we denk ik vanaf volgend seizoen veel van zien.
Als de selectie en technische staf intact blijft zou 2012 er voor Feyenoord zonnig uit kunnen zien.
Omdat ik wel vaker valse hoop heb gehad zeg ik dit bewust voorzichtig, maar beroerder als waar we vandaan komen is sowieso haast niet mogelijk .
Ik kijk erg uit naar de tweede seizoenshelft ^O^
  Moderator maandag 26 december 2011 @ 13:48:42 #182
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_106056032
quote:
14s.gif Op zondag 25 december 2011 20:34 schreef WethouderHekking het volgende:
Achahbar gaan we denk ik vanaf volgend seizoen veel van zien.
Als de selectie en technische staf intact blijft zou 2012 er voor Feyenoord zonnig uit kunnen zien.
Omdat ik wel vaker valse hoop heb gehad zeg ik dit bewust voorzichtig, maar beroerder als waar we vandaan komen is sowieso haast niet mogelijk .
Ik kijk erg uit naar de tweede seizoenshelft ^O^
Ben wel benieuwd wie de vervanger van El Ahmadi gaat worden in januari. Mokotjo is toch niet zo goed als iedereen dacht, van Haaren is meer een 10, Leerdam zou het ook kunnen maar er is dan geen goede rechtsback, of de Vrij daar neerzetten? Denk dat het best een groot gemis gaat worden.
  maandag 26 december 2011 @ 14:52:11 #183
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_106057690
Leerdam is de beste optie hopen dat fernandez zich herpakt.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_106057918
Ik wilde zojuist kaartjes bestellen voor Fey-Ajax,nu zijn er enkel nog kaartjes voor Y1/Y2/Y3 of G.
Ik heb nooit in die vakken gezeten, iemand een advies welke ik het best kan nemen?
BFF met GGMM
pi_106058869
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 15:03 schreef DonRaja het volgende:
Ik wilde zojuist kaartjes bestellen voor Fey-Ajax,nu zijn er enkel nog kaartjes voor Y1/Y2/Y3 of G.
Ik heb nooit in die vakken gezeten, iemand een advies welke ik het best kan nemen?
Als je wat meer in de vakken met sfeer wil zitten/staan, moet je wachten tot 3-5 januari, dan gaat daar de kaartverkoop van start.

Bij de vakken die jij bedoelt hangt het maar net een beetje vanaf wat voor lui er komt, als er bijvoorbeeld grote groepen jongeren/fanatiekelingen kome, en je beetje bij elkaar gaat staan, kan je wel lekker voor sfeer zorgen, maar voor het zelfde geld zitten er veel families.
pi_106058916
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 15:39 schreef Grifte het volgende:

[..]

Als je wat meer in de vakken met sfeer wil zitten/staan, moet je wachten tot 3-5 januari, dan gaat daar de kaartverkoop van start.

Bij de vakken die jij bedoelt hangt het maar net een beetje vanaf wat voor lui er komt, als er bijvoorbeeld grote groepen jongeren/fanatiekelingen kome, en je beetje bij elkaar gaat staan, kan je wel lekker voor sfeer zorgen, maar voor het zelfde geld zitten er veel families.
Aah ok, ik dacht dat de rest al uitverkocht was. Dan nog ff wachten tot 5 jan. :P
BFF met GGMM
pi_106061559
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 14:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Leerdam is de beste optie hopen dat fernandez zich herpakt.
Leerdam is een totaal ander type speler. Hij moet wel naar het middenveld vind ik, dat verdient hij gewoon en hij heeft het ook al bewezen (hield Fer uit de basis een tijdje). Daarnaast heb je een opbouwer met passend vermogen nodig. Van Haren is te licht, die mag van mij weg. Daar valt dus echt een gat als Mokotjo niet gaat brengen wat er van hem wordt verwacht. Volgend seizoen een middenveld Leerdam, Mokotjo en Vormer...ik weet het niet.

Fernandez gaat zich niet herpakken denk ik. Contract loopt ook af. Swerts is drama, daar kun je kort over zijn. Hij probeert het wel, maar het is gewoon een onbenul. Als ze slim zijn gaan ze een linksback uit de jeugd klaarstomen want geld uitgeven aan zo'n positie is zonde tenzij het een uitzonderlijk talent is, en zoiets kunnen we toch niet betalen.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  Moderator maandag 26 december 2011 @ 18:58:07 #188
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_106063346
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 17:26 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]
Volgend seizoen een middenveld Leerdam, Mokotjo en Vormer...ik weet het niet.

En waar wil je Clasie laten dan? ;)
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
pi_106063350
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 17:26 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Leerdam is een totaal ander type speler. Hij moet wel naar het middenveld vind ik, dat verdient hij gewoon en hij heeft het ook al bewezen (hield Fer uit de basis een tijdje). Daarnaast heb je een opbouwer met passend vermogen nodig. Van Haren is te licht, die mag van mij weg. Daar valt dus echt een gat als Mokotjo niet gaat brengen wat er van hem wordt verwacht. Volgend seizoen een middenveld Leerdam, Mokotjo en Vormer...ik weet het niet.

Fernandez gaat zich niet herpakken denk ik. Contract loopt ook af. Swerts is drama, daar kun je kort over zijn. Hij probeert het wel, maar het is gewoon een onbenul. Als ze slim zijn gaan ze een linksback uit de jeugd klaarstomen want geld uitgeven aan zo'n positie is zonde tenzij het een uitzonderlijk talent is, en zoiets kunnen we toch niet betalen.
Volgens mij vergeet je Basie. Een middenveld met Basie, Leerdam/Vormer en dan misschien Bakkal/Basie (Ja Clasie kan wat mij betreft ook op 10, net zoals ik Fer ook op 10 wilde zien).
Gewoon een goed middenveld. Noodzaak is dus rechtsback want Leerdam gaat naar het middenveld. Mokotjo hoop ik echt dat hij zich herpakt, want ik vond hem echt heel goed, alleen hij laat het te weinig zien de afgelopen tijd.

Spits ook weer volgend jaar en als Bakkal niet blijft ook nog een "10". Gaat nog een leuke tijd worden voor MvG. Ook hier geldt weer, hier kan hij gaan zakken, hij heeft het tot nu toe uitstekend gedaan met Guidetti, Bakkal maar als hij een Junker gaat halen voor 1e spits dan zakt bij mij toch wel het een en ander qua vertrouwen. Maar goed, ik ga er niet vanuit dat hij volgend jaar met Junker als eerste spits wilt spelen. Eerst nog die gruwelijk goede 2e seizoenshelft meemaken.
  maandag 26 december 2011 @ 21:40:42 #190
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_106068155
Jammer dat Trindade de Vilhena niet meegaat op trainingskamp naar Spanje. Zeer talentvolle middenvelder uit 0/19.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_106078083
quote:
19s.gif Op maandag 26 december 2011 18:58 schreef TheGreatHooD het volgende:

[..]

Volgens mij vergeet je Basie. Een middenveld met Basie, Leerdam/Vormer en dan misschien Bakkal/Basie (Ja Clasie kan wat mij betreft ook op 10, net zoals ik Fer ook op 10 wilde zien).
Gewoon een goed middenveld.
Hoe kon ik die vergeten :@
quote:
Noodzaak is dus rechtsback
Rechts met links verwisselen :@
quote:
want Leerdam gaat naar het middenveld. Mokotjo hoop ik echt dat hij zich herpakt, want ik vond hem echt heel goed, alleen hij laat het te weinig zien de afgelopen tijd.
Inderdaad. Geen idee wat er in dat koppie is gebeurd, maar het lijkt wel faalangst.
quote:
Spits ook weer volgend jaar en als Bakkal niet blijft ook nog een "10". Gaat nog een leuke tijd worden voor MvG. Ook hier geldt weer, hier kan hij gaan zakken, hij heeft het tot nu toe uitstekend gedaan met Guidetti, Bakkal maar als hij een Junker gaat halen voor 1e spits dan zakt bij mij toch wel het een en ander qua vertrouwen. Maar goed, ik ga er niet vanuit dat hij volgend jaar met Junker als eerste spits wilt spelen. Eerst nog die gruwelijk goede 2e seizoenshelft meemaken.
Psies, eerst zien waar dit schip strand.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  dinsdag 27 december 2011 @ 07:25:57 #192
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_106078230
Ik ben nooit zo onder de indruk geweest van Mokotjo hoor.
2000 light years from home
  dinsdag 27 december 2011 @ 07:45:53 #193
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_106078311
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 07:25 schreef Merkie het volgende:
Ik ben nooit zo onder de indruk geweest van Mokotjo hoor.
Heeft inderdaad nog niet zoveel laten zien. Maar ja, buiten wat invalbeurtjes heeft hij ook nog niet bijster veel speelminuten gehad.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  dinsdag 27 december 2011 @ 08:33:06 #194
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_106078503
quote:
Feyenoord versterkt band met City

Van onze speciale verslaggever
MANCHESTER - Technisch directeur Martin van Geel en assistent-trainer Jean-Paul van Gastel hebben namens Feyenoord een vruchtbaar bezoek aan Manchester City gebracht. Ze werden ontvangen door één van de grote directeuren, Brian Marwood. "De intentie van ons bezoek was het verstevigen van de band met deze ontzettend ambitieuze club", zegt Van Geel. "Dat is gelukt. De contacten tussen Feyenoord en Manchester City zijn uitstekend."

Van Geel en Van Gastel spraken niet alleen met Marwood, maar ook met diverse belangrijke mensen binnen de opleiding en begeleiding van City’s grootste talenten, waaronder de aan Feyenoord verhuurde John Guidetti. "We hebben gepraat over de ontwikkeling die John bij Feyenoord heeft doorgemaakt. Manchester City is heel tevreden hoe John zich de afgelopen maanden in Rotterdam heeft verbeterd. Deze club heeft liefst 24 spelers verhuurd. Dan is het leuk om te horen dat ze het meest tevreden zijn met de ontwikkeling van John, zijn begeleiding en de rapportage over hem."

John Guidetti
"Het zou best kunnen dat Manchester City het verblijf van John bij Feyenoord ook na dit seizoen wil continueren", aldus Van Geel. "Het is nu nog veel te vroeg om daar duidelijkheid over te krijgen. Die beslissing wordt in Manchester op zijn vroegst tegen het einde van het huidige seizoen genomen."

Relatie uitgebouwd
Dat Manchester City net zo tevreden is over Guidetti, kan betekenen dat de de relatie verder wordt uitgebouwd. Van Geel, die het trainingscomplex fenomenaal vond en die City als de club van de toekomst beschouwt: "Wellicht kunnen meer spelers van City zich bij ons ontwikkelen."
Elite
Tegen TTIP
pi_106078757
quote:
Feyenoordtalent Karim Rekik tekende afgelopen zomer als zestienjarige een contract bij Manchester City, dat hem maandenlang had gevolgd, „Bij het eerste gesprek zaten we tegenover een delegatie van negen man, die alles van Karim wisten. Zijn sterke punten, zijn zwakke punten. Hadden we nog nooit zo gezien”, vertelt zijn vader Mo.

Natuurlijk kon Karim, die afgelopen zomer voor Nederland op het WK onder 17 in Mexico speelde, ook bij Feyenoord prof worden. Omdat het enige gesprek met de toenmalige technisch directeur Leo Beenhakker bij Feyenoord op een grote teleurstelling uitdraaide, ging de deur naar het buitenland open.

Mo: „Het ging Karim niet om geld bij Feyenoord. Hij ging vorig seizoen met grote verwachtingen de kamer van meneer Beenhakker binnen. Hij hoopte dat er een route voor hem werd uitgestippeld naar het eerste elftal. Hij wilde weten wanneer hij zou gaan meetrainen met het eerste. Hij kreeg alleen een papier voor zijn neus dat hij kon tekenen. Jammer, echt waar, want Karim had het geweldig naar zijn zin bij Feyenoord, de club waar hij vanaf zijn zesde jaar opgroeide.
zucht , beenhakker , zucht...
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
  dinsdag 27 december 2011 @ 09:15:57 #196
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_106078837
quote:
13s.gif Op dinsdag 27 december 2011 09:08 schreef Calciumdude het volgende:

[..]

Opsporen en afmaken.
Elite
Tegen TTIP
  dinsdag 27 december 2011 @ 10:44:57 #197
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_106080087
quote:
13s.gif Op dinsdag 27 december 2011 09:08 schreef Calciumdude het volgende:

[..]

"Daar word ik nou zo moe van he" ;)
pi_106080122
Seizoenkaart gekregen met kerst :D Gaat nu in en dan moet ik hem na dit seizoen zelf betalen :o
  dinsdag 27 december 2011 @ 10:55:40 #199
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_106080315
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 10:46 schreef TheFastOne het volgende:
Seizoenkaart gekregen met kerst :D Gaat nu in en dan moet ik hem na dit seizoen zelf betalen :o
Welkom.

Welk vak?
Elite
Tegen TTIP
pi_106080334
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 december 2011 10:55 schreef Happel het volgende:

[..]

Welkom.

Welk vak?
M, maar dat kan ik zelf nooit betalen. Volgend jaar denk ik Z
pi_106084581
Als V Persie naar Barca zou gaan houden wij daar dan nog iets aan over als Feyenoord zijnde?
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_106084698
quote:
5s.gif Op dinsdag 27 december 2011 13:52 schreef Stokstaart het volgende:
Als V Persie naar Barca zou gaan houden wij daar dan nog iets aan over als Feyenoord zijnde?
Volgens mij is die vraag al 10 keer rondgegaan, alleen dan met een andere club.
Ik dacht dat ze dan een opleidingsvergoeding kregen.
Feyenoord Rotterdam
pi_106084751
quote:
5s.gif Op dinsdag 27 december 2011 13:52 schreef Stokstaart het volgende:
Sowieso 5% opleidingsvergoeding. Volgens mij geen doorverkooppercentage.
★★★
pi_106084843
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 13:58 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Sowieso 5% opleidingsvergoeding. Volgens mij geen doorverkooppercentage.
25 miljoen moest die kosten? Is toch weer 1,25 miljoen dan O-)
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_106084903
quote:
Schaken: 'Ik weet dat ik niveau van Feyenoord aan kan'

Ruben Schaken weet dat hij het niveau van zijn club Feyenoord aan kan. Hij heeft de concurrentie om de rechtsbuitenpositie overtuigend gewonnen van Jerson Cabral, Sekou Cisse en Diego Biseswar, die in de winterstop naar Kayserispor vertrekt.

'Het jaar 2011 begon voor mij met een heel vervelende blessure', vertelt Schaken op de website van Feyenoord. 'In januari ben ik aan mijn knie geopereerd en daarna brak een heel moeilijke periode aan met revalideren, waarbij ik elke dag van 9 tot 5 uur op de club was.'

De 29-jarige aanvaller begon het seizoen als wisselspeler. 'Dat vond ik ook terecht na een verloren seizoen, waarin ik het niet goed had gedaan. Tegen sc Heerenveen kreeg ik mijn kans na een blessure van Sekou Cissé. Die kans heb ik gegrepen, door onder meer een assist te geven.'

'Ik ben niet iemand die gelijk stoer gaat doen als het goed gaat, maar ik ben wel blij met wat ik heb kunnen laten zien dit jaar. Ik weet van mezelf dat ik het niveau van Feyenoord aan kan. Zeker het afgelopen halfjaar heb ik laten zien dat ik Feyenoord-waardig ben.'

In het nieuwe jaar wil de voormalig VVV Venlo-speler belangrijker worden voor zijn ploeg. 'Daar werk ik hard aan, bijvoorbeeld door extra te trainen op afwerken. Dat heb ik nog steeds nodig, ondanks mijn leeftijd. Ik hoop deze lijn in de tweede seizoenshelft door te trekken en van nog grotere waarde te worden voor Feyenoord,' aldus Schaken.
Onze held _O_
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_106085318
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 14:00 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

25 miljoen moest die kosten? Is toch weer 1,25 miljoen dan O-)
40 miljoen zelfs heb ik gehoord O+
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_106085411
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 14:18 schreef Cara het volgende:

[..]

40 miljoen zelfs heb ik gehoord O+
Minstens :D
  dinsdag 27 december 2011 @ 14:23:25 #208
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_106085467
Hij staat tot 2013 onder contract. Deze zomer zou hij dus nog een jaar contract hebben, ¤40 miljoen lijkt me dan wel veel...
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_106085515
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 14:23 schreef TC03 het volgende:
Hij staat tot 2013 onder contract. Deze zomer zou hij dus nog een jaar contract hebben, ¤40 miljoen lijkt me dan wel veel...
Arsenal is geen makkelijke onderhandelingspartner, zie Fabregas, die zelf nog geld heeft betaald om weg te mogen. Arsenal heeft geen penny toegegeven aan Barcelona.
BFF met GGMM
  dinsdag 27 december 2011 @ 14:29:43 #210
53267 TC03
pi_106085662
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 14:25 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Arsenal is geen makkelijke onderhandelingspartner, zie Fabregas, die zelf nog geld heeft betaald om weg te mogen. Arsenal heeft geen penny toegegeven aan Barcelona.
Dat is waar... We zullen zien.
pi_106085734
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 14:29 schreef TC03 het volgende:

[..]

Dat is waar... We zullen zien.
Zou wel lekker zijn, nog ff een kerstbonus op de valreep.
Maar correct, eerst maar eens afwachten. Bij Feyenoord hebben er in het verleden geen addertjes onder het gras gezeten, maar hele boa constrictors...
BFF met GGMM
  Moderator dinsdag 27 december 2011 @ 14:32:59 #212
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_106085774
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 14:25 schreef DonRaja het volgende:

[..]

En wat is Arsenal dit jaar zonder Van Persie... die gaan hem zéker niet in de winterstop al willen verkopen.
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
  Moderator dinsdag 27 december 2011 @ 14:34:13 #213
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_106085814
Meeste speelminuten dit seizoen voor Ron Vlaar

Ron Vlaar en Karim El Ahmadi misten dit seizoen nog geen wedstrijd. Beiden starten in alle zeventien competitiewedstrijden en twee bekerduels. Vlaar maakte de meeste speelminuten. Hij miste tot nu toe slechts 21 minuten door een vroegtijdige wissel in een bekerwedstrijd. El Ahmadi werd vaker gewisseld en maakte 78 minuten minder. Ook Erwin Mulder en Jordy Clasie startten in alle competitiewedstrijden. Zij kwamen in de beker echter niet in actie. Bakkal eindigde qua speelminuten op de derde plaats.
Feyenoord Netwerk
Ronald Koeman maakte in totaal van 23 spelers gebruik voor de officiële wedstrijden van de A-selectie.

(feyenoord.netwerk.to)
pi_106085926
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 14:32 schreef Gert het volgende:

[..]

En wat is Arsenal dit jaar zonder Van Persie... die gaan hem zéker niet in de winterstop al willen verkopen.
Tenzij Wenger er een Franse kleuter voor terug kan halen...
BFF met GGMM
  dinsdag 27 december 2011 @ 14:51:43 #215
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_106086442
Hmm Van Persie naar Barcelona.. Wat zou dat zonde zijn zeg.. :( Die jongen moet gewoon lekker naar Madrid gaan! :Y
  dinsdag 27 december 2011 @ 14:53:24 #216
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_106086475
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 14:51 schreef inZanity het volgende:
Hmm Van Persie naar Barcelona.. Wat zou dat zonde zijn zeg.. :( Die jongen moet gewoon lekker naar Madrid gaan! :Y
Naar united.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_106086503
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 14:51 schreef inZanity het volgende:
Nu weet ik dat in het verleden behaalde resultaten geen garantie zijn voor de toekomst, maar als hij mooi voetbal en prijzen wil, zal Real niet de meest voor de hand liggende optie zijn.
BFF met GGMM
  dinsdag 27 december 2011 @ 14:55:16 #218
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_106086538
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 14:54 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Nu weet ik dat in het verleden behaalde resultaten geen garantie zijn voor de toekomst, maar als hij mooi voetbal en prijzen wil, zal Real niet de meest voor de hand liggende optie zijn.
Die pakken dit jaar la liga(real).
AFCA
Qui audet adipiscitur
  dinsdag 27 december 2011 @ 15:01:37 #219
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_106086774
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 14:54 schreef DonRaja het volgende:

[..]

maar als hij mooi voetbal en prijzen wil, zal Real niet de meest voor de hand liggende optie zijn.
want? Mooi voetbal is nog altijd iets persoonlijks. En geloof mij nou maar dat de prijzen naar Real gaan dit jaar. ;)

Ik zou het echt doodzonde vinden als Van Persie een van m'n favoriete spelers naar zo'n schijtclub zou gaan.. :r Sowieso die carriere dan Arsenal en Barcelona, twee ergere clubs zijn er in Europa(buiten Amsterdam) niet te vinden.. :N
pi_106086814
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 december 2011 14:55 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Die pakken dit jaar la liga(real).
Ik heb ze nu 2 keer live zien spelen, de ploeg stroomt over van het talent, maar het is geen team.
In het veld zijn het enkel de nieuwelingen die elkaar iets gunnen, voor de rest zijn het primadonna's...

Maar goed, het interesseert mij geen ruk waar Van Persie naar toe gaat,zolang wij er maar geld voor vangen.
BFF met GGMM
  dinsdag 27 december 2011 @ 15:03:17 #221
268260 Dr.Mikey
pi_106086832
Zonde ja van Persie die dan in diens van Messi moet gaan voetballen.
R.I.P DTS.
  dinsdag 27 december 2011 @ 15:03:28 #222
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_106086841
Real geen team noemen.. :')
  dinsdag 27 december 2011 @ 15:05:18 #223
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_106086903
Sowieso zie ik van Persie ook zwaar mislukken bij Barcelona wat het nog eens extra zonde maakt.. :Y
  dinsdag 27 december 2011 @ 15:07:01 #224
53267 TC03
pi_106086964
Van Persie bij Barcelona wordt net zo'n faal als in het Nederlands elftal, denk ik.
  dinsdag 27 december 2011 @ 15:11:34 #225
268260 Dr.Mikey
pi_106087108
Daar kan van persie niets aan doen kijk maar naar Henry, Zlatan en dit seizoen Villa. stomme keus imo
R.I.P DTS.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')