Volgens mij is die vraag al 10 keer rondgegaan, alleen dan met een andere club.quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:52 schreef Stokstaart het volgende:
Als V Persie naar Barca zou gaan houden wij daar dan nog iets aan over als Feyenoord zijnde?
Sowieso 5% opleidingsvergoeding. Volgens mij geen doorverkooppercentage.quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:52 schreef Stokstaart het volgende:
Als V Persie naar Barca zou gaan houden wij daar dan nog iets aan over als Feyenoord zijnde?
25 miljoen moest die kosten? Is toch weer 1,25 miljoen danquote:Op dinsdag 27 december 2011 13:58 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Sowieso 5% opleidingsvergoeding. Volgens mij geen doorverkooppercentage.
Onze heldquote:Schaken: 'Ik weet dat ik niveau van Feyenoord aan kan'
Ruben Schaken weet dat hij het niveau van zijn club Feyenoord aan kan. Hij heeft de concurrentie om de rechtsbuitenpositie overtuigend gewonnen van Jerson Cabral, Sekou Cisse en Diego Biseswar, die in de winterstop naar Kayserispor vertrekt.
'Het jaar 2011 begon voor mij met een heel vervelende blessure', vertelt Schaken op de website van Feyenoord. 'In januari ben ik aan mijn knie geopereerd en daarna brak een heel moeilijke periode aan met revalideren, waarbij ik elke dag van 9 tot 5 uur op de club was.'
De 29-jarige aanvaller begon het seizoen als wisselspeler. 'Dat vond ik ook terecht na een verloren seizoen, waarin ik het niet goed had gedaan. Tegen sc Heerenveen kreeg ik mijn kans na een blessure van Sekou Cissé. Die kans heb ik gegrepen, door onder meer een assist te geven.'
'Ik ben niet iemand die gelijk stoer gaat doen als het goed gaat, maar ik ben wel blij met wat ik heb kunnen laten zien dit jaar. Ik weet van mezelf dat ik het niveau van Feyenoord aan kan. Zeker het afgelopen halfjaar heb ik laten zien dat ik Feyenoord-waardig ben.'
In het nieuwe jaar wil de voormalig VVV Venlo-speler belangrijker worden voor zijn ploeg. 'Daar werk ik hard aan, bijvoorbeeld door extra te trainen op afwerken. Dat heb ik nog steeds nodig, ondanks mijn leeftijd. Ik hoop deze lijn in de tweede seizoenshelft door te trekken en van nog grotere waarde te worden voor Feyenoord,' aldus Schaken.
40 miljoen zelfs heb ik gehoordquote:Op dinsdag 27 december 2011 14:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
25 miljoen moest die kosten? Is toch weer 1,25 miljoen dan
Arsenal is geen makkelijke onderhandelingspartner, zie Fabregas, die zelf nog geld heeft betaald om weg te mogen. Arsenal heeft geen penny toegegeven aan Barcelona.quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:23 schreef TC03 het volgende:
Hij staat tot 2013 onder contract. Deze zomer zou hij dus nog een jaar contract hebben, ¤40 miljoen lijkt me dan wel veel...
Dat is waar... We zullen zien.quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Arsenal is geen makkelijke onderhandelingspartner, zie Fabregas, die zelf nog geld heeft betaald om weg te mogen. Arsenal heeft geen penny toegegeven aan Barcelona.
Zou wel lekker zijn, nog ff een kerstbonus op de valreep.quote:
En wat is Arsenal dit jaar zonder Van Persie... die gaan hem zéker niet in de winterstop al willen verkopen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Arsenal is geen makkelijke onderhandelingspartner, zie Fabregas, die zelf nog geld heeft betaald om weg te mogen. Arsenal heeft geen penny toegegeven aan Barcelona.
Tenzij Wenger er een Franse kleuter voor terug kan halen...quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:32 schreef Gert het volgende:
[..]
En wat is Arsenal dit jaar zonder Van Persie... die gaan hem zéker niet in de winterstop al willen verkopen.
Naar united.quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:51 schreef inZanity het volgende:
Hmm Van Persie naar Barcelona.. Wat zou dat zonde zijn zeg..Die jongen moet gewoon lekker naar Madrid gaan!
Nu weet ik dat in het verleden behaalde resultaten geen garantie zijn voor de toekomst, maar als hij mooi voetbal en prijzen wil, zal Real niet de meest voor de hand liggende optie zijn.quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:51 schreef inZanity het volgende:
Hmm Van Persie naar Barcelona.. Wat zou dat zonde zijn zeg..Die jongen moet gewoon lekker naar Madrid gaan!
Die pakken dit jaar la liga(real).quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nu weet ik dat in het verleden behaalde resultaten geen garantie zijn voor de toekomst, maar als hij mooi voetbal en prijzen wil, zal Real niet de meest voor de hand liggende optie zijn.
want? Mooi voetbal is nog altijd iets persoonlijks. En geloof mij nou maar dat de prijzen naar Real gaan dit jaar.quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
maar als hij mooi voetbal en prijzen wil, zal Real niet de meest voor de hand liggende optie zijn.
Ik heb ze nu 2 keer live zien spelen, de ploeg stroomt over van het talent, maar het is geen team.quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Die pakken dit jaar la liga(real).
Oh sorry, jij bent blijkbaar een kenner en daarmee is de rest van de wereld dat per definitie niet.quote:
Keje Molenaar, samensteller van de huidige RVCquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
On topic:
Ik hoorde Keje Molenaar vandaag op de radio zeggen dat als de bestuurlijke crisis zoals bij Ajax zou voorkomen in Rotterdam of Eindhoven er niet zoveel persaandacht voor zou zijn geweest. Het is zo 'hot' omdat het Ajax betreft volgens hem.
Real natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:01 schreef inZanity het volgende:
[..]
want? Mooi voetbal is nog altijd iets persoonlijks. En geloof mij nou maar dat de prijzen naar Real gaan dit jaar.
Ik zou het echt doodzonde vinden als Van Persie een van m'n favoriete spelers naar zo'n schijtclub zou gaan..Sowieso die carriere dan Arsenal en Barcelona, twee ergere clubs zijn er in Europa(buiten Amsterdam) niet te vinden..
Same here, steeds als je denkt dat het niveau niet lager kan, word je weer positief verrast!quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:19 schreef Cara het volgende:
[..]
Keje Molenaar, samensteller van de huidige RVC
Laat ze vooral maar lekker allemaal zichzelf verheven en belangrijk voelen daar.
Ik vind het heerlijk genieten
ong 3,5% krijgen wij toch?quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb ze nu 2 keer live zien spelen, de ploeg stroomt over van het talent, maar het is geen team.
In het veld zijn het enkel de nieuwelingen die elkaar iets gunnen, voor de rest zijn het primadonna's...
Maar goed, het interesseert mij geen ruk waar Van Persie naar toe gaat,zolang wij er maar geld voor vangen.
Dit.quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:27 schreef Cara het volgende:
Er zijn meer clubs op de wereld dan die twee met een paar duikelaars en agressieve riftapen.
Ik bedenk me net; zou het geen idee zijn om hurende teams ook op basis van bovenstaande een deel van de transfer te geven?quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:26 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
ong 3,5% krijgen wij toch?
12 jaar 0.25%
13 jaar 0.25%
14 jaar 0.25%
15 jaar 0.25%
16 jaar 0.50%
17 jaar 0.50%
18 jaar 0.50%
19 jaar 0.50%
20 jaar 0.50%
en jaar 21 t/m 23 zijn dus voor Arsenal (ook 0.50% per jaar)
Eens, maar in die clubs zitten net zoveel duikelaars en agressieve rifapen...quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:27 schreef Cara het volgende:
Al dat ge-emmer over Barca dit, Real dat, United daar, kan me echt gestolen worden.
Waar ik van kan genieten? Clubs als Napoli, Dortmund, Lille, Villareal, Fiorentina
Er zijn meer clubs op de wereld dan die twee met een paar duikelaars en agressieve riftapen.
Open je ogen
Laat die lampekap lekker zijn hand in eigen boezem steken en andere clubs er buiten laten. Eigenlijk zou iedereen even naar Aegon moeten bellen en zeggen dat ze zich schamen om bij een bedrijf klant te zijn die sponsor is bij zo'n slangenkuil club.quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:19 schreef Cara het volgende:
[..]
Keje Molenaar, samensteller van de huidige RVC
Laat ze vooral maar lekker allemaal zichzelf verheven en belangrijk voelen daar.
Ik vind het heerlijk genieten
Enigszins wel met je eens, wat ik niet snap is dat sommige wereldclubs zoveel respect krijgen of dat mensen ze zo geweldig vinden terwijl ze voor honderden miljoenen aan schulden hebben. Of een of andere sjeik smijt met geld om alle spelers te kopen. Dan is het toch niet meer dan logisch dat deze clubs elk jaar de CL winnen? Het is pas echt knap als een club buiten die categorie de CL wint zoals Porto destijds (weet niet of dit een goed voorbeeld is).quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:27 schreef Cara het volgende:
Al dat ge-emmer over Barca dit, Real dat, United daar, kan me echt gestolen worden.
Waar ik van kan genieten? Clubs als Napoli, Dortmund, Lille, Villareal, Fiorentina
Open je ogen
Laatste fatsoenlijke prijs die hij won was toch de UEFA cup bij ons? (FA-cup deed hij volgens mij maar enkele minuten mee in 2005)quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:48 schreef NumberSeven het volgende:
v. Persie staat voor een lastige keuze; of hij wordt de absolute held bij Arsenal en kan uitgroeien tot een clubicoon for life. Of hij gaat voor de prijzen voetballen (en dat is toch wel het hoofddoel voor elke speler). Alles lijkt erop dat hij naar Barca zal gaan; villa geblesseerd, zn contract loopt af, v. persie in bloedvorm, v. persie staat voor mooi voetbal etc.
Ik gun hem hoe dan ook spoedig een aantal prijzen.
Klopt ja, maar daarna maakte hij de stap naar een grote club en tot nu toe maar weinig successen mee geboekt. Arsenal heeft een hele goede visie, zo zouden eigenlijk alle clubs moeten werken maar helaas komen ze hierdoor wel tekort voor de absolute wereldtop.quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Laatste fatsoenlijke prijs die hij won was toch de UEFA cup bij ons? (FA-cup deed hij volgens mij maar enkele minuten mee in 2005)
Was maar even om aan te geven dat Feyenoord europees succesvoller is geweest de laatste decennia dan Arsenalquote:Op dinsdag 27 december 2011 16:08 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Klopt ja, maar daarna maakte hij de stap naar een grote club en tot nu toe maar weinig successen mee geboekt. Arsenal heeft een hele goede visie, zo zouden eigenlijk alle clubs moeten werken maar helaas komen ze hierdoor wel tekort voor de absolute wereldtop.
De grap is; Feyenoord is de enige Nederlandse ploeg die als laatste een grote prijs heeft gepakt en nota bene "hetzelfde" Feyenoord maakte daarna de moeilijkste tijden door. Gelukkig gaat het nu weer de goede kant op.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Was maar even om aan te geven dat Feyenoord europees succesvoller is geweest de laatste decennia dan Arsenal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zeg ik dat dan?quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh sorry, jij bent blijkbaar een kenner en daarmee is de rest van de wereld dat per definitie niet.
Als je de wedstrijden in het stadion bekijkt, zie je de reacties van de spelers naar elkaar toe als de bal niet in de buurt is. Die reacties doen mij stellen, dat er geen sprake is van een team.
Dat heeft het verleden inderdaad wel uitgewezen..quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Maar anyway, je kunt als spits bijna niet mislukken bij dit Barcelona, ze betalen nog steeds belachelijke salarissen en het tenue bestaat naast shirt/kousen/broek ook uit een aureool. Aangezien alle Barca-spelers volgens de pers heiligen zijn...
Is ook zo. Zo'n beetje de hele pers in Nederland, de NOS voorop is joods. Dat is de afgelopen tijd maar weer eens heel goed duidelijk geworden. De Nederlandse pers met opnieuw de NOS voorop heeft zich volkomen belachelijk gemaakt en voorgoed aangetoond totaal niet objectief te zijn..quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik hoorde Keje Molenaar vandaag op de radio zeggen dat als de bestuurlijke crisis zoals bij Ajax zou voorkomen in Rotterdam of Eindhoven er niet zoveel persaandacht voor zou zijn geweest. Het is zo 'hot' omdat het Ajax betreft volgens hem.
Je hebt nergens garantie op prijzen. Bij geen enkele club, ook bij Barcelona niet. Of misschien nu wel juist bij Barcelona niet omdat ze ingehaald lijken te worden door Real.quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:48 schreef NumberSeven het volgende:
v. Persie staat voor een lastige keuze; of hij wordt de absolute held bij Arsenal en kan uitgroeien tot een clubicoon for life. Of hij gaat voor de prijzen voetballen (en dat is toch wel het hoofddoel voor elke speler). Alles lijkt erop dat hij naar Barca zal gaan; villa geblesseerd, zn contract loopt af, v. persie in bloedvorm, v. persie staat voor mooi voetbal etc.
Ik gun hem hoe dan ook spoedig een aantal prijzen.
Ik hoop dat je een grap maakt! Zo niet:quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:08 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Klopt ja, maar daarna maakte hij de stap naar een grote club en tot nu toe maar weinig successen mee geboekt. Arsenal heeft een hele goede visie, zo zouden eigenlijk alle clubs moeten werken maar helaas komen ze hierdoor wel tekort voor de absolute wereldtop.
Zeg ik ergens dat hij garantie heeft om bij Barca prijzen te winnen? De kans is wel vele malen groter dan bij Arsenal, dat is gewoon een feit. Zij domineren de wereld al een paar jaar en de laatste wedstrijd tegen Real laat zien waarom.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:31 schreef inZanity het volgende:
Je hebt nergens garantie op prijzen. Bij geen enkele club, ook bij Barcelona niet. Of misschien nu wel juist bij Barcelona niet omdat ze ingehaald lijken te worden door Real.
[..]
Ik hoop dat je een grap maakt! Zo niet:
De laatste wedstrijd tegen Real laat helemaal niets zien. In die wedstrijd hadden beide clubs een off-day, Real voorop. Barcelona was misschien iets beter en de terechte winnaar maar ook absoluut heel gelukkig in die wedstrijd. Die wedstrijd is in mijn ogen absoluut geen graadmeter. Uiteraard is de kans groter om bij Barcelona prijzen te pakken dan bij Arsenal. Dat ontken ik ook helemaal niet. Ik zeg alleen dat er geen garantie is voor prijzen, ook niet als je naar Barcelona(of Real) gaat. Net als dat er absoluut geen garantie is dat hij bij Arsenal niks meer zal winnen..quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:34 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Zeg ik ergens dat hij garantie heeft om bij Barca prijzen te winnen? De kans is wel vele malen groter dan bij Arsenal, dat is gewoon een feit. Zij domineren de wereld al een paar jaar en de laatste wedstrijd tegen Real laat zien waarom.
Nee ik maak geen grap, misschien doel je erop dat Wenger talenten op een veels te jonge leeftijd wegkaapt bij clubs. Daar ben ik ook geen voorstander van, maar wel van; gerichte aankopen doen en je eigen jeugd zo goed mogelijk opleiden. Ook hebben ze geen torenhoge schulden. Waar ben jij voorstander van; dat clubs veels teveel geld betalen voor spelers die het absoluut niet waard zijn?
Dan verschillen we daarin van mening. Het 'no one likes us, we don't care' toneelstukje heeft niet gewerkt en gaat ook niet werken. Het is Mourinho bij Inter overigens wel gelukt.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:31 schreef inZanity het volgende:
[..]
Zeg ik dat dan?Ik vraag me alleen af of je wanneer je Real geen team durft te noemen je uberhaupt wedstrijden van ze gezien hebt dit seizoen.. Als één ding Mourinho in korte tijd is gelukt bij Real is het wel een team er van maken, dat zie je in alles terug.
Ik zeg ook in dit Barcelona, de aanvoer naar de spitsen is zo groot dat zelfs een Charisteas daar een wereldspits zou lijken.quote:Dat heeft het verleden inderdaad wel uitgewezen..Genoeg(goede) spitsen die daar min of meer mislukt zijn. Enerzijds omdat ze er totaal niet pasten, anderzijds omdat Barcelona nou niet altijd even goed met z'n spelers omgaat met dat faalbeleid van ze..
Agree!quote:Is ook zo. Zo'n beetje de hele pers in Nederland, de NOS voorop is joods. Dat is de afgelopen tijd maar weer eens heel goed duidelijk geworden. De Nederlandse pers met opnieuw de NOS voorop heeft zich volkomen belachelijk gemaakt en voorgoed aangetoond totaal niet objectief te zijn..
Waarom toch dat toontje...quote:Ik hoop dat je een grap maakt! Zo niet:
Welk toneelstukje? Mourinho doet gewoon z'n werk. En dat is van Real een goed team maken. Dat 'no one likes us, we don't care' is niet meer dan logisch aangezien het niks anders is dan Barcelona is wat de klok slaat in de hele wereld en het vaak lijkt of Real alleen maar fout kan doen, dat heeft niks met toneelstukjes te maken hoor. Wat is hem bij Inter wel gelukt wat hem bij Real niet gelukt is/gaat lukken?quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dan verschillen we daarin van mening. Het 'no one likes us, we don't care' toneelstukje heeft niet gewerkt en gaat ook niet werken. Het is Mourinho bij Inter overigens wel gelukt.
In hoeverre verschilt het Barcelona waar Ibrahimovic in speelde dan van het team wat er nu staat? En ik denk dat je de spitspositie bij een Barcelona of een grote club in het algemeen aardig onderschat, dat tempo is zo ontzettend hoog dat dat voor weinig spitsen bij te houden is daar komt bij Barcelona ook nog eens dat (verschrikkelijke) eindeloze rondgetik bij de hele tijd en dat maakt het als spits helemaal lastig om je aan te kunnen passen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:50 schreef DonRaja het volgende:
Ik zeg ook in dit Barcelona, de aanvoer naar de spitsen is zo groot dat zelfs een Charisteas daar een wereldspits zou lijken.
Omdat ik er echt met m'n pet niet bij kan dat iemand met droge ogen durft te beweren dat iedere club zo zou moeten werken als Arsenal.quote:
Championsleague winnen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:05 schreef inZanity het volgende:
Welk toneelstukje? Mourinho doet gewoon z'n werk. En dat is van Real een goed team maken. Dat 'no one likes us, we don't care' is niet meer dan logisch aangezien het niks anders is dan Barcelona is wat de klok slaat in de hele wereld en het vaak lijkt of Real alleen maar fout kan doen, dat heeft niks met toneelstukjes te maken hoor. Wat is hem bij Inter wel gelukt wat hem bij Real niet gelukt is/gaat lukken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |