Nope niet dat ik weet, dus het moet in de ochtend zijn geweest anders niet.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:20 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ja is die al langsgeweest eigenlijk?
Moet nog komen.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
Is Britt al naar huis? Of is ze aan het afwassen?
Ich lieb dich nichtquote:Op woensdag 21 december 2011 20:20 schreef Karina het volgende:
Verdammt ich lieb dich, ja! Die wil ik ook wel horen.
quote:
Gaat nu net richting het huisquote:Op woensdag 21 december 2011 20:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
Limbo danst ze door de spleet onder de deur ?quote:Op woensdag 21 december 2011 20:21 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Gaat nu net richting het huis
quote:
Was het maar zo dat ze naar huis ging.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
quote:Op woensdag 21 december 2011 20:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Was het maar zo dat ze naar huis ging.
Ik denk dat ze niet doorheeft dat het glazen muren zijn, die loopt er hard tegenaan zometeen.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Limbo danst ze door de spleet onder de deur ?
Dat gaat idd totaal fout.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:22 schreef musicfreakyme het volgende:
Goedenavond SR-mensjes![]()
Even denken hoor...Britt gaat het huis in en mensen mogen geld bieden voor opdrachten die ze moet uitvoeren? Daar gaan zo ontzettend veel foute dingen uit komen![]()
* Klusjesmannen waren grappig, met bescande NLer*
Hoeveel mensen zouden bieden voor: 'ga naar huis.'?quote:Op woensdag 21 december 2011 20:22 schreef musicfreakyme het volgende:
Even denken hoor...Britt gaat het huis in en mensen mogen geld bieden voor opdrachten die ze moet uitvoeren? Daar gaan zo ontzettend veel foute dingen uit komen![]()
Heb er al helemaal zin in , verheug mij er al dagen op.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:22 schreef musicfreakyme het volgende:
Ikquote:Op woensdag 21 december 2011 20:24 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hoeveel mensen zouden bieden voor: 'ga naar huis?'
Uitzending gemistquote:Op woensdag 21 december 2011 20:24 schreef Karina het volgende:
Ik ga zo eerst Ali B kijkenCorry Konings en Kempi.
Geen.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:24 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hoeveel mensen zouden bieden voor: 'ga naar huis.'?
Ah de herhaling.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:24 schreef Karina het volgende:
Wat.. geen Ajax - AZ?quote:Op woensdag 21 december 2011 20:24 schreef Karina het volgende:
quote:Op woensdag 21 december 2011 20:22 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik denk dat ze niet doorheeft dat het glazen muren zijn, die loopt er hard tegenaan zometeen.
quote:
Ik ook.. dan weer terug hierquote:Op woensdag 21 december 2011 20:25 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ga straks voetbal kijken.
Heb je geen eredivisie live?quote:Op woensdag 21 december 2011 20:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Is niet op tv, tenminste niet op de zenders die ik heb
20:45quote:Op woensdag 21 december 2011 20:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
wanneer begint ajaks - az? half of kwart voor?
De neuzen zitten allemaal in de ArenAquote:
schitterond accent hequote:Op woensdag 21 december 2011 20:28 schreef Yurithemaster het volgende:
eerste keer dat ik haar hoor spreken
EN via de radioquote:Op woensdag 21 december 2011 20:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoe kijk je normaal de wedstrijden dan? Via Stream?
Als ikquote:Op woensdag 21 december 2011 20:29 schreef DeLuna het volgende:
Niet te geloven dat dat kind nog jonger is dan ik.
Ja die zonnebankjes doen haar geen goedquote:Op woensdag 21 december 2011 20:29 schreef DeLuna het volgende:
Niet te geloven dat dat kind nog jonger is dan ik.
Zijn toch echt op tv geweest.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:29 schreef oh-oh het volgende:
Hee, ik heb geen klusjesmannen gezien?
Ziggy Marley![]()
Ik schrook me dood toen ik 1993 zag staan op wikipedia.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:30 schreef alors het volgende:
[..]
Ja die zonnebankjes doen haar geen goedDie styling ook dat kan gewoon niet serieus zijn, zo zou een typetje in satire zich kleden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |