Als je hem hoort hoesten en hijgen kan dat nooit meer lang duren.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:30 schreef Chai het volgende:
Nouja duurt vast niet lang meer voordat hij dood is.
Jij bent ook zon ongezonde tjap. Te confronterend zeker?quote:Op woensdag 21 december 2011 19:33 schreef Schenkstroop het volgende:
Ugh.. teveel tekst. Daarom nominatie voor meest onterechten klacht!
Dit dacht ik ook meteen.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:36 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Jij bent ook zon ongezonde tjap. Te confronterend zeker?
Dat is ook weer zo watquote:Op woensdag 21 december 2011 19:32 schreef KritischeMassa het volgende:
Verlos hem dan uit zijn lijden en steek hem dood...
Ik ben op. Of is dit dperessie/het weer?quote:Op woensdag 21 december 2011 19:36 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Jij bent ook zon ongezonde tjap. Te confronterend zeker?
Ben je nou tegen jezelf aan het praten?quote:Op woensdag 21 december 2011 19:52 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik ben op. Of is dit dperessie/het weer?
Liever een slechte huid dan een psychose denk ik dan.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:53 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ben je nou tegen jezelf aan het praten?
quote:Op woensdag 21 december 2011 19:53 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ben je nou tegen jezelf aan het praten?
Dat doe jij ook hier. Verder heb ik je nog nooit iets zinnigs zien posten hier.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:26 schreef kikoooooo het volgende:
Altijd alleen maar klagen klagen klagen klagen.
quote:Op woensdag 21 december 2011 20:03 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Dat doe jij ook hier. Verder heb ik je nog nooit iets zinnigs zien posten hier.
qftquote:Op woensdag 21 december 2011 20:18 schreef Adelante het volgende:
Dit soort collega's kent iedereen, en ze zijn zelf het meest verbaasd als de diagnose kanker wordt gesteld
Denk je dat er in zijn chocomel en al die suikerklontjes en koffie geen calorieën zitten dan?quote:Op woensdag 21 december 2011 19:26 schreef kikoooooo het volgende:
Ik zeg hem zo vaak: ontbijten kun je leren. Een maaltijd per dag is niet genoeg. Ga toch eens bewegen. Een volwassen man heeft minstens 2500 calorieën nodig, jij krijgt er maar 500/700 ofzo.
Echt he.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:22 schreef Panzermaus het volgende:
Mensen die niet 3x per week squatten en 4000+ kcal eten.
gwn kkr hard deadlifte tochquote:Op woensdag 21 december 2011 22:22 schreef Panzermaus het volgende:
Mensen die niet 3x per week squatten en 4000+ kcal eten.
Opzich welquote:Op woensdag 21 december 2011 22:06 schreef slacKard.x het volgende:
Wat een baas!
Mensen die overal om klagen zijn zo geniaal, ik moet daar altijd wel om lachen.
Vooral al zijn het van die ongeschoren bollenpel boertjes met een blauwe overall en zo'n lage rookstemquote:
Doe ff nrmaal ken mesne die daar aan zijn overleden jaquote:Op woensdag 21 december 2011 20:18 schreef Adelante het volgende:
Dit soort collega's kent iedereen, en ze zijn zelf het meest verbaasd als de diagnose kanker wordt gesteld
Haha zo'n vadsige fleecetrui die ruikt naar een combinatie van oliebollenkraam, natte hond en shag.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:46 schreef Avaron het volgende:
Jezus, wat lijkt me dat vermoeiend zeg. Ik heb wel genoten van je verhaal, hihi.![]()
Maar even serieus, zou diegene dan niet weten wat ie zichzelf dagelijks aandoet?
Als ik de stad in ga en om me heen kijk zie ik genoeg mensen die zo voor een zombie gecast kunnen worden, zo slecht zien die lui eruit.Je hebt ze in allerlei maten en vormen, maar ik stoor me het meest aan de mensen die bleek zijn, vadsig en die ruiken naar alcohol / shag of frituurvet. Bah.
Oh, en het is al helemaal lachwekkend dat veel mensen ook niet weten waarom ze zich zo klote voelen...
Hoe wil je dit bewijzen dan? Ik durf te wedden dat ie bij de huisarts echt niet vertelt dat ie leeft op koffie en shag.quote:Op donderdag 22 december 2011 07:48 schreef VinceOpHetWittePaard het volgende:
Huisartsen moet dit soort gevallen harder aanpakken. Deze man heeft geen baat bij een huisarts, maar baat bij een leefstijltraining. Wil iemand daar niet aan meewerken of weigert iemand te veranderen, laat 'm dan dubbele premie betalen voor het ziekenfonds.
Mensen die bleek zijn vind ik nog lang niet zo'n irritatie als van die vetlappen die eruit zien of ze dagelijkst een frituur in hun smoelwerk leeggieten.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:46 schreef Avaron het volgende:
Jezus, wat lijkt me dat vermoeiend zeg. Ik heb wel genoten van je verhaal, hihi.![]()
Maar even serieus, zou diegene dan niet weten wat ie zichzelf dagelijks aandoet?
Als ik de stad in ga en om me heen kijk zie ik genoeg mensen die zo voor een zombie gecast kunnen worden, zo slecht zien die lui eruit.Je hebt ze in allerlei maten en vormen, maar ik stoor me het meest aan de mensen die bleek zijn, vadsig en die ruiken naar alcohol / shag of frituurvet. Bah.
Oh, en het is al helemaal lachwekkend dat veel mensen ook niet weten waarom ze zich zo klote voelen...
Je gezicht:quote:Op donderdag 22 december 2011 09:17 schreef Geelman het volgende:
Haha, ik wilde bijna hetzelfde topic aanmaken! Ik liep gisteren langs de Free Record shop, stond er een werkneemster voor de deur te roken. 'Ja, ik moet nog wel ff een condietsietje opbouwe heur!' zei ze door haar telefoon. Mijn gezicht:
Waarvoor moest ze dat?quote:Op donderdag 22 december 2011 09:17 schreef Geelman het volgende:
Haha, ik wilde bijna hetzelfde topic aanmaken! Ik liep gisteren langs de Free Record shop, stond er een werkneemster voor de deur te roken. 'Ja, ik moet nog wel ff een condietsietje opbouwe heur!' zei ze door haar telefoon. Mijn gezicht:
Peuken, koffie en zeuren is een veelvoorkomende drie-eenheidquote:Op donderdag 22 december 2011 10:45 schreef luckass het volgende:
En maar zeuren dat "de dokter geen goede diagnose kan stellen".
Omdat hij maar door blijft gaan over dat alle problemen komen doordat hij Chinees (of zo) en dik is, terwijl dat echt niet zo is.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:59 schreef Sinosappel het volgende:
Schenkstroop is toch ook genomineerd voor grootste jankert van Fok?
Je hebt hem geneukt? Ach, ieder zijn eigen fetishes, baby.quote:Op donderdag 22 december 2011 12:33 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Omdat hij maar door blijft gaan over dat alle problemen komen doordat hij Chinees (of zo) en dik is, terwijl dat echt niet zo is.
quote:Op donderdag 22 december 2011 12:35 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je hebt hem geneukt? Ach, ieder zijn eigen fetishes, baby.
Ik heb helemaal niets gelezen. Maar wat een ongelofelijk walgelijke streek van je om Schenkstroop zijn situatie af te zwakken. Ja, vanachter je computer durf je wel, stuk secreet.quote:Op donderdag 22 december 2011 12:37 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]?
Je hebt het topic uit post #13 niet doorgelezen?
Zulke klachten komen niet door dikheid of je etniciteit.
Too serious may kill yaquote:Op donderdag 22 december 2011 13:35 schreef Lithia het volgende:
Ik heb even niet zin om de rest van het topic door te lezen, so whatever.
Ik begrijp die gast wel. Ik heb vergelijkbare klachten, alleen heb ik nog een paar extra (chronische) klachten.
Het kost veel motivatie en wilskracht om actie te ondernemen. Je moet namelijk je hele levensstijl veranderen, je gewoontes (roken) en eetgewoontes veranderen. Je moet je aanpassen aan nieuwe dingen, sommige dingen moet je opgeven. Deze gast doet waarschijnlijk al 50 jaar hetzelfde en om dan in een keer alles te veranderen... dat is lastig.
Zelf moet ik daarnaast ook regelmatig naar de fysiotherapie, moet constant letten hoe ik zit, loop, slaap, sta. Je moet op iedere kleine detail letten van je lichaam en hoe je het beste kan verzorgen.
Ik ben nog jong, dus ik heb daar niet altijd de behoefte om dat te doen. Ik wil ook weleens willekeurig voetballen, zonder dat ik me druk hoef te maken over mijn lichaam.
Ik denk ook dat die gast gewoon wilt genieten van zijn leven, maar toch beter wilt voelen. Hij heeft geen zin om ineens zoveel moeite te doen. Hij wilt gewoon een pilletje hebben die het meteen oplost.
Een kutinstelling vind ik dat. Misschien klaagt hij er over, omdat dat een stuk makkelijk is om zeiken dan daadwerkelijk actie nemen. Of hij neemt zijn situatie niet serieus genoeg om zoveel moeite te nemen. Of hij heeft een verknipt beeld hoe je je écht beter kan voelen en dat hij denkt dat sporten helemaal niets oplost (zulke mensen bestaan).
Mensen zoals jouw collega gaan pas in actie als ze het ziekenhuis in moeten of als ze een ernstige ziekte hebben.
En weer een nietszeggende post van jou.quote:
Als het nietszeggend is, hoe kan je het dan opvatten als advies?quote:Op donderdag 22 december 2011 13:44 schreef Lithia het volgende:
[..]
En weer een nietszeggende post van jou.![]()
Nogmaals bedankt voor het advies.
Oh, sarcasme herken je ook al niet.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als het nietszeggend is, hoe kan je het dan opvatten als advies?
Ben je ook lelijk en zie je er 20 jaar ouder uit net als collega van TS?quote:Op donderdag 22 december 2011 13:35 schreef Lithia het volgende:
Ik heb even niet zin om de rest van het topic door te lezen, so whatever.
Ik begrijp die gast wel. Ik heb vergelijkbare klachten, alleen heb ik nog een paar extra (chronische) klachten.
Het kost veel motivatie en wilskracht om actie te ondernemen. Je moet namelijk je hele levensstijl veranderen, je gewoontes (roken) en eetgewoontes veranderen. Je moet je aanpassen aan nieuwe dingen, sommige dingen moet je opgeven. Deze gast doet waarschijnlijk al 50 jaar hetzelfde en om dan in een keer alles te veranderen... dat is lastig.
Zelf moet ik daarnaast ook regelmatig naar de fysiotherapie, moet constant letten hoe ik zit, loop, slaap, sta. Je moet op iedere kleine detail letten van je lichaam en hoe je het beste kan verzorgen.
Ik ben nog jong, dus ik heb daar niet altijd de behoefte om dat te doen. Ik wil ook weleens willekeurig voetballen, zonder dat ik me druk hoef te maken over mijn lichaam.
Ik denk ook dat die gast gewoon wilt genieten van zijn leven, maar toch beter wilt voelen. Hij heeft geen zin om ineens zoveel moeite te doen. Hij wilt gewoon een pilletje hebben die het meteen oplost.
Een kutinstelling vind ik dat. Misschien klaagt hij er over, omdat dat een stuk makkelijk is om zeiken dan daadwerkelijk actie nemen. Of hij neemt zijn situatie niet serieus genoeg om zoveel moeite te nemen. Of hij heeft een verknipt beeld hoe je je écht beter kan voelen en dat hij denkt dat sporten helemaal niets oplost (zulke mensen bestaan).
Mensen zoals jouw collega gaan pas in actie als ze het ziekenhuis in moeten of als ze een ernstige ziekte hebben.
En toch reageer je wel weer.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:48 schreef Lithia het volgende:
[..]
Oh, sarcasme herken je ook al niet.
Tijd om je te negeren dan maar. Ik wil liever serieus reageren dan mijn tijd verspillen aan iemand dat gewoon willekeurige dingen roept.
Ik rook niet en ik drink geen koffie of een andere habit wat die gast doet. Veel klachten van mij komen niet vanuit een verslaving of een ander gewoonte, maar ik moet me wel aanpassen om het te fixen.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:49 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ben je ook lelijk en zie je er 20 jaar ouder uit net als collega van TS?
Klote voor jequote:Op donderdag 22 december 2011 13:54 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik rook niet en ik drink geen koffie of een andere habit wat die gast doet. Veel klachten van mij komen niet vanuit een verslaving of een ander gewoonte, maar ik moet me wel aanpassen om het te fixen.
Ik had het alleen over de klachten die vergelijkbaar zijn, niet over zijn uiterlijk of gewoontes hè.
I know. Bedankt.quote:
quote:Op woensdag 21 december 2011 19:26 schreef kikoooooo het volgende:
Dat je met je dieet van cafeïne, nicotine en suiker een ongelooflijk smerige bagger strontgeur weet te produceren die andere collega's anderhalf uur nadat je hebt zitten te schijten nog laten overgeven zegt ook niks.
Zegt de man die op zijn golf tdi een GTI voorkantje zetquote:Op donderdag 22 december 2011 11:13 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Sinnerz is een domme Friese boer
OH SHIT HET IS AAN NU! MENSEN!!!!! MENSEN!!!!!!!!!!!! HET IS AAN!!!!!!quote:Op donderdag 22 december 2011 20:30 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Zegt de man die op zijn golf tdi een GTI voorkantje zet__________________________!
Moet jij geen sma-tjes neuken?quote:Op donderdag 22 december 2011 20:33 schreef RickoKun het volgende:
[..]
OH SHIT HET IS AAN NU! MENSEN!!!!! MENSEN!!!!!!!!!!!! HET IS AAN!!!!!!
Jup. Ik ben zeer ongezond. Zit daarom ook regelmatig bij de dokter en ben altijd ziekquote:Op zondag 8 januari 2012 13:45 schreef Gedetineerde het volgende:
Jij doet coke toch? Dat is het toppunt van gezondheid
Kwestie van tijdquote:Op zondag 8 januari 2012 13:50 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Jup. Ik ben zeer ongezond. Zit daarom ook regelmatig bij de dokter en ben altijd ziek
quote:Op donderdag 22 december 2011 12:50 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niets gelezen. Maar wat een ongelofelijk walgelijke streek van je om Schenkstroop zijn situatie af te zwakken. Ja, vanachter je computer durf je wel, stuk secreet.
Echt hoor. Ik heb ook zulke collega's en ik walg daar echt van. Bovendien ook altijd zo'n vieze rookwalm om je heen hebbenquote:Op woensdag 21 december 2011 19:47 schreef Sinosappel het volgende:
Terechte klacht
Mensen die leven op koffie en peuken
Fokking ranzigquote:Op zondag 8 januari 2012 19:01 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Echt hoor. Ik heb ook zulke collega's en ik walg daar echt van. Bovendien ook altijd zo'n vieze rookwalm om je heen hebben
Dikke doppe niet te stoppe tochquote:Op maandag 9 januari 2012 15:11 schreef fathank het volgende:
Hypocriet topic van zo'n vuige drugsgebruiker uit UVT.
Zie jij de 50 maar eens te halen met je dieet van pillen poeders en alcohol
Godver, ik moest hardop lachenquote:
Dat valt mij ook al op. Ze smeren de boel onder als een stel kleuters met vingerverf.quote:Op maandag 9 januari 2012 13:46 schreef Kutstudent het volgende:
Het lijkt wel of er steeds meer trollen in klb zitten.En 99% was al troll.
quote:Op woensdag 21 december 2011 19:32 schreef KritischeMassa het volgende:
Verlos hem dan uit zijn lijden en steek hem dood...
Hij gaat vanzelf wel ten onder. Iets met genenpoel.quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:45 schreef kikoooooo het volgende:
Hij heeft nu al een dag of 3 'iets met zijn oren'. Zit constant met zijn hoofd scheef tussen zijn oor en zijn slaap te masseren ofzo
quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:45 schreef kikoooooo het volgende:
Hij heeft nu al een dag of 3 'iets met zijn oren'. Zit constant met zijn hoofd scheef tussen zijn oor en zijn slaap te masseren ofzo
Wat heb jij man? Ik word er bang vanquote:Op donderdag 19 januari 2012 15:47 schreef S1nn3rz het volgende:
Ik wil enkel laten weten dat ik het in zijn geheel eens ben met de TS
Maak van de gelegenheid gebruik om extra hard in zijn oor te tetteren, doe net alsof je dacht dat de klacht lichte doofheid was.quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:45 schreef kikoooooo het volgende:
Ik ben al niet meer op kantoor gelukkig. Zal t morgen eens overwegen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:49 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Maak van de gelegenheid gebruik om extra hard in zijn oor te tetteren, doe net alsof je dacht dat de klacht lichte doofheid was.
Ok, ik ben al wegquote:Op donderdag 19 januari 2012 15:49 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Wat heb jij man? Ik word er bang van
belachelijk slotjequote:Op donderdag 19 januari 2012 16:56 schreef Nielsch het volgende:
Herkenbaar, heb ook zo'n collega:
Sandra
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |