Echt hoor. Ik heb ook zulke collega's en ik walg daar echt van. Bovendien ook altijd zo'n vieze rookwalm om je heen hebbenquote:Op woensdag 21 december 2011 19:47 schreef Sinosappel het volgende:
Terechte klacht
Mensen die leven op koffie en peuken
Fokking ranzigquote:Op zondag 8 januari 2012 19:01 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Echt hoor. Ik heb ook zulke collega's en ik walg daar echt van. Bovendien ook altijd zo'n vieze rookwalm om je heen hebben
Dikke doppe niet te stoppe tochquote:Op maandag 9 januari 2012 15:11 schreef fathank het volgende:
Hypocriet topic van zo'n vuige drugsgebruiker uit UVT.
Zie jij de 50 maar eens te halen met je dieet van pillen poeders en alcohol
Godver, ik moest hardop lachenquote:
Dat valt mij ook al op. Ze smeren de boel onder als een stel kleuters met vingerverf.quote:Op maandag 9 januari 2012 13:46 schreef Kutstudent het volgende:
Het lijkt wel of er steeds meer trollen in klb zitten.En 99% was al troll.
quote:Op woensdag 21 december 2011 19:32 schreef KritischeMassa het volgende:
Verlos hem dan uit zijn lijden en steek hem dood...
Hij gaat vanzelf wel ten onder. Iets met genenpoel.quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:45 schreef kikoooooo het volgende:
Hij heeft nu al een dag of 3 'iets met zijn oren'. Zit constant met zijn hoofd scheef tussen zijn oor en zijn slaap te masseren ofzo
quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:45 schreef kikoooooo het volgende:
Hij heeft nu al een dag of 3 'iets met zijn oren'. Zit constant met zijn hoofd scheef tussen zijn oor en zijn slaap te masseren ofzo
Wat heb jij man? Ik word er bang vanquote:Op donderdag 19 januari 2012 15:47 schreef S1nn3rz het volgende:
Ik wil enkel laten weten dat ik het in zijn geheel eens ben met de TS
Maak van de gelegenheid gebruik om extra hard in zijn oor te tetteren, doe net alsof je dacht dat de klacht lichte doofheid was.quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:45 schreef kikoooooo het volgende:
Ik ben al niet meer op kantoor gelukkig. Zal t morgen eens overwegen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:49 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Maak van de gelegenheid gebruik om extra hard in zijn oor te tetteren, doe net alsof je dacht dat de klacht lichte doofheid was.
Ok, ik ben al wegquote:Op donderdag 19 januari 2012 15:49 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Wat heb jij man? Ik word er bang van
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |