Hij had het alweer voorzien op Robin. Wat heeft die vent toch?quote:
-niet grappigquote:Op woensdag 21 december 2011 20:25 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hij had het alweer voorzien op Robin. Wat heeft die vent toch?
Jonge Marokkanen en Antillianen zijn bovengemiddeld crimineel, dat heb ik nooit ontkent en moeten we ook wat aan doen. Maar dat is ongeveer tevens het enige feit uit dat PVV-spotje dat kloptquote:Op woensdag 21 december 2011 19:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Haha.
Heb je de titel gelezen van de cijfers of ook niet? Fact free politics ftw!
Koel maar af jij.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Jonge Marokkanen en Antillianen zijn bovengemiddeld crimineel, dat heb ik nooit ontkent en moeten we ook wat aan doen. Maar dat is ongeveer tevens het enige feit uit dat PVV-spotje dat klopt
quote:Op woensdag 21 december 2011 20:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Hier: [ afbeelding ]
Is php er weer?
quote:Op woensdag 21 december 2011 20:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Is php er weer?
Nee ik wil misdaden tegen de intellegentie aangevenquote:Op woensdag 21 december 2011 20:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Is php er weer?
quote:
Kan je als mod posts lezen die zijn bewerkt?quote:Op woensdag 21 december 2011 20:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Oeh, effe teruglezen in de posthistorie
Ja. Ik heb de slechte gewoonte om mijn posts 101 keer te editten. Vinden ze altijd leuk.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Kan je als mod posts lezen die zijn bewerkt?
Elke keer als ik dat lied hoor denk ik aan een geile GS.quote:
Yeah , deed ik ook heel vaakquote:Op woensdag 21 december 2011 20:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Kan je als mod posts lezen die zijn bewerkt?
quote:Op woensdag 21 december 2011 20:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Elke keer als ik dat lied hoor denk ik aan een geile GS.
Geen idee waarom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |