Eigenlijk hebben ze een heel zooitje onderwereld in hun zak. Een hele batterij aan advocaten en deurwaarders werkt er aan mee. Daar ga je het gewoon niet van winnenquote:Op woensdag 21 december 2011 20:22 schreef miss_dynastie het volgende:
Was het in de tijd dat dit soort oplichting nog wat nieuwer was? Dat rechters er nog niet zo mee bekend waren?
Ik word er ook nog steeds boos omquote:Op woensdag 21 december 2011 20:33 schreef Greys het volgende:
Je zou er toch bijna een paar voor inhuren![]()
![]()
![]()
Of er gevangenisstraf voor overhebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Elies kocht ook niets telefonisch.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:34 schreef indaha het volgende:
Ik koop niets meer van iemand die me telefonisch benadert, als ik iets nieuws nodig heb ,een telefoon of energieleverancier zoek ik het wel op internet uit en maak dan zelf een keuze.
Ik ben daar erg wantrouwend in geworden.
quote:Op woensdag 21 december 2011 20:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik word er ook nog steeds boos omOMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Nooit ja zeggen (op geen enkele vraag), dan ben je al een heel eind. En sowieso nooit iets tekenen als je benaderd bent. Gewoon zelf een leverancier benaderen als je iets wilt hebben, maar je niet laten vangen in telefonische acquisitie.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:34 schreef indaha het volgende:
Ik koop niets meer van iemand die me telefonisch benadert, als ik iets nieuws nodig heb ,een telefoon of energieleverancier zoek ik het wel op internet uit en maak dan zelf een keuze.
Ik kan wel janken, weet je dat... Maar ik heb de rekening helemaal persoonlijk van mijn prive-rekening betaald en ai hef zie benkofschrift toe proef itquote:
Ja maar ik laat ze meteen weten dat ik niets nodig heb en leg dan neer zonder verder iets te zeggen, want ik geloof idd dat ze alles kunnen knippen en plakken wat je zegt.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Elies kocht ook niets telefonisch.
Dacht ze...
Maar dan knippen en plakken ze het zo dat je wel iets lijkt te kopen
Mag ik ook? Want ik weet wel iets kei geniaalsquote:Op woensdag 21 december 2011 20:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nooit ja zeggen (op geen enkele vraag), dan ben je al een heel eind. En sowieso nooit iets tekenen als je benaderd bent. Gewoon zelf een leverancier benaderen als je iets wilt hebben, maar je niet laten vangen in telefonische acquisitie.
Maar goed; ik kreeg het berichtje doorgestuurd van een bekende en ik doe gráág mee aan het opsturen van een fijn kerstkadootje naar het antwoordnummer
quote:Op woensdag 21 december 2011 20:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik word er ook nog steeds boos omSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Oh, do share!quote:Op woensdag 21 december 2011 20:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mag ik ook? Want ik weet wel iets kei geniaals
Gráágquote:Op woensdag 21 december 2011 20:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja een soort FHF maar dan andersquote:Op woensdag 21 december 2011 20:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nooit ja zeggen (op geen enkele vraag), dan ben je al een heel eind. En sowieso nooit iets tekenen als je benaderd bent. Gewoon zelf een leverancier benaderen als je iets wilt hebben, maar je niet laten vangen in telefonische acquisitie.
Maar goed; ik kreeg het berichtje doorgestuurd van een bekende en ik doe gráág mee aan het opsturen van een fijn kerstkadootje naar het antwoordnummer
Je bent er wel van op de hoogte dat pizza's niet naar een antwoordnummer kunnen hequote:Op woensdag 21 december 2011 20:38 schreef Qwea het volgende:
Ik sta ze niet eens echt te woord, jammer als dat dan onbeschoft is, so be itquote:Op woensdag 21 december 2011 20:34 schreef indaha het volgende:
Maar zoveel andere zware dingen welquote:Op woensdag 21 december 2011 20:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je bent er wel van op de hoogte dat pizza's niet naar een antwoordnummer kunnen he
We gaan het ze gezellig afleren.quote:
He bah, ik heb net de zak vol luiers meegegeven voor morgen in de grijsbak bij mijn oudersquote:Op woensdag 21 december 2011 20:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 december 2011 20:43 schreef Troel het volgende:
[..]
He bah, ik heb net de zak vol luiers meegegeven voor morgen in de grijsbak bij mijn ouders
Maarquote:Op woensdag 21 december 2011 20:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je bent er wel van op de hoogte dat pizza's niet naar een antwoordnummer kunnen he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Nou dan moet je deze week maar opnieuw gaan sparenquote:Op woensdag 21 december 2011 20:43 schreef Troel het volgende:
[..]
He bah, ik heb net de zak vol luiers meegegeven voor morgen in de grijsbak bij mijn ouders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |