quote:
Het gaat om wat het doet met het publiek. Niet hoe goed of wat dan ook de plaat is.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:49 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Maar kom op... Avicii - Levels als anthem zou nog erger zijn dan Ode To The Bouncer als anthem... Iets met pieken enzo.
Vind ik niet...quote:Op woensdag 21 december 2011 17:50 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Het gaat om wat het doet met het publiek. Niet hoe goed of wat dan ook de plaat is.
Hij had ook al getwitterd wat het was. 100 flessen champoepel.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:50 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Frank had het op Twitter over een monsterruilWe gaan het horen nu
Dat was gisterenquote:Op woensdag 21 december 2011 17:51 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hij had ook al getwitterd wat het was. 100 flessen champoepel.
Zie editquote:
Maar dan moet je ook wel wat fatsoenlijks er tegenover zettenquote:Op woensdag 21 december 2011 17:52 schreef Karina het volgende:
Ja, een bedrijf wil die advertentie wel hebben denk ik.
Dat lukt je zelf nooit in 3 dagen, de gunfactor is natuurlijk nogal hoog bij SR.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:52 schreef AppleBite het volgende:
jezus christus, van een paperclip naar 20.000
Dit vooral.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:53 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Dat lukt je zelf nooit in 3 dagen, de gunfactor is natuurlijk nogal hoog bij SR.
Er van uitgaande dat het normaliter meer kost neem ik aanquote:Op woensdag 21 december 2011 17:52 schreef Karina het volgende:
Ja, een bedrijf wil die advertentie wel hebben denk ik.
Weet ik.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Een full page ad in de Telegraaf kost dik 50.000 euro...
Volgens http://www.3fmfan.nl/page/eventlog is het Right Said Fredquote:Op woensdag 21 december 2011 17:53 schreef kingtoppie het volgende:
Weet iemand hoe dat bandje heette dat gisternacht rond half 3 speelde? Met die mooie dame erin zegmaar...
quote:Op woensdag 21 december 2011 17:54 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Volgens http://www.3fmfan.nl/page/eventlog is het Right Said Fred
Het voordeel van dit ruilen is dat bedrijven nu iets kunnen aanbieden tegen inkoopprijs, en er iets voor terugkrijgen in verkoopprijsquote:Op woensdag 21 december 2011 17:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Er van uitgaande dat het normaliter meer kost neem ik aan
komen ze mooi van de overtollige voorraad afquote:Op woensdag 21 december 2011 17:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Het voordeel van dit ruilen is dat bedrijven nu iets kunnen aanbieden tegen inkoopprijs, en er iets voor terugkrijgen in verkoopprijs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |