fok posts lopen synchroon met de streamquote:Op woensdag 21 december 2011 17:04 schreef BBQSausage het volgende:
15 seconden vertragin op de stream, jammer wel.
Uh, nee.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:04 schreef ZwarteSteen het volgende:
[..]
fok posts lopen synchroon met de stream
meh ideaal toch, 2 venstersquote:Op woensdag 21 december 2011 17:06 schreef Bienelientjee het volgende:
De normale stream werkt niet eens meer op mijn pc.De Fok stream wel, maar die heef toch ietwat vertraging. Soms weten jullie al eerder dan ik welk liedje er aan het draaien is!
yes yes leuk deuntje dat welquote:Op woensdag 21 december 2011 17:06 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik ga nu ff plassen denk ik........Zeiknummer van euh Gomez toch?!
Ohja?quote:Op woensdag 21 december 2011 17:04 schreef Rainesz het volgende:
Dacht dat Powned zo tegen het Glazenhuis was/is. Maar stenders zat toch mooi in het Callcenter.
Selena Gomezquote:Op woensdag 21 december 2011 17:06 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik ga nu ff plassen denk ik........Zeiknummer van euh Gomez toch?!
Ik voorspel dat Rob nog wel eens te porren is voor het Glazen huis.quote:
Denk het ook.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:11 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Ik voorspel dat Rob nog wel eens te porren is voor het Glazen huis.
Zelfs als hij onder contract staat bij Powned.
Volgend jaar. Rob,Giel en VeenstraVeenstra.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:13 schreef Qunix het volgende:
[..]
Denk het ook.
Hij verkoos het ook boven zijn trouwerij met Fred.
Dominique moet ook meelezen.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:14 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Volgend jaar. Rob,Giel en VeenstraVeenstra.
Wilbert lees je mee?
cuatro, cinco, cinco, seis.quote:
quote:Op woensdag 21 december 2011 17:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
cuatro, cinco, cinco, seis.
And all the girlies say I'm pretty fly
For a white guy.
Offspringquote:Op woensdag 21 december 2011 17:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
cuatro, cinco, cinco, seis.
And all the girlies say I'm pretty fly
For a white guy.
Komt er ook nog aan in goede kwaliteit, ben nu eerst bezig met geilen op Irenequote:
Nee hoor, ik post alles in goede kwaliteit.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:24 schreef Dagoduck het volgende:
Lopen jullie nou elkaar te beconcureren met filmpjes
Thanksquote:Op woensdag 21 december 2011 17:24 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Komt er ook nog aan in goede kwaliteit, ben nu eerst bezig met geilen op Irene
Ja die zit achter geilen op Irene, gaat zo onlinequote:Op woensdag 21 december 2011 17:26 schreef Qunix het volgende:
[..]
Thanks
Klinkt echt zo fantastisch lekker!
Kan je ook kijken voor een klein momentje waar een aantal dames Kanye West aanvragen met een remix maar ze huilend weggaat?
21-12-2011 04:43 Meisjes versieren Gerard Ekdom met een bierviltje
3fmvid is snel en kwaliteit is djkoelkast.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:24 schreef Dagoduck het volgende:
Lopen jullie nou elkaar te beconcureren met filmpjes
Eindelijk!quote:
Ik heb bij hun optreden op Pinkpop hierom moeten huilen. Zó mooiquote:
glrm.. ik had 't gezien voor de tvquote:Op woensdag 21 december 2011 17:28 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb bij hun optreden op Pinkpop hierom moeten huilen. Zó mooi
quote:Op woensdag 21 december 2011 17:29 schreef miieejj het volgende:
[..]
glrm.. ik had 't gezien voor de tv.. maar was wel mooi
die vent is goed!
Inderdaad... Mag hij een maand langer blijven in het neiuwe jaar.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:32 schreef miieejj het volgende:
[..]
eey.. die moet eigenlijk naar binnen he..
Inderdaad. Is een erg sympathieke gast. Sowieso is de hele band tof (afgaande van de interviews en interactie met het publiek).quote:
ja nou dan doen dan !quote:Op woensdag 21 december 2011 17:32 schreef Qunix het volgende:
[..]
Inderdaad... Mag hij een maand langer blijven in het neiuwe jaar.
ik heb een klein interview gezien bij pinkpop en glastonbury .. aardige gozerquote:Op woensdag 21 december 2011 17:33 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Inderdaad. Is een erg sympathieke gast. Sowieso is de hele band tof (afgaande van de interviews en interactie met het publiek).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |