quote:Op woensdag 21 december 2011 16:06 schreef StephanL het volgende:
[..]
Nee geen kindermiddag dit jaar zei Coen.
Ah, ok.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:06 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Geen kindermiddag dit keer zeiden ze net
Dat vroeg ik me ook af... volgend jaar wel graag een kindermiddag. Dan kunnen mijn kinderen gaan.quote:
Gielquote:Op woensdag 21 december 2011 16:03 schreef StephanL het volgende:
[..]
Wel als je 3fm luistert en specifiek naar Giel.
quote:Op woensdag 21 december 2011 16:08 schreef Qunix het volgende:
Kindermiddag is zwaar voor hun, maar erg vermakelijk voor ons.
Zijn kinderen zijn er waarschijnlijk.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:12 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Timur te pitten en wat is gerard dan aan het doen?
met zn gezin bezigquote:Op woensdag 21 december 2011 16:12 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Timur te pitten en wat is gerard dan aan het doen?
Oh wacht 'vol slanke tim knol komt binnen'quote:
Hij is meerdere keren gedraaid.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:13 schreef Bronson het volgende:
He, deze had iemand toch aangevraagd?
Zijn omvang heeft toch niets met hem te maken. Tim is gewoon goed bezig. En daarbij ook nog heel aardig. Zijn muziek hoef je niet leuk te vinden, ik vind dat wel. Maar dat is een kwestie van goede smaak.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh wacht 'vol slanke tim knol komt binnen'
Amen.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zijn omvang heeft toch niets met hem te maken. Tim is gewoon goed bezig. En daarbij ook nog heel aardig. Zijn muziek hoef je niet leuk te vinden, ik vind dat wel. Maar dat is een kwestie van smaak.
Uiterlijk is ook iets wat je kan beoordelen als kwestie van smaak, goede smaak.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zijn omvang heeft toch niets met hem te maken. Tim is gewoon goed bezig. En daarbij ook nog heel aardig. Zijn muziek hoef je niet leuk te vinden, ik vind dat wel. Maar dat is een kwestie van goede smaak.![]()
Tim laat het zich ook goed smakenquote:Op woensdag 21 december 2011 16:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Uiterlijk is ook iets wat je kan beoordelen als kwestie van smaak, goede smaak.
quote:Op woensdag 21 december 2011 16:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ga je nog songteksten plaatsen?
Ow wacht, weekie te vroeg
quote:Op woensdag 21 december 2011 16:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Tim laat het zich ook goed smaken
Disco disco, disco disco!!quote:Op woensdag 21 december 2011 16:17 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Nog steeds zing ik de smurfenversie mee met dit liedZowat de enige cd die ik had tot m'n 6e ofzo? Dusja, non-stop draaien enzo
Herkenbaar, geen straus maar smurfenhouse.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:17 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Nog steeds zing ik de smurfenversie mee met dit liedZowat de enige cd die ik had tot m'n 6e ofzo? Dusja, non-stop draaien enzo
True, maar het zegt natuurlijk niets over een persoon. Je hoeft ook niet mooi en slank te zijn om goed te zijn.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Uiterlijk is ook iets wat je kan beoordelen als kwestie van smaak, goede smaak.
Jump for joyquote:Op woensdag 21 december 2011 16:18 schreef alors het volgende:
Dit vind ik dus niet echt leukandere nummers van ze vind ik veel leuker...
Dat zeg ik ook helemaal nietquote:Op woensdag 21 december 2011 16:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
True, maar het zegt natuurlijk niets over een persoon. Je hoeft ook niet mooi en slank te zijn om goed te zijn.
Niet, deze: http://www.lyrics80.com/DE-SMURFEN-NO-LIMIT-LYRICS/225395/quote:Op woensdag 21 december 2011 16:18 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Disco disco, disco disco!!
Smurfenhouse! Die luiken maken nog steeds muziek hé! Echt smurfenversies van Lady Gaga etcquote:Op woensdag 21 december 2011 16:17 schreef Mr.Houdoe het volgende:
quote:Op woensdag 21 december 2011 16:19 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Smurfenhouse! Die luiken maken nog steeds muziek hé! Echt smurfenversies van Lady Gaga etc
Twilight Zone.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:19 schreef alors het volgende:
[..]
Tribal DanceNothing Like The Rain
Zag het laatst op spotify staan.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:19 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Smurfenhouse! Die luiken maken nog steeds muziek hé! Echt smurfenversies van Lady Gaga etc
Wie zou dat gitaarlijntje spelen?quote:
Heeft hij je in je neus gebeten?quote:Op woensdag 21 december 2011 16:21 schreef Diaan73 het volgende:
[ afbeelding ] ik natuurlijk ook met Tim op de foto.
quote:
quote:Op woensdag 21 december 2011 16:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zijn eetlust zeg niks over zijn karakter ja!
Ik zit er ook op te wachtenquote:Op woensdag 21 december 2011 16:25 schreef themole het volgende:
Zo zal er wel weer een tussenstand komen.
oh, het lijkt net een schaafwond wat net gebeurd isquote:Op woensdag 21 december 2011 16:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]nee, dat is een litteken van een wond die ik opgelopen heb toen ik 2,5 jaar was. Er is toen een stuk glas uit het raam gewaaid en zo via m'n voorhoofd in mn neus. Heel stuk vel eraf en is er vel achter mn oor weggehaald en op mn neus gezet. Het is eigenlijk een stukje dood vlees dus.
quote:Op woensdag 21 december 2011 16:25 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb zo ontzettend niks met Tim Knol
Ik ook niet. Het is een aardige gozer, maar ik vind het helemaal nergens naar klinken.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:25 schreef TheVulture het volgende:
De ene keer valt het meer op dan de andere. Sommige mensen zien het pas na jaren... en ik ben niet anders gewend.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:25 schreef mash_ het volgende:
[..]
oh, het lijkt net een schaafwond wat net gebeurd is
Zo'n beetje wel.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Sam's leaving town
herhaal 50x
Idem, zie er geen greintje talent inquote:Op woensdag 21 december 2011 16:25 schreef TheVulture het volgende:
Ja en het is ook gewoon heel erg leuk om te zien, het plezier wat ze hebben, interactie met publiekquote:
Inderdaad.. maarja tegenwoordig kun je dan gewoon (wereld)ster worden.. dus dat doet hij dan wel goed.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Idem, zie er geen greintje talent in
Je hoort toch wel dat hij kan zingen?quote:Op woensdag 21 december 2011 16:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Idem, zie er geen greintje talent in
Tsja.. Zelfde als met die Gers, met een pakkend deuntje kom je al heel ver, dan maakt het niks uit of je stem zo vals is als een slecht gestemde luchtgitaar, zolang de mensen maar lekker kunnen mee- neuriën/klappen.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Inderdaad.. maarja tegenwoordig kun je dan gewoon (wereld)ster worden.. dus dat doet hij dan wel goed.
Nee, sorry.. Ik vind het echt slecht klinken..quote:Op woensdag 21 december 2011 16:30 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Je hoort toch wel dat hij kan zingen?
Jupquote:Op woensdag 21 december 2011 16:31 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Tsja.. Zelfde als met die Gers, met een pakkend deuntje kom je al heel ver, dan maakt het niks uit of je stem zo vals is als een slecht gestemde luchtgitaar, zolang de mensen maar lekker kunnen mee- neuriën/klappen.
Ach tja, we hebben niet allemaal een muzikaal gehoorquote:Op woensdag 21 december 2011 16:32 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, sorry.. Ik vind het echt slecht klinken..
Ja, dat zal het wel zijn.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:33 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ach tja, we hebben niet allemaal een muzikaal gehoor
Nog zoiets jaquote:Op woensdag 21 december 2011 16:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Juphoe makkelijker hoe beter en als het nog in je hoofd blijft hangen ben je miljonair binnen een paar weken/maanden.
Pitbull bijv..
Ach ja, ze overdrijven zulke dingen ook altijd, net als met die studentenstaking. Duizenden studenten die vreedzaam protesten, 50 man rellend straattuig ertussen en jahoor, studenten waren weer lui, langharig reltuigquote:Op woensdag 21 december 2011 16:31 schreef AppleBite het volgende:
Wat triest toch die scholieren die daar zijn![]()
Was Kysia Hekster, die gewoon correspondent is in Rusland en Kazachstan doet ze erbij.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:33 schreef AppleBite het volgende:
Je zou ook maar correspondent in Kazachstan zijnben je ook fucked haha
India en Pakistan doet ze er geloof ik ook wel eens bijquote:Op woensdag 21 december 2011 16:36 schreef TheArt het volgende:
[..]
Was Kysia Hekster, die gewoon correspondent is in Rusland en Kazachstan doet ze erbij.
Wat een ramp.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:36 schreef Qunix het volgende:
Verslaggever Geenstijl gewond bij protest
Nja, ik had ook al van een paar vrienden uit Amsterdam gehoord dat het echt daadwerkelijk een trieste bende was daarquote:Op woensdag 21 december 2011 16:35 schreef alors het volgende:
[..]
Ach ja, ze overdrijven zulke dingen ook altijd, net als met die studentenstaking. Duizenden studenten die vreedzaam protesten, 50 man rellend straattuig ertussen en jahoor, studenten waren weer lui, langharig reltuig![]()
En dan ook weer overdreven charges uitvoeren op mensen die niets doen, ja dan krijg je iedereen wel kwaad.
Die ophokuren zijn echt belachelijk. Investeer in onderwijs zodat het echt lesuren kunnen zijn of laat ze gewoon vrij zijn, niemand voert wat uit als je verplicht in een lokaal moet gaan zitten en stil moet zijn.
Precies... en Tim is echt niet miljonair hoor.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:35 schreef linebear het volgende:
Tssssk, Tim Knol en geen talent ? Omdat je hem niet leuk vindt, wil dat niet betekenen dat hij meteen geen talent heeft. Hij heeft zeker het zeker wel.
Maar ja, het zal een welles nietes spelletje worden.
Ongelooflijke saaie nachtgast.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:41 schreef ArnosL het volgende:
Wat een verdomd lekker wijf is Krystl toch.
Onder het kopje overpriced.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:41 schreef Geo4kant het volgende:
2020 euro voor kristel......... damn
Doen ze idd niet aan.quote:
En dat is een probleem omdat?quote:Op woensdag 21 december 2011 16:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
* Diaan73 jaloers is Ik wil hem wel kopen, maar geld gaat dan naar SR.
Ik ook...quote:Op woensdag 21 december 2011 16:43 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Ik wil volgend jaar eigenlijk wel in het callcenter gaan zitten
quote:
Hoe bedoel je centraal?quote:Op woensdag 21 december 2011 16:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ook...Maar callcenter is centraal en volgend jaar is het Glazen Huis eindelijk in mijn stad. Wordt dan 2013 denk ik.
Zal eens zien of niemand er hier mee wil lopen.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
* Diaan73 jaloers is Ik wil hem wel kopen, maar geld gaat dan naar SR.
Uhuquote:Op woensdag 21 december 2011 16:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Heb je vandaag in het callcenter gezeten?
Heel graag.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:44 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Zal eens zien of niemand er hier mee wil lopen.
Zo niet mag je hem wel zo hebben.
quote:Op woensdag 21 december 2011 16:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
http://www.stubru.be/programmas/intomusic/2manydjsinhetglazenhuis
Feestje in Belgié glazen huis
Halvering van gisteren hequote:
Yeps...quote:Op woensdag 21 december 2011 16:45 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Je wil hem kopen, maar het geld daat dan naar SR?
Veul beterquote:
quote:Op woensdag 21 december 2011 16:46 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Aah wacht, ik snap 't. Ik wist niet dat je het over overkopen had
Volgend jaar.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:49 schreef AppleBite het volgende:
Pfff, er moet toch ooit een jaar komen dat ze ergens onder gaan zitten
Vorig jaar zaten we ook al in de crisis.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:51 schreef themole het volgende:
[..]
De echte economische crisis komt dan pas.
O-zonequote:Op woensdag 21 december 2011 16:51 schreef AppleBite het volgende:
Hmm, ik ga trouwens ook maar weer eens een plaatje aanvragen, iemand nog tips?
De Boswachters - Het Bananenliedquote:Op woensdag 21 december 2011 16:51 schreef AppleBite het volgende:
Mahala Rai Banda - Mahalageascaquote:Op woensdag 21 december 2011 16:51 schreef AppleBite het volgende:
Werk ze.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:51 schreef Guanabana het volgende:
Nou ik moet zo weer werken
Tot vanvond!
Heel erg zal het niet zijn, maar wel een tonnetje ofzo.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:51 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Vorig jaar zaten we ook al in de crisis.
Denk niet dat ze volgend jaar gaan inleveren.
Zangeres Zonder Naam - Mexicoquote:Op woensdag 21 december 2011 16:51 schreef AppleBite het volgende:
Justice vs Simian - We Are Your Friendsquote:Op woensdag 21 december 2011 16:51 schreef AppleBite het volgende:
We zullen het zien!!quote:Op woensdag 21 december 2011 16:51 schreef themole het volgende:
[..]
De echte economische crisis komt dan pas.
Werk ze!quote:Op woensdag 21 december 2011 16:51 schreef Guanabana het volgende:
Tot vanvond!
Werksequote:Op woensdag 21 december 2011 16:51 schreef Guanabana het volgende:
Tot vanvond!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |