Heeft hij je in je neus gebeten?quote:Op woensdag 21 december 2011 16:21 schreef Diaan73 het volgende:
[ afbeelding ] ik natuurlijk ook met Tim op de foto.
quote:
quote:Op woensdag 21 december 2011 16:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zijn eetlust zeg niks over zijn karakter ja!
Ik zit er ook op te wachtenquote:Op woensdag 21 december 2011 16:25 schreef themole het volgende:
Zo zal er wel weer een tussenstand komen.
oh, het lijkt net een schaafwond wat net gebeurd isquote:Op woensdag 21 december 2011 16:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]nee, dat is een litteken van een wond die ik opgelopen heb toen ik 2,5 jaar was. Er is toen een stuk glas uit het raam gewaaid en zo via m'n voorhoofd in mn neus. Heel stuk vel eraf en is er vel achter mn oor weggehaald en op mn neus gezet. Het is eigenlijk een stukje dood vlees dus.
quote:Op woensdag 21 december 2011 16:25 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb zo ontzettend niks met Tim Knol
Ik ook niet. Het is een aardige gozer, maar ik vind het helemaal nergens naar klinken.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:25 schreef TheVulture het volgende:
De ene keer valt het meer op dan de andere. Sommige mensen zien het pas na jaren... en ik ben niet anders gewend.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:25 schreef mash_ het volgende:
[..]
oh, het lijkt net een schaafwond wat net gebeurd is
Zo'n beetje wel.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Sam's leaving town
herhaal 50x
Idem, zie er geen greintje talent inquote:Op woensdag 21 december 2011 16:25 schreef TheVulture het volgende:
Ja en het is ook gewoon heel erg leuk om te zien, het plezier wat ze hebben, interactie met publiekquote:
Inderdaad.. maarja tegenwoordig kun je dan gewoon (wereld)ster worden.. dus dat doet hij dan wel goed.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Idem, zie er geen greintje talent in
Je hoort toch wel dat hij kan zingen?quote:Op woensdag 21 december 2011 16:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Idem, zie er geen greintje talent in
Tsja.. Zelfde als met die Gers, met een pakkend deuntje kom je al heel ver, dan maakt het niks uit of je stem zo vals is als een slecht gestemde luchtgitaar, zolang de mensen maar lekker kunnen mee- neuriën/klappen.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Inderdaad.. maarja tegenwoordig kun je dan gewoon (wereld)ster worden.. dus dat doet hij dan wel goed.
Nee, sorry.. Ik vind het echt slecht klinken..quote:Op woensdag 21 december 2011 16:30 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Je hoort toch wel dat hij kan zingen?
Jupquote:Op woensdag 21 december 2011 16:31 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Tsja.. Zelfde als met die Gers, met een pakkend deuntje kom je al heel ver, dan maakt het niks uit of je stem zo vals is als een slecht gestemde luchtgitaar, zolang de mensen maar lekker kunnen mee- neuriën/klappen.
Ach tja, we hebben niet allemaal een muzikaal gehoorquote:Op woensdag 21 december 2011 16:32 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, sorry.. Ik vind het echt slecht klinken..
Ja, dat zal het wel zijn.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:33 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ach tja, we hebben niet allemaal een muzikaal gehoor
Nog zoiets jaquote:Op woensdag 21 december 2011 16:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Juphoe makkelijker hoe beter en als het nog in je hoofd blijft hangen ben je miljonair binnen een paar weken/maanden.
Pitbull bijv..
Ach ja, ze overdrijven zulke dingen ook altijd, net als met die studentenstaking. Duizenden studenten die vreedzaam protesten, 50 man rellend straattuig ertussen en jahoor, studenten waren weer lui, langharig reltuigquote:Op woensdag 21 december 2011 16:31 schreef AppleBite het volgende:
Wat triest toch die scholieren die daar zijn![]()
Was Kysia Hekster, die gewoon correspondent is in Rusland en Kazachstan doet ze erbij.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:33 schreef AppleBite het volgende:
Je zou ook maar correspondent in Kazachstan zijnben je ook fucked haha
India en Pakistan doet ze er geloof ik ook wel eens bijquote:Op woensdag 21 december 2011 16:36 schreef TheArt het volgende:
[..]
Was Kysia Hekster, die gewoon correspondent is in Rusland en Kazachstan doet ze erbij.
Wat een ramp.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:36 schreef Qunix het volgende:
Verslaggever Geenstijl gewond bij protest
Nja, ik had ook al van een paar vrienden uit Amsterdam gehoord dat het echt daadwerkelijk een trieste bende was daarquote:Op woensdag 21 december 2011 16:35 schreef alors het volgende:
[..]
Ach ja, ze overdrijven zulke dingen ook altijd, net als met die studentenstaking. Duizenden studenten die vreedzaam protesten, 50 man rellend straattuig ertussen en jahoor, studenten waren weer lui, langharig reltuig![]()
En dan ook weer overdreven charges uitvoeren op mensen die niets doen, ja dan krijg je iedereen wel kwaad.
Die ophokuren zijn echt belachelijk. Investeer in onderwijs zodat het echt lesuren kunnen zijn of laat ze gewoon vrij zijn, niemand voert wat uit als je verplicht in een lokaal moet gaan zitten en stil moet zijn.
Precies... en Tim is echt niet miljonair hoor.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:35 schreef linebear het volgende:
Tssssk, Tim Knol en geen talent ? Omdat je hem niet leuk vindt, wil dat niet betekenen dat hij meteen geen talent heeft. Hij heeft zeker het zeker wel.
Maar ja, het zal een welles nietes spelletje worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |