Slecht/ Geen excuus. En natuurlijk klinkt het stom als je zegt dat hij 'voor de rest een geweldig persoon is'quote:Op woensdag 21 december 2011 14:28 schreef Pindasoepje het volgende:
Zn ouders zijn gescheiden toen hij heel klein was, zn vader was, als ik het zo uit de verhalen haal, ook zo een soort man.
Ik geef zijn jeugd geen excuus hoor ;-) Ik reageerde op dit berichtquote:Op woensdag 21 december 2011 14:27 schreef SicSicSics het volgende:
Klinkt een beetje alsof meneer (g)een opvoeding heeft genoten waarin de vrouw een ietwat minder(w)aardige rool teobedeelt kregen.
Is hij vrijgevochten refo ofzo?
Wat een knurft. Ik zou hem serieus terugsturen dat hij het kan bekijken.
Dat doe je nu op de verkeerde manier.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:31 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
Het ligt denk ik ook aan mezelf hoor, anderen zou ik ook altijd vertellen dat ze beter weg kunnen gaan. Maar het zit in mn aard om mensen te "helpen" hij moet proberen in te zien dat hij een probleem heeft..
Gelukkig, het klonk een beetje vergoelijkend, maar dat kan aan mij liggen.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:32 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik niet, ik gaf antwoord op een vraag over zijn opvoeding..
Ik vind "de jeugd" sowieso geen reden voor een bepald gedragspatroon
Wat hij zegt. Wat een kansloze reactie van je "vriend".quote:Op woensdag 21 december 2011 14:02 schreef Sisko het volgende:
Zijn gedrag is onacceptabel. Duidelijk maken dat ie daar mee moet kappen anders kap jij met hem
Denk dat hier het hele probleem zit. Jij hebt zo weinig eigenwaarde dat je zijn waanzin als een compliment beschouwt.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:26 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
Het klinkt erg stom, maar voor de rest is hij echt een geweldig persoon. Hij is lief, hij is er als ik down ben, zij is zorgzaam.. Het is dus echt alleen dat hij denkt, dat ik een onwijs lekker wijf ben en de hele wereld mij wilt als ze al met me praten, en dat ik daar dus misschien wel in mee ga. En als er dan ineens een mannelijk persoon voorbij huppelt dat hij hysterisch wordt
je hebt een relatie, je bent geen begeleider van een cliëntquote:Op woensdag 21 december 2011 14:31 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
Het ligt denk ik ook aan mezelf hoor, anderen zou ik ook altijd vertellen dat ze beter weg kunnen gaan. Maar het zit in mn aard om mensen te "helpen" hij moet proberen in te zien dat hij een probleem heeft..
Het hele verhaal klinkt als een behoorlijk zieke relatie. Ik kan niet goed begrijpen dat je dit allemaal pikt en dan zegt dat het echt een hele leuke jongen is. Liefde maakt blind zullen we maar zeggen. Je weet dat de meeste gewelddadige relaties begonnen met het isoleren van het latere slachtoffer?quote:Op woensdag 21 december 2011 13:56 schreef Pindasoepje het volgende:
Verder is hij echt een hele leuke jongen, maar dit soort uitvallen trek ik gewoon niet meer.. Ik weet niet hoe en wat ik moet doen, om te laten zien dat ik niet vreemd ga. Ik kan het blijven zeggen, ik kan kopieen van mn whatsapp lijsten sturen maar hij gelooft het allemaal niet. Want volgens hem kan ik dan alles gewist hebben.. Letterlijk alles wat gebeurd, ziet hij als een reden om me uit te schelden of voor zichzelf de bevestiging te hebben dat ik vreemd ga.
Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gastenquote:Op woensdag 21 december 2011 15:08 schreef AgLarrr het volgende:
Ik begrijp niet waarom jij jezelf de dupe laat worden van zijn onzekerheid. Waar een fatsoenlijke relatie imo bestaat bij de gratie van vertrouwen, lijkt bij hem/jullie wantrouwen het devies te zijn. Het klinkt mij als "guilty until proven innocent". Dat is onmogelijk leven, want al kom jij al je afspraken na, hij blijft onzeker en jou dus wantrouwen. Hij zal altijd redenen blijven vinden om boos te worden.
Dit lijkt me zijn probleem, maak het dus niet jouw probleem. Ik zou me eens heel hard af gaan vragen of dit voor jou de manier is om een relatie te hebben. Het kan ook anders, geloof me.
Mja, ook dat nog eens.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:09 schreef draaijer het volgende:
[..]
Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten
Ik sluit me hier helemaal bij aan. Run forest, Run.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:14 schreef Kper_Norci het volgende:
Ts, beter maak je het nu uit met deze gozer, dit is echt een type worm wat op een gegeven moment klappen gaat uitdelen. Als het al niet erger wordt. Laatst nog een kassameisje neergeschoten, ik wil die zaak niet met deze vergelijken, maar dat het in mijn gedachten komt zegt al veel denk ik.
Weinig topics in R&P die mij tot een reactie doen bewegen, zegt ook wel wat denk ik.
Enige voordeel. Als hij je toch al heeft veroordeeld voor vreemdgaan zonder dat er ooit wat is gebeurt, dan kan je het net zo goed gewoon doen. Maakt dan niks meer uit!quote:Op woensdag 21 december 2011 14:21 schreef conleche het volgende:
Persoonlijk zou ik niet blijven bij iemand die me herhaaldelijk hoer noemt. Je kan die sterretjes wel blijven schrijven, maar dat is dus wat hij tegen je zegt: hoer. Ik weet niet hoor, maar waarom zou je zoiets toestaan?
Maar goed. Als je toch wilt blijven proberen zou ik een gesprek met hem aangaan. Dat je omgaat met wie je wilt. Dat dat soms mannen zijn. Dat je de afspraak dat je hem vertelt wanneer iemand wat tegen je zegt per direct wilt terugdraaien. Dat je geen vreemdgaander bent en dat je je niet meer geroepen voelt om hem dat te bewijzen en dat als hem dat niet bevalt, dat hij dan maar iemand anders hoer moet gaan noemen.
Hier moet je op deze manier niet mee doorgaan, is echt van de zotte.
Dan heeft ze straks een bijl in haar nek, beter van nietquote:Op woensdag 21 december 2011 15:20 schreef draaijer het volgende:
[..]
Enige voordeel. Als hij je toch al heeft veroordeeld voor vreemdgaan zonder dat er ooit wat is gebeurt, dan kan je het net zo goed gewoon doen. Maakt dan niks meer uit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |