Dit lijkt me een volledig uit de lucht gegrepen stelling.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:39 schreef robin007bond het volgende:
Hans Spekman
Is dat serieus? Want als hij voorzitter wordt is het al helemaal afgelopen met PvdA.
Hmm, ik ben benieuwd. Volgens mij houdt hij er wel een populistische mening op na.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik voorzie een vijandelijke overname van de SP.
De PvdA verwerft onder de bezielende leiding van Spekman een meerdheidsaandeel van 50,1% in de SP.
quote:Op woensdag 21 december 2011 15:41 schreef Reya het volgende:
[..]
Dit lijkt me een volledig uit de lucht gegrepen stelling.
Daar grossiert Robin dan ook in.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:41 schreef Reya het volgende:
[..]
Dit lijkt me een volledig uit de lucht gegrepen stelling.
Mijn definitie is waarschijnlijk anders dan die van jou.quote:
Een wat ongelukkige foto vormt een indicator voor zijn bestuurlijke kwaliteiten?quote:Op woensdag 21 december 2011 15:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zegt voor mij genoeg.
Broer van Rinus?quote:Op woensdag 21 december 2011 15:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zegt voor mij genoeg.
Dat zijn gewoon sympathie stemmen, emancipatie van mode-onbewuste gehandicapten in de politiek.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zegt voor mij genoeg.
Alles dat bruine familieleden kent.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:44 schreef waht het volgende:
[..]
Mijn definitie is waarschijnlijk anders dan die van jou.
Ik volg wel eens debatten in de tweede kamer, hij loopt er niet heel anders bij dan op die foto. Het lijkt me niet dat deze man stemmen gaat trekken. Of wel, uit sympathie of medelijden.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:45 schreef Reya het volgende:
[..]
Een wat ongelukkige foto vormt een indicator voor zijn bestuurlijke kwaliteiten?
Och, die generatie is toch al bijna uitgestorven.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Alles dat bruine familieleden kent.
Een partijvoorzitter hoeft dan ook niet stemmen te trekken; het is diens verantwoordelijkheid de partijorganisatie te leiden.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik volg wel eens debatten in de tweede kamer, hij loopt er niet heel anders bij dan op die foto. Het lijkt me niet dat zo iemand stemmen gaat trekken. Of wel, uit sympathie of medelijden.
quote:Op woensdag 21 december 2011 15:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon sympathie stemmen, emancipatie van mode-onbewuste gehandicapten in de politiek.
Zelfs Kim Jong-Il was jaloers op zijn proletarische outfit heb ik mogen vernemen.
Dacht ik al. Ik vind het bijvoorbeeld onzin dat ze Obama een neger noemen aangezien hij een roomblanke moeder heeft.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Alles dat bruine familieleden kent.
quote:... een aanduiding voor de oorspronkelijke, donkerhuidige bewoners van Afrika ten zuiden van de Sahara
Maar is vaak een belangrijk gezicht. Kijk ook naar Stef Blok, daar wordt ook vaak naar over gedaanquote:Op woensdag 21 december 2011 15:47 schreef Reya het volgende:
[..]
Een partijvoorzitter hoeft dan ook niet stemmen te trekken; het is diens verantwoordelijkheid de partijorganisatie te leiden.
Heb je ook wel eens geluisterd naar wat ie zegt ipv met open mond naar z'n kledij te staren?quote:Op woensdag 21 december 2011 15:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik volg wel eens debatten in de tweede kamer, hij loopt er niet heel anders bij dan op die foto. Het lijkt me niet dat deze man stemmen gaat trekken. Of wel, uit sympathie of medelijden.
Dat is een fractievoorzitter, geen partijvoorzitter.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maar is vaak een belangrijk gezicht. Kijk ook naar Stef Blok, daar wordt ook vaak naar over gedaan
Ervaring die hij zichtbaar heeft opgedaan bij deelname aan “knoop in je zakdoek” en de zondagmiddaguitjes naar een Nederlands pretpark met een groep halve gebakjes.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:47 schreef Reya het volgende:
[..]
Een partijvoorzitter hoeft dan ook niet stemmen te trekken; het is diens verantwoordelijkheid de partijorganisatie te leiden.
Ah, ja.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:48 schreef waht het volgende:
[..]
Dacht ik al. Ik vind het bijvoorbeeld onzin dat ze Obama een neger noemen aangezien hij een roomblanke moeder heeft.
Bij neger denk ik hieraan:
[..]
Gezien haar reputatie als notoire ruziemaker zou dat voor opponenten van de PvdA een zegen zijn, inderdaad.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:50 schreef Cerbie het volgende:
Ik had liever Ella Vogelaar als partijvoorzitter gezien.
quote:
Haar standpunten omtrent een christelijk-joods-islamitische cultuur en het mes in de rug van Bos na haar aftreden lijken me prima eigenschappen om PvdA partijvoorzitter te worden.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:52 schreef Reya het volgende:
[..]
Gezien haar reputatie als notoire ruziemaker zou dat voor opponenten van de PvdA een zegen zijn, inderdaad.
Excuses, zie net dat ik het door elkaar heb gehaaldquote:Op woensdag 21 december 2011 15:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is een fractievoorzitter, geen partijvoorzitter.
quote:Op woensdag 21 december 2011 15:30 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
het is mij nooit opgevallen, kan dat dan. Ik heb dat hokje 'blanco stem' nooit gezien op een biljet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |