Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:54 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Vandaag geslaagd voor het plaatselijk examen Leeuwarden. Ik mag nu op alle werkplekken van post Groningen werken.
Nee, ik heb vandaag alleen examen gedaan, en dat gaat mondeling met de baanvaktekeningen erbij. Ik heb niet achter het tableau gezeten.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:58 schreef Peterselieman het volgende:
Gefeliciteerd, ziggy
Je had vandaag ook de eer om wat V'tjes naar het putspoor in Leeuwarden te leiden of dat net niet
die heeft goed gelukig gehad zo te zien! Gewoon tegen de trein aan geroldquote:Op donderdag 22 december 2011 10:17 schreef bork het volgende:
Jongens (en meisjes), probeer het onderste alsjeblieft niet na te doen de komende dagen![]()
http://www.bbc.co.uk/news/uk-england-south-yorkshire-16292576
Van hartequote:Op woensdag 21 december 2011 21:54 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Vandaag geslaagd voor het plaatselijk examen Leeuwarden. Ik mag nu op alle werkplekken van post Groningen werken.
Ik denk dat jij en ik hier een andere definitie van "werkplek" gebruiken.quote:Op donderdag 22 december 2011 10:33 schreef Doc__Zenith het volgende:
[..]
Van harte
Maar eh, met de nieuwste procesleiding kon ik heel post Groningen op 1 werkplek kwijt
o, ja feli!quote:Op donderdag 22 december 2011 11:12 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ik denk dat jij en ik hier een andere definitie van "werkplek" gebruiken.
Op die foto-pagina:quote:Op donderdag 22 december 2011 13:13 schreef James1988 het volgende:
Gefeliciteerd, ziggy!
In other news: op de website NU&toen zijn een aantal foto's geplaatst van de treinramp in Harmelen, die in 1962 plaatsvond. Op zondag 8 januari is dat 50 jaar geleden. Voor de slachtoffers van 'Harmelen' gaat een monument geplaatst worden.
Foto's hier
FLES! Mag nie hequote:Op donderdag 22 december 2011 15:25 schreef MarkoAlmelo het volgende:
er loopt een man op het spoor bij deventer. Altijd gezelllig.
Oeh... Pentaxquote:Op donderdag 22 december 2011 16:06 schreef greavy het volgende:
Zo. Vanavond ook een ASLR in bezit. De Pentax P30 met 2 objectieven en flitser, en nog een filter. Daar eens wat mee spelen.
Weet ik. Gewoon daar eens wat mee spelenquote:Op donderdag 22 december 2011 16:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Bloody oldschool man, analoog fotograferen
http://link.marktplaats.nl/513456424quote:Op donderdag 22 december 2011 16:09 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Oeh... PentaxWelke variant van de P30? Ik heb er ook nog twee liggen thuis, vroeger echt veel plaatjes mee geschoten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |