Dat zou wel goed kunnen ja.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:44 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk gewoon dat het met de persoonlijke situatie van Ilse te maken heeft dat ze daarom haar liedje niet draaien... dan hoeven ze daar ook niet continue aan te refereren.
Gaat slecht met haar vader.quote:
En wat is 'zo'? Ik moet nog douchen en naar de supermarktquote:
quote:Op woensdag 21 december 2011 12:50 schreef Piles het volgende:
Parkeren was een probleempje, wat een verrassing bij Stenders![]()
Nee ze droppen alleen de zoon uit een vliegtuig met een parachute.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:49 schreef Type-R het volgende:
zoon komt langs backstage? dan is die moeder er ook. een grote farce dit
Daar heb ik geld voor overquote:Op woensdag 21 december 2011 12:51 schreef themole het volgende:
[..]
Nee ze droppen alleen de zoon uit een vliegtuig met een parachute.
gisteren de vriendin en dochter van timurquote:Op woensdag 21 december 2011 12:49 schreef Type-R het volgende:
zoon komt langs backstage? dan is die moeder er ook. een grote farce dit
Ik ben nog die 23GB van gisteren aan het binnen trekken, daarna pak ik het afgelopen uur even en kijk of het leuk is voor op YTquote:
Held.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:54 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik ben nog die 23GB van gisteren aan het binnen trekken, daarna pak ik het afgelopen uur even en kijk of het leuk is voor op YT
Ik snap niet dat hier zo weinig Stenders-fans zijn.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:54 schreef mr-green het volgende:
lol ik snap dat echt niet dat je het zo tof vindt dat een bepaald persoon aan de telefoon komt...
In het glazen huis was hij briljant. Jammer dat Veenstra er toen bij zat want hem vond ik niets.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik snap niet dat hier zo weinig Stenders-fans zijn.
quote:Op woensdag 21 december 2011 12:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Joequote:Op woensdag 21 december 2011 12:55 schreef Piles het volgende:
[..]
ook al ben je fan dan nog steeds...quote:Op woensdag 21 december 2011 12:55 schreef Piles het volgende:
[..]
heb hem nog nooit op de radio gehoord dusquote:Op woensdag 21 december 2011 12:55 schreef Piles het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 december 2011 12:57 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
heb hem nog nooit op de radio gehoord dus
Niet gezien ben benieuwd.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:57 schreef djkoelkast het volgende:
21-12-2011 03:21 Blond dronken meisje loopt huilend weg na donatie omdat het foute remix is van Kanyee West
Hoop dat dat een leuk stuk is
quote:Op woensdag 21 december 2011 12:57 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
jij hebt wat gemist in je leven...quote:Op woensdag 21 december 2011 12:57 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ze kunnen moeilijk zeggen dat het kut wasquote:Op woensdag 21 december 2011 13:00 schreef ValHallen het volgende:
Sfeer? In Leiden? Ik heb wat gemist vannacht.
Ik heb ook wat beelden gezienquote:Op woensdag 21 december 2011 13:00 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ze kunnen moeilijk zeggen dat het kut was
ga je ook mee vrijdag?quote:Op woensdag 21 december 2011 13:01 schreef mr-green het volgende:
Volgens mij is het best tof daar hoor
beetje lullig jaquote:Op woensdag 21 december 2011 13:03 schreef TheVulture het volgende:
Toch kut als je vandaag denkt af te studeren en dat gaat niet door
---> R&Pquote:Op woensdag 21 december 2011 13:03 schreef TheVulture het volgende:
Idd ik zou echt goed balen.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:03 schreef TheVulture het volgende:
Schrijf er een artikel over!quote:Op woensdag 21 december 2011 13:03 schreef TheVulture het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Tijdens YMCA?quote:Op woensdag 21 december 2011 13:05 schreef Piles het volgende:
Hé, ik heb mezelf gevonden op tvOp het plein, tijdens de sing-a-long
quote:Op woensdag 21 december 2011 13:05 schreef heloef het volgende:
Rob Stenders.
Even mijn moment of fame posten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juin uit Eigen Tuin!
quote:Op woensdag 21 december 2011 13:06 schreef themole het volgende:
Die gast met zijn cheque van 10 euro.
beter dan nietsquote:Op woensdag 21 december 2011 13:06 schreef themole het volgende:
Rob Stenders.
Even mijn moment of fame posten.Als de kenner die jij dan wel moet zijn: staan de Evil Knievel stukjes ergens online of niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
Je begint een karikatuur van jezelf te worden.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:05 schreef djkoelkast het volgende:
Gadverdamme kijk haar trots zijn, wat heeft ze iets goeds gedaan voor de wereld zeg.
Rob Stenders.
Even mijn moment of fame posten.wat een lekker wijf ben je! ik dacht dat jij een negergozert was!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Inderdaad.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:06 schreef themole het volgende:
Uhh, neequote:Op woensdag 21 december 2011 13:06 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Tijdens YMCA?![]()
Ook elk jaar hetzelfde
Ik kan er gewoon slecht tegen dat die mensen zichzelf een goed gevoel kopen.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:07 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je begint een karikatuur van jezelf te worden.
Stel je niet zo aan, zeg.
quote:Op woensdag 21 december 2011 13:06 schreef themole het volgende:
Dan zet de radio aan, hoef je er ook niet naar te kijken.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik kan er gewoon slecht tegen dat die mensen zichzelf een goed gevoel kopen.
Ik zal wat gemist hebben.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Uhh, neeAnouk. Weet je wel, die sing-a-long met Sander.
Had gekund. Nu heeft hij zijn moment of fame gehadquote:Op woensdag 21 december 2011 13:07 schreef themole het volgende:
[..]
Had hij beter thuis een nummertje kunnen aanvragen.
Das Faye jonguh!quote:Op woensdag 21 december 2011 13:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wat een lekker wijf ben je! ik dacht dat jij een negergozert was!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Ik heb mijn eigen muziek al weer aan, dit jaar is sowieso een flop, ik beperk me tot de leuke stukjes.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dan zet de radio aan, hoef je er ook niet naar te kijken.
Dus zelf niet kijken en van ons verwachten dat we de leuke stukjes aanleveren?quote:Op woensdag 21 december 2011 13:08 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb mijn eigen muziek al weer aan, dit jaar is sowieso een flop, ik beperk me tot de leuke stukjes.
En je hoeft mijn posts niet te lezen hoor en er op reageren hoeft ook niet
quote:Op woensdag 21 december 2011 13:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Das Faye jonguh!i knowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Iddquote:Op woensdag 21 december 2011 13:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Dus zelf niet kijken en van ons verwachten dat we de leuke stukjes aanleveren?
quote:Op woensdag 21 december 2011 13:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Das Faye jonguh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb de eerste dagen gekeken maar het valt mij tegen en ik ga me niet 6 dagen aan kutmuziek ergeren als er zo weinig leuks is. Het logboek is niet van mij, ik gebruik het alleen om de leuke stukken online te zetten, waar jullie ook wat aan hebbenquote:Op woensdag 21 december 2011 13:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Dus zelf niet kijken en van ons verwachten dat we de leuke stukjes aanleveren?
Beperk je posts dan ook tot de leuke stukjes. Het Glazen Huis betekent zoveel mogelijk platen en zoveel mogelijk geld. Gister lag je topics lang te piepen over de muziek en nu over het geld. Wat doe je hier eigenlijk? Ga dan je muziek luisteren en beperk je posts tot de leuke stukjes, lijkt me dan?quote:Op woensdag 21 december 2011 13:08 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb mijn eigen muziek al weer aan, dit jaar is sowieso een flop, ik beperk me tot de leuke stukjes.
En je hoeft mijn posts niet te lezen hoor en er op reageren hoeft ook niet
Ze wordt een keer een lekker wijf genoemd, dat mag ze niet missen.quote:
Geld voor de directeur van het rode kruis + geld voor nieuwe ziekenhuisapparatuur in verweggistan waar de spullen die ze hadden gejat zijn zodat ze nog een keer gejat kunnen worden.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:10 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Beperk je posts dan ook tot de leuke stukjes. Het Glazen Huis betekent zoveel mogelijk platen en zoveel mogelijk geld. Gister lag je topics lang te piepen over de muziek en nu over het geld. Wat doe je hier eigenlijk? Ga dan je muziek luisteren en beperk je posts tot de leuke stukjes, lijkt me dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |