Er zijn uitzonderingen.quote:Op woensdag 21 december 2011 11:55 schreef themole het volgende:
[..]
Idd, meestal zijn vrouwen die over voetbal praten lesbisch.
Vrouwen die verstand hebben van voetbal zijn allemaal getrouwd, dat weet je toch Heloefjequote:
Ik ben niet lesbischquote:Op woensdag 21 december 2011 11:55 schreef themole het volgende:
[..]
Hahahaquote:Op woensdag 21 december 2011 11:55 schreef themole het volgende:
[..]
doe je best!quote:Op woensdag 21 december 2011 11:57 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik bied mij aan als vrijwilliger.
Ik kan me nog herinneren twee jaar geleden daags na SR werd bekend dat ze ging trouwen met zo'n lullig gitaristje uit een lullig Nederlands bandje, daar baalde ik toch van.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:00 schreef Bronson het volgende:
Wat ziet Annemieke er schattig uit in de update.
quote:Op woensdag 21 december 2011 12:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren twee jaar geleden daags na SR werd bekend dat ze ging trouwen met zo'n lullig gitaristje uit een lullig Nederlands bandje, daar baalde ik toch van.
volgens mij is die ook maar 2 turfen grootquote:Op woensdag 21 december 2011 12:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren twee jaar geleden daags na SR werd bekend dat ze ging trouwen met zo'n lullig gitaristje uit een lullig Nederlands bandje, daar baalde ik toch van.
Hahahahahahahahahaha.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik voel je pijn.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:02 schreef heloef het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 december 2011 12:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Roos is nog vrijgezel volgens mijquote:Op woensdag 21 december 2011 12:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Laat mij met mijn Annemieke obsessie.quote:
was ie al een tijdje, zie zn Twitterquote:
Ik stond gisteren achter haar, ik ben 10cm kleiner ofzo.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:02 schreef franklop het volgende:
[..]
volgens mij is die ook maar 2 turfen groot
ja, maar nu was ie ook in beeldquote:Op woensdag 21 december 2011 12:05 schreef franklop het volgende:
[..]
was ie al een tijdje, zie zn Twitter
ze is 1.85 geloof ikquote:Op woensdag 21 december 2011 12:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik stond gisteren achter haar, ik ben 10cm kleiner ofzo.
Ik laat je, ik lach je alleen smakelijk toe.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Laat mij met mijn Annemieke obsessie.
had het over dr vriendquote:Op woensdag 21 december 2011 12:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik stond gisteren achter haar, ik ben 10cm kleiner ofzo.
Oh ik dacht dat ze tegen de 1,90 aanhikte.quote:
wat heeft Anita met haar haar gedaan??? t zat veel beter in die clip in dat chinese restaurant...quote:Op woensdag 21 december 2011 12:06 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik laat je, ik lach je alleen smakelijk toe.
Ik zou haar nog niet eens met een verlengde stok willen aanraken.
Speciaal voor jou:
nou, hoera....quote:Op woensdag 21 december 2011 12:07 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ben weer op weg naar huis, iets over twee kan ik jullie weer volop verblijden met mijn commentaar!
Oh ja dat jochie is een smurfje ja.quote:
Ja dat is wel zondequote:Op woensdag 21 december 2011 12:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wat heeft Anita met haar haar gedaan??? t zat veel beter in die clip in dat chinese restaurant...
quote:
Toppertje.quote:
Die mis ik dan mooi weer even, laat mijn vader nou de grootste Neil Young fan van nederland zijnquote:
doegquote:Op woensdag 21 december 2011 12:16 schreef 3rdRock het volgende:
ik gaat ff boodschappen doen. tot later!
quote:
Ligt eraan wat ze draaien.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:18 schreef mr-green het volgende:
Hoelang duurt het eigenlijk voordat je een nummer hoort wat je hebt aangevraagd?
Ja dat vroeg ik mij ook al afquote:Op woensdag 21 december 2011 12:18 schreef mr-green het volgende:
Hoelang duurt het eigenlijk voordat je een nummer hoort wat je hebt aangevraagd?
Ik wacht sinds maandagochtend op mijn nummer.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:18 schreef mr-green het volgende:
Sterrenstof al geweest? Gisteren ofzo 11.000 euro voor gegevenquote:Op woensdag 21 december 2011 12:18 schreef mr-green het volgende:
Dat heb ik sowieso met alle kerstnummers behalve 1, maar die is dan ook uniek. Ik heb alleen geen idee hoe het nummer heet, mijn vader draaide het altijd.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit nummer heb ik al zo vaak gehoord, ik kan het niet meer aanhoren.
Nou inderdaad, je hoort ze gewoon TE veel en er komen er ook niet zoveel bij, nieuwe.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:28 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat heb ik sowieso met alle kerstnummers behalve 1, maar die is dan ook uniek. Ik heb alleen geen idee hoe het nummer heet, mijn vader draaide het altijd.
En als het nieuwe zijn is het meer van hetzelfde (Bianca Ryan, Miss Montreal, die nummers lijken op bestaande kerstnummers)quote:Op woensdag 21 december 2011 12:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou inderdaad, je hoort ze gewoon TE veel en er komen er ook niet zoveel bij, nieuwe.
Ik vroeg me gisteren al af wat de thema-lied was. Vorig jaar hoorde de thema-lied echt vaak.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:32 schreef cheese. het volgende:
D themasong is geen enkel jaar zo weinig gedraaid, heb ik het idee.
Wees gelukkig.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:32 schreef cheese. het volgende:
D themasong is geen enkel jaar zo weinig gedraaid, heb ik het idee.
Klopt ja. Vorig jaar hoorde je Blof echt om de 3 uur wel.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:32 schreef Axia het volgende:
[..]
Ik vroeg me gisteren al af wat de thema-lied was. Vorig jaar hoorde de thema-lied echt vaak.
Soms blijft de G-Ster hangen.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:34 schreef StephanL het volgende:
[..]
Klopt ja. Vorig jaar hoorde je Blof echt om de 3 uur wel.
Mijn broer heeft gefixt dat mijn ouders vanavond andijvie voor ons gaat kokenquote:Op woensdag 21 december 2011 12:36 schreef themole het volgende:
Zo weer terug van boodschappen doen.
Luilak.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn broer heeft gefixt dat mijn ouders vanavond andijvie voor ons gaat koken
Dus ik hoef geen boodschappen te doen
Nee, geen brilquote:Op woensdag 21 december 2011 12:32 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Heeft hij zijn Paul Rabbering bril op?
Zij is wel te doen, als ze niet zingt.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:41 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
haar laatste liedjes zijn echt prut de eerdere zijn nog wel te doen
Ok dat moet ik eigenlijk ook nog doen, stel het even uit. Misschien dat mijn huisgenoten eerder opruimen enzo.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben niet luiBen ook aan het wassen enzo, en ga zo nog even stofzuigen en dweilen
Wat was er dan met haar?quote:Op woensdag 21 december 2011 12:44 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk gewoon dat het met de persoonlijke situatie van Ilse te maken heeft dat ze daarom haar liedje niet draaien... dan hoeven ze daar ook niet continue aan te refereren.
Luilakquote:Op woensdag 21 december 2011 12:43 schreef themole het volgende:
[..]
Zij is wel te doen, als ze niet zingt.
[..]
Ok dat moet ik eigenlijk ook nog doen, stel het even uit. Misschien dat mijn huisgenoten eerder opruimen enzo.
Dat zou wel goed kunnen ja.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:44 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk gewoon dat het met de persoonlijke situatie van Ilse te maken heeft dat ze daarom haar liedje niet draaien... dan hoeven ze daar ook niet continue aan te refereren.
Gaat slecht met haar vader.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |