Ik laat je, ik lach je alleen smakelijk toe.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Laat mij met mijn Annemieke obsessie.
had het over dr vriendquote:Op woensdag 21 december 2011 12:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik stond gisteren achter haar, ik ben 10cm kleiner ofzo.
Oh ik dacht dat ze tegen de 1,90 aanhikte.quote:
wat heeft Anita met haar haar gedaan??? t zat veel beter in die clip in dat chinese restaurant...quote:Op woensdag 21 december 2011 12:06 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik laat je, ik lach je alleen smakelijk toe.
Ik zou haar nog niet eens met een verlengde stok willen aanraken.
Speciaal voor jou:
nou, hoera....quote:Op woensdag 21 december 2011 12:07 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ben weer op weg naar huis, iets over twee kan ik jullie weer volop verblijden met mijn commentaar!
Oh ja dat jochie is een smurfje ja.quote:
Ja dat is wel zondequote:Op woensdag 21 december 2011 12:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wat heeft Anita met haar haar gedaan??? t zat veel beter in die clip in dat chinese restaurant...
quote:
Toppertje.quote:
Die mis ik dan mooi weer even, laat mijn vader nou de grootste Neil Young fan van nederland zijnquote:
doegquote:Op woensdag 21 december 2011 12:16 schreef 3rdRock het volgende:
ik gaat ff boodschappen doen. tot later!
quote:
Ligt eraan wat ze draaien.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:18 schreef mr-green het volgende:
Hoelang duurt het eigenlijk voordat je een nummer hoort wat je hebt aangevraagd?
Ja dat vroeg ik mij ook al afquote:Op woensdag 21 december 2011 12:18 schreef mr-green het volgende:
Hoelang duurt het eigenlijk voordat je een nummer hoort wat je hebt aangevraagd?
Ik wacht sinds maandagochtend op mijn nummer.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:18 schreef mr-green het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |