En wat is 'zo'? Ik moet nog douchen en naar de supermarktquote:
quote:Op woensdag 21 december 2011 12:50 schreef Piles het volgende:
Parkeren was een probleempje, wat een verrassing bij Stenders![]()
Nee ze droppen alleen de zoon uit een vliegtuig met een parachute.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:49 schreef Type-R het volgende:
zoon komt langs backstage? dan is die moeder er ook. een grote farce dit
Daar heb ik geld voor overquote:Op woensdag 21 december 2011 12:51 schreef themole het volgende:
[..]
Nee ze droppen alleen de zoon uit een vliegtuig met een parachute.
gisteren de vriendin en dochter van timurquote:Op woensdag 21 december 2011 12:49 schreef Type-R het volgende:
zoon komt langs backstage? dan is die moeder er ook. een grote farce dit
Ik ben nog die 23GB van gisteren aan het binnen trekken, daarna pak ik het afgelopen uur even en kijk of het leuk is voor op YTquote:
Held.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:54 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik ben nog die 23GB van gisteren aan het binnen trekken, daarna pak ik het afgelopen uur even en kijk of het leuk is voor op YT
Ik snap niet dat hier zo weinig Stenders-fans zijn.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:54 schreef mr-green het volgende:
lol ik snap dat echt niet dat je het zo tof vindt dat een bepaald persoon aan de telefoon komt...
In het glazen huis was hij briljant. Jammer dat Veenstra er toen bij zat want hem vond ik niets.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik snap niet dat hier zo weinig Stenders-fans zijn.
quote:Op woensdag 21 december 2011 12:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Joequote:Op woensdag 21 december 2011 12:55 schreef Piles het volgende:
[..]
ook al ben je fan dan nog steeds...quote:Op woensdag 21 december 2011 12:55 schreef Piles het volgende:
[..]
heb hem nog nooit op de radio gehoord dusquote:Op woensdag 21 december 2011 12:55 schreef Piles het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 december 2011 12:57 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
heb hem nog nooit op de radio gehoord dus
Niet gezien ben benieuwd.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:57 schreef djkoelkast het volgende:
21-12-2011 03:21 Blond dronken meisje loopt huilend weg na donatie omdat het foute remix is van Kanyee West
Hoop dat dat een leuk stuk is
quote:Op woensdag 21 december 2011 12:57 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
jij hebt wat gemist in je leven...quote:Op woensdag 21 december 2011 12:57 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ze kunnen moeilijk zeggen dat het kut wasquote:Op woensdag 21 december 2011 13:00 schreef ValHallen het volgende:
Sfeer? In Leiden? Ik heb wat gemist vannacht.
Ik heb ook wat beelden gezienquote:Op woensdag 21 december 2011 13:00 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ze kunnen moeilijk zeggen dat het kut was
ga je ook mee vrijdag?quote:Op woensdag 21 december 2011 13:01 schreef mr-green het volgende:
Volgens mij is het best tof daar hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |