Bij mij is het juist omgekeerd. Ik ga het nu installeren.quote:Op vrijdag 23 december 2011 03:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je raakt de feel kwijt als je die mods doet
ziet er goed uit, heb morrowind nooit gespeeld maar nu moet ik dat toch maar eens gaan doen. Enige nadeel; mijn PC is zwakquote:Op donderdag 22 december 2011 20:42 schreef TheMagnificent het volgende:
Na heel wat uurtjes Skyrim even opzij gelegd en aan Morrowind begonnen (voor het eerst) met de nieuwste Sounds & Graphics Overhaul (v2.0, een paar dagen terug verschenen). Doet weinig onder aan Oblivion...
http://morrowindoverhaul.rpgitalia.net/
Vergt behoorlijk wat van je PC, maar dan heb je ook wat.
jep je kan nog doorspelen, en er zijn ook nog draken die je aanvallen. maar sommige zijn vriendelijk heb ik het ideequote:Op vrijdag 23 december 2011 09:51 schreef Maichel het volgende:
Weet iemand, als je de verhaallijnen hebt uitgespeeld...of je nog steeds kan blijven doorspelen en bijvoorbeeld Companion missies doen? Gaan de draken ook nooit "op"?
Bij journal en dan bij general stats en vervolgens onder het tabje crime.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kan ik ook ergens zien hoeveel bounty ik heb in de diverse districten? Heb dat namelijk nog niet kunnen vinden, maar lijkt me wel handig.
Nu welquote:Op donderdag 22 december 2011 15:58 schreef Bakakame het volgende:
Iemand dit gelezen?
http://www.gameinformer.c(...)ward-armageddon.aspx
Neh, lydia is toch slecht.quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:34 schreef Asskicker14 het volgende:
Lydia en Meeko zijn dood na een gevecht met een dragon en een mammoth. Zal ik een previous save loaden?
voor morrowind kun je gerust een windows 95 gebruikenquote:Op vrijdag 23 december 2011 09:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ziet er goed uit, heb morrowind nooit gespeeld maar nu moet ik dat toch maar eens gaan doen. Enige nadeel; mijn PC is zwak.
thanksquote:Op vrijdag 23 december 2011 13:19 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Bij journal en dan bij general stats en vervolgens onder het tabje crime.
Whehe, hou het maar op XPquote:Op vrijdag 23 december 2011 14:04 schreef Nectar het volgende:
[..]
voor morrowind kun je gerust een windows 95 gebruiken
ja, ik kwam alleen in ToF, maar toen zei iemand dat ik pijlen in iemands knie kon schieten. dus toen kocht ik skyrimquote:Op vrijdag 23 december 2011 02:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
U_S, jij hier?
Hoort er trouwens gewoon bij te staan!
Same here, vond dat hele Oblivion maar niks. 10 minuten gespeeld en sindsdien ligt het in de kast te rotten. Van Skyrim dacht ik vantevoren hetzelfde, dus die heb ik uit voorzorg maar op de minder legale manier aangeschaftquote:Op vrijdag 23 december 2011 06:10 schreef NorthernStar het volgende:
Ik heb Morrowind GOTY edition hier ook nog liggen. Nog nooit verder gespeeld dan het eerste dorpje waar je van de boot komt.Met die mod ziet het er wel mooi uit.
![]()
En dan heb ik The Witcher I en II beide nog. In maagdelijke staat.
Tegen de tijd dat TES6 uitkomt heb ik ze misschien allemaal gespeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |