Het is regelmatig het eerste wat ik zie als ik wakker word 's ochtends. Nadat ik een lik met een ruwe tong over m'n gezicht heb gehadquote:Op woensdag 21 december 2011 11:26 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Binnenkort zie ik weer eentje. Heel lief.
Ik had het niet over seks.quote:
Oooh, het KLPD viert al een feest, 350 euro per onnodig toeteren was 't niet?quote:Het Nederlands elftal opent de kwalificatiereeks voor het WK van 2014 in Brazilië met een thuiswedstrijd tegen Turkije. Dat is woensdagochtend door loting in Amsterdam bepaald. Oranje ontvangt de Turken op vrijdag 7 september 2012
Zolang ze maar niet in je tuin poepen.quote:Op woensdag 21 december 2011 11:27 schreef TitusPullo het volgende:
Katten zijn smerige beesten en nutteloos bovendien.
Nu ben ik ook niet de slimste maar......quote:Och ja stom, het is alweer een tijdje geleden, maar ik vergat even dat de belastingdienst inderdaad aan de deur kwam om wekelijks een percentage van mijn zakgeld en kleedgeld te innen op mijn 15e... oftewel je draagt nog lang niet af op die leeftijd; dat gaat pas tellen als je echt gaat verdienen, en dat zal rond de 23 liggen (sommigen eerder, anderen later).
Trouwens waarom zou je uberhaupt al vanaf je 15e AOW opbouwen?
Net schuurpapier inderdaad. Maar heb je wel eens meegemaakt dat een hond dat deed? Dat voelt niet ruw, maar je bent bent dan wel nat.quote:Op woensdag 21 december 2011 11:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is regelmatig het eerste wat ik zie als ik wakker word 's ochtends. Nadat ik een lik met een ruwe tong over m'n gezicht heb gehad
Klopt.quote:Op woensdag 21 december 2011 11:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik had het niet over seks.
Maar baby's zijn luid en janken altijd en dat is irritant.
Peuters zeiken en janken ook altijd en dat is irritant.
Daarna komt de fase waar ze an sich wel oke zijn mits 't geen kutkinderen zijn.
Dan gaan ze puberen en zijn ze irritant.
Dan komen ze bij 18 en zijn sommigen tenminste wat volwassener.
Wel meer dan dat.quote:Op woensdag 21 december 2011 11:30 schreef betyar het volgende:
[..]
Verklaard vanwege een of ander gek botje....
Als ik mijn vrouw lik wordt ze ook nat.quote:Op woensdag 21 december 2011 11:30 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Net schuurpapier inderdaad. Maar heb je wel eens meegemaakt dat een hond dat deed? Dat voelt niet ruw, maar je bent bent dan wel nat.
Mooi. Gaat het goed met de studie?quote:Op woensdag 21 december 2011 11:29 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nogal druk, maar goed, straks vakantie en dan kan ik met de feestdagen lekker studeren.
Nope, verklaard door middel van decennialang fylogenetisch onderzoek.quote:Op woensdag 21 december 2011 11:30 schreef betyar het volgende:
[..]
Verklaard vanwege een of ander gek botje....
Dan zit je niet vaak genoeg in het vliegtuig.quote:Op woensdag 21 december 2011 11:30 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Klopt.
Maar goed ik heb geen hekel aan kinderen.
Ik weet het niet. Interesseert me ook vrij weinig, mijn zoontje heeft er zelfs meer verstand van.quote:Op woensdag 21 december 2011 11:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wel meer dan dat.
De missing link was de archeoptrix of iets dergelijks geloof ik?
Dat zal, maar je zoontje bouwt geen tafel.quote:Op woensdag 21 december 2011 11:32 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Interesseert me ook vrij weinig, mijn zoontje heeft er zelfs meer verstand van.
Dat klopt. Of telt een tafel van Duplo wel?quote:Op woensdag 21 december 2011 11:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat zal, maar je zoontje bouwt geen tafel.
Alle kinderen hebben verstand van dino's. Ik was ook helemaal in mn sas toen Jurassic Park uitkwam, in 1993.quote:Op woensdag 21 december 2011 11:32 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Interesseert me ook vrij weinig, mijn zoontje heeft er zelfs meer verstand van.
Jurassic Park staat dagelijks op hier, als mijnheer van de wc-pot wordt getrokken liggen ze dubbel hier.quote:Op woensdag 21 december 2011 11:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Alle kinderen hebben verstand van dino's. Ik was ook helemaal in mn sas toen Jurassic Park uitkwam, in 1993.
Dat vind ik zo fijn aan die Border Collies, die zijn geurneutraal, dus kan je lekker met ze knuffelen en ze op je schoot laten slapen zonder dat je last hebt van onaangename geurtjes.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |