guten morgenquote:Op woensdag 21 december 2011 07:44 schreef Diaan73 het volgende:
En IreneGewoon de hele nacht wakker geweest. Wat tof zeg.
Goedemorgen.
Morgenquote:Op woensdag 21 december 2011 07:44 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen.
Moguhquote:Op woensdag 21 december 2011 07:44 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen.
Goedemorgenquote:Op woensdag 21 december 2011 07:44 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen.
goedemorgenquote:Op woensdag 21 december 2011 07:44 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen.
slaap lekkerquote:Op woensdag 21 december 2011 07:50 schreef Groninger. het volgende:
Nou ik ga een slaap poging doen
Tot 5-6 uur, als slapen niet lukt tot half 9 zometeen![]()
![]()
dat is zeker lang geledenquote:Op woensdag 21 december 2011 07:49 schreef Karina het volgende:
Spice Girls, die heb ik een tijd niet gehoord
Timur's zoon heet geen Lennon hoor.quote:Op woensdag 21 december 2011 07:57 schreef Diaan73 het volgende:
Beatles
moet wel als je zoon Lennon heet hè?
en dat is nog zachtjes uitgedruktquote:Op woensdag 21 december 2011 07:58 schreef franklop het volgende:
Timur is nog niet echt wakker deze ochtend
Ik denk haar eigen zoon..quote:Op woensdag 21 december 2011 07:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Timur's zoon heet geen Lennon hoor.
quote:Op woensdag 21 december 2011 07:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Timur's zoon heet geen Lennon hoor.
Tofquote:Op woensdag 21 december 2011 07:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
Die van Gerard wel. Die van mij ook.
Dankje. We zijn er nog steeds blij mee. Een meisje zou Marley hebben geheten.quote:
quote:Op woensdag 21 december 2011 08:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dankje. We zijn er nog steeds blij mee. Een meisje zou Marley hebben geheten.
De oudste heet Twan en die vroeg laatst... waarom heb je mij niet Lennon genoemd. Ik vind die naam veel mooier.
Ja dat wist ik, daarom dacht ik dat je Gerard en Timur verward had.quote:Op woensdag 21 december 2011 07:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
Die van Gerard wel. Die van mij ook.
Ik ook... maar ja, was andere vader.quote:Op woensdag 21 december 2011 08:03 schreef Karina het volgende:
Twan is ook een leuke naam, maar ik begrijp je zoon helemaal.
Dat krijg je met die moderne fratsenquote:Op woensdag 21 december 2011 08:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ook... maar ja, was andere vader.
Grmbl mn iPhone werkt niet mee. Ik moet hem ontgrendelen... en het duurt en het duurt maar. Grmbl.
Nee joh. Dat wist ik wel. Gerard was ons voorbeeld. Toen we dat hoorden, dachten we wat tof! Toen ik dus zwanger bleek van een jongetje hebben we zijn voorbeeld gevolgd. Tweede naam is Thom, naar Thom Yorke van Radiohead.quote:Op woensdag 21 december 2011 08:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dat wist ik, daarom dacht ik dat je Gerard en Timur verward had.
Jah die kunnen tenminste nog sms'enquote:Op woensdag 21 december 2011 08:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat krijg je met die moderne fratsenMijn oude Nokia werkt altijd.
Ah hij doet het alweer, ik moet wat meer geduld hebben, denk ik....quote:Op woensdag 21 december 2011 08:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat krijg je met die moderne fratsenMijn oude Nokia werkt altijd.
Daarom, bellen en sms (en dat laatste doe ik zelden), meer heb ik niet nodig.quote:Op woensdag 21 december 2011 08:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jah die kunnen tenminste nog sms'en
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.¯ _(ツ)_/¯
Ja berichtje met een bedankje etcquote:Op woensdag 21 december 2011 08:09 schreef Diaan73 het volgende:
Als je smst naar 3333 krijg je dan een berichtje terug? Ik heb gesmst en geen berichtje terug gekregen. VOlgens mij kreeg ik dat vorig jaar wel;
Zoals het hoortquote:
Surinamers he, zijn geen ochtend mensen.quote:Op woensdag 21 december 2011 08:13 schreef Symphonic het volgende:
Irene doet veel actiever mee dan Raymann
quote:Op woensdag 21 december 2011 08:09 schreef Type-R het volgende:
WestlifeNiks tegen Westlife, Uptown Girl is de eerste videoclip die ik ooit heb gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Leugens, ik ben ook enorm gezellig nu.quote:Op woensdag 21 december 2011 08:16 schreef Type-R het volgende:
[..]
Surinamers he, zijn geen ochtend mensen.
Pinoquote:
Tof. Nu ben ik zo benieuwd wat de tweede naam van de andere is!quote:Op woensdag 21 december 2011 08:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee joh. Dat wist ik wel. Gerard was ons voorbeeld. Toen we dat hoorden, dachten we wat tof! Toen ik dus zwanger bleek van een jongetje hebben we zijn voorbeeld gevolgd. Tweede naam is Thom, naar Thom Yorke van Radiohead.
De tweede naam van mn oudste zoon? Die is heel simpel... Pieter Willem naar de opa'squote:Op woensdag 21 december 2011 08:21 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Tof. Nu ben ik zo benieuwd wat de tweede naam van de andere is!
baasquote:
Dat dus.quote:
Mogequote:
Leuk, hoor. 'Jeb' klinkt ook stoer.quote:Op woensdag 21 december 2011 08:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
De tweede naam van mn oudste zoon? Die is heel simpel... Pieter Willem naar de opa's![]()
De jongste heeft nog een 3e naam, vrij vertaald naar opa: Jeb opa heet Tjebbe
Dat (nohomo)quote:
Ja, dat is zeker goed wakker wordenquote:Op woensdag 21 december 2011 08:29 schreef Olga het volgende:
Dat is nog eens fijn wakker worden met Bowie
Luister je toch nietquote:Op woensdag 21 december 2011 08:31 schreef Karina het volgende:
Birdy, daar zit ik dan weer NIET op te wachten.
Jahquote:Op woensdag 21 december 2011 08:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
Je zal maar die nep borsten aangemetwn hebben gekregen. triest
Sowieso nepborstenquote:Op woensdag 21 december 2011 08:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
Je zal maar die nep borsten aangemetwn hebben gekregen. triest
En ik zit aan de tv geplaktquote:
Dat vonden wij ook.quote:Op woensdag 21 december 2011 08:27 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Leuk, hoor. 'Jeb' klinkt ook stoer.
quote:Op woensdag 21 december 2011 08:34 schreef D. het volgende:
[..]
Sowieso nepborsten
maar da's off-topic
hopelijk niet zo stoned als die gasten van back to the Zooquote:Op woensdag 21 december 2011 08:39 schreef Diaan73 het volgende:
Hoe was Right said Fred vannacht eigenlijk? Ik hoorde dat ze onverwacht langs waren gekomen.
15 dacht ikquote:
Het zou mijn dochter kunnen zijn als ik er vroeg bij wasquote:
Kan mooiquote:
ze zou zeker mijn dochter kunnen zijnquote:Op woensdag 21 december 2011 08:43 schreef Olga het volgende:
[..]
Het zou mijn dochter kunnen zijn als ik er vroeg bij was
Ik voel me oud
Het zou mijn vriendin kunnen zijn.quote:Op woensdag 21 december 2011 08:43 schreef Olga het volgende:
[..]
Het zou mijn dochter kunnen zijn als ik er vroeg bij was
Ik voel me oud
quote:Op woensdag 21 december 2011 08:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Het zou mijn vriendin kunnen zijn.
Ik voel me jong.
Ze valt op oudere mannen?quote:Op woensdag 21 december 2011 08:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Het zou mijn vriendin kunnen zijn.
Ik voel me jong.
Je hebt het met haar moeder gedaan?quote:Op woensdag 21 december 2011 08:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ze zou zeker mijn dochter kunnen zijn
dan had jij daar nu gestaanquote:Op woensdag 21 december 2011 08:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ze zou zeker mijn dochter kunnen zijn
Geen flauw idee, maar ik ben maar twee jaar ouder dan dat kind.quote:
quote:Op woensdag 21 december 2011 08:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Geen flauw idee, maar ik ben maar twee jaar ouder dan dat kind.
Jij had mijn zoon kunnen zijn.quote:Op woensdag 21 december 2011 08:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat kindquote:Op woensdag 21 december 2011 08:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Dit is trouwens wel een feit.quote:
Ik noem mezelf ook een jochie.quote:
Ik viel nooit echt op oudere mannenquote:
Verrek ja.quote:
Ja dat telt ja.quote:Op woensdag 21 december 2011 08:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik viel nooit echt op oudere mannenPaar jaar misschien, niet meer dan 5
of telt dat ook al?
Same herequote:Op woensdag 21 december 2011 08:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik noem mezelf ook nog een meisje, maar dat ben ik al LANG niet meer
Dat blijven we toch altijd? Ik ben 27quote:Op woensdag 21 december 2011 08:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh, dan welquote:
Ik had zelfs JOUW moeder kunnen zijnquote:Op woensdag 21 december 2011 08:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat blijven we toch altijd? Ik ben 27
Maar ik ben daadwerkelijk nog een jochie, een man kan je me niet noemen.quote:Op woensdag 21 december 2011 08:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Thanks Karina, nu voel ik me weer jongquote:Op woensdag 21 december 2011 08:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had zelfs JOUW moeder kunnen zijn
Dat is waar, jij bent nog een tienerquote:Op woensdag 21 december 2011 08:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar ik ben daadwerkelijk nog een jochie, een man kan je me niet noemen.
Je scheelt maar 8 jaar met mijn oudste zoon.quote:Op woensdag 21 december 2011 08:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Andere benamingen zijn puber en tienerquote:Op woensdag 21 december 2011 08:48 schreef heloef het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 december 2011 08:48 schreef Karina het volgende:
[..]
En ik voel me nu kei-oudquote:Op woensdag 21 december 2011 08:49 schreef Olga het volgende:
[..]
Thanks Karina, nu voel ik me weer jong
nee, zo bont maak ik het nog net nietquote:Op woensdag 21 december 2011 08:48 schreef Karina het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 december 2011 08:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik prefereer jongen of jochie.quote:Op woensdag 21 december 2011 08:49 schreef Olga het volgende:
[..]
Andere benamingen zijn puber en tiener
Het foute uur?quote:Op woensdag 21 december 2011 08:56 schreef Karina het volgende:
Uurtje 538 voor collega, dan weer terug naar SR.
quote:Op woensdag 21 december 2011 08:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ze geeft haar gouden plaat weg ondankbaar typje
evers in de ochtend is ook gewoon goed voor je humeurquote:Op woensdag 21 december 2011 08:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Edwin Evers wil ze even horen, ze komt net binnen.
Mwah.quote:Op woensdag 21 december 2011 08:59 schreef franklop het volgende:
[..]
evers in de ochtend is ook gewoon goed voor je humeur
Ik vind hem ook wel grappig altijd.quote:Op woensdag 21 december 2011 08:59 schreef franklop het volgende:
[..]
evers in de ochtend is ook gewoon goed voor je humeur
die lach van hem en zn sidekicks is altijd heerlijk aanstekelijk. Van Giel in de ochtend raak ik spontaan in een depressiequote:Op woensdag 21 december 2011 09:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind hem ook wel grappig altijd.
Jij wel.quote:
die was top, net pas weg en heel de nacht wakker geblevenquote:
Ik heb helaas niet veel gezien vannacht, maar in de terugblikken was ze erg leuk. Hele nacht ook wakkerquote:
het is wel een geweldige muzikantquote:Op woensdag 21 december 2011 09:00 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben geen fan van Evers. Ik heb er nooit naar geluisterd eigenlijk.
quote:Op woensdag 21 december 2011 09:03 schreef franklop het volgende:
[..]
die was top, net pas weg en heel de nacht wakker gebleven
Tof. Had ik niet verwacht.quote:Op woensdag 21 december 2011 09:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb helaas niet veel gezien vannacht, maar in de terugblikken was ze erg leuk. Hele nacht ook wakkergeweest en nu in haar eigen autootje weer terug naar huis.
Dat wel inderdaad.quote:Op woensdag 21 december 2011 09:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het is wel een geweldige muzikant
quote:Op woensdag 21 december 2011 08:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Edwin Evers wil ze even horen, ze komt net binnen.
Viel mij ook op.quote:Op woensdag 21 december 2011 09:06 schreef Bronson het volgende:
Zo, het is voor het glazen huis voor het eerst druk 's ochtends.
Zekers, andere jaren niet gezien volgens mijquote:Op woensdag 21 december 2011 09:06 schreef Bronson het volgende:
Zo, het is voor het glazen huis voor het eerst druk 's ochtends.
ik niet, ze is altijd zo'n type die er helemaal in op gaat. Daarnaast is ze ook verbonden aan het Rode Kruisquote:Op woensdag 21 december 2011 09:05 schreef heloef het volgende:
Ik had echt verwacht dat Irene zou gaan slapen.
Nog een uurtje, dan zul je het weten. Om 10 uur is aflossing.quote:Op woensdag 21 december 2011 09:11 schreef TheVulture het volgende:
Ik begin me te irriteren aan Timur, maar dat kan ook aan mijn ochtendhumeur liggen
Gisteren waren ze wel flink bezig toen ik er was en maar zwaaien en praten.quote:Op woensdag 21 december 2011 09:10 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb de DJ's nog bijna niet bij de brievenbus zien zitten...
Ow dan is het goed!!quote:Op woensdag 21 december 2011 09:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Gisteren waren ze wel flink bezig toen ik er was en maar zwaaien en praten.
Hee Diaanquote:Op woensdag 21 december 2011 09:16 schreef Diaan73 het volgende:
Hee LL
Het gaat nog neit zo goed met je las ik net op Twitter.
Oh dat uurtje en ik vind Evers ook leuk. SR duurt nog een paar dagen.quote:Op woensdag 21 december 2011 09:13 schreef D. het volgende:
[..]
Ik doel meer op het feit dat ze kennelijk niet zonder kan en jij SR moet onderbreken
Daarnaast is Timur geen Evers natuurlijk.quote:Op woensdag 21 december 2011 09:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat uurtje en ik vind Evers ook leuk. SR duurt nog een paar dagen.
Groot gelijk... even lekker bijkomen.quote:Op woensdag 21 december 2011 09:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hee Diaan
Nee... ik heb Sander naar school gebracht en toen was ik al kapot
Toch boodschappen gedaan en nu stort ik ff op de bank in
Koppie thee en een kippensoeppie
ik wil echt naar SR vrijdag .... maar als ik me zo voel ga ik dat niet trekkenquote:Op woensdag 21 december 2011 09:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Groot gelijk... even lekker bijkomen.
quote:Op woensdag 21 december 2011 09:20 schreef heloef het volgende:
Timur het is een mooi nummer maar overdrijven is ook wel een kunst.![]()
Goedemorgen Lola en mash
Je hebt nog ong. 2 dagen om bij te komen. Ibu's erin!!quote:Op woensdag 21 december 2011 09:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik wil echt naar SR vrijdag .... maar als ik me zo voel ga ik dat niet trekken
[..]Loef
quote:Op woensdag 21 december 2011 09:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je hebt nog ong. 2 dagen om bij te komen. Ibu's erin!!
Dikke oeps dus.quote:Op woensdag 21 december 2011 09:29 schreef Symphonic het volgende:
Damn, ik was vergeten dat ik een afspraak had
quote:Op woensdag 21 december 2011 09:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]stijf van de dope dan kommen we er wel
quote:Op woensdag 21 december 2011 09:29 schreef Symphonic het volgende:
Damn, ik was vergeten dat ik een afspraak had
irene daarentegenquote:Op woensdag 21 december 2011 09:29 schreef mash_ het volgende:
Timur wat kan die mooi engels trouwens
ja, dat dus.quote:Op woensdag 21 december 2011 09:36 schreef mash_ het volgende:
Ik vind het ook leuk gedaan, maar echt op een verkeerd nummer.
ja, als jongen ga je toch niet op dit nummer dansen. who run the run the world. girls.. Vandaar dat alle hoge posities altijd door mannen bezet zijn.quote:Op woensdag 21 december 2011 09:36 schreef StephanL het volgende:
Welke dansschool is dit? Anders ga je als jongen toch niet dansen?
Precies, maar dat begrijpen die MBO'ers toch niet.quote:Op woensdag 21 december 2011 09:37 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja, als jongen ga je toch niet op dit nummer dansen. who run the run the world. girls.. Vandaar dat alle hoge posities altijd door mannen bezet zijn.
Ik op een stoel. En nu?quote:
Gad. Ver. Damme.quote:
Ligt aan het tijdstip.quote:Op woensdag 21 december 2011 09:54 schreef Axia het volgende:
Nu het zijn vooral basisscholen op het plein?
in mijn tijd zat ik gewoon op school om deze tijdquote:
In mijn tijd bestond SR niet eensquote:Op woensdag 21 december 2011 09:58 schreef franklop het volgende:
[..]
in mijn tijd zat ik gewoon op school om deze tijd
er werd gister al gezegd dat timur geen ochtendmens isquote:Op woensdag 21 december 2011 10:02 schreef tong80 het volgende:
Gelukkig nu Gerard Ekdom.
Die Timur is maar een dooie lul
half elf. Net zo laat als gister natuurlijk.quote:Op woensdag 21 december 2011 10:07 schreef Axia het volgende:
Tegen hoelaat wordt de tussenstand bekend gemaakt?
Ah thanks! Ik had het gisteren niet echt op de tijd gelet, dus wist het niet meerquote:Op woensdag 21 december 2011 10:08 schreef StephanL het volgende:
[..]
half elf. Net zo laat als gister natuurlijk.
Dat was sarcastisch, het is rond 17:00 altijd dat de tussenstand bekend wordt. Gister was het 16:50 of zo iets.quote:Op woensdag 21 december 2011 10:10 schreef Axia het volgende:
[..]
Ah thanks! Ik had het gisteren niet echt op de tijd gelet, dus wist het niet meer
En dit liedje![]()
quote:Op woensdag 21 december 2011 10:11 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dat was sarcastisch, het is rond 17:00 altijd dat de tussenstand bekend wordt. Gister was het 16:50 of zo iets.
quote:Op woensdag 21 december 2011 10:11 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dat was sarcastisch, het is rond 17:00 altijd dat de tussenstand bekend wordt. Gister was het 16:50 of zo iets.
Je moet beter oefenen op je online sarcasme hoorquote:Op woensdag 21 december 2011 10:11 schreef StephanL het volgende:
[..]
Och jee... Lennon zit met de trein te spelen. Ik kan gewoon SR kijken.quote:Op woensdag 21 december 2011 09:56 schreef LovelyLady het volgende:
Mijn soep is gekaapt door mijn zoontje
De tv is gekaapt....
ik wil SR kijken
dezelfde als die van gistermiddag, maar dan wat meer zeg maarquote:Op woensdag 21 december 2011 10:14 schreef R-woud88 het volgende:
Wat is op dit moment de tussenstand?
3.75 en een paperclip.quote:Op woensdag 21 december 2011 10:14 schreef R-woud88 het volgende:
Wat is op dit moment de tussenstand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |