guten morgenquote:Op woensdag 21 december 2011 07:44 schreef Diaan73 het volgende:
En IreneGewoon de hele nacht wakker geweest. Wat tof zeg.
Goedemorgen.
Morgenquote:Op woensdag 21 december 2011 07:44 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen.
Moguhquote:Op woensdag 21 december 2011 07:44 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen.
Goedemorgenquote:Op woensdag 21 december 2011 07:44 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen.
goedemorgenquote:Op woensdag 21 december 2011 07:44 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen.
slaap lekkerquote:Op woensdag 21 december 2011 07:50 schreef Groninger. het volgende:
Nou ik ga een slaap poging doen
Tot 5-6 uur, als slapen niet lukt tot half 9 zometeen![]()
![]()
dat is zeker lang geledenquote:Op woensdag 21 december 2011 07:49 schreef Karina het volgende:
Spice Girls, die heb ik een tijd niet gehoord
Timur's zoon heet geen Lennon hoor.quote:Op woensdag 21 december 2011 07:57 schreef Diaan73 het volgende:
Beatles
moet wel als je zoon Lennon heet hè?
en dat is nog zachtjes uitgedruktquote:Op woensdag 21 december 2011 07:58 schreef franklop het volgende:
Timur is nog niet echt wakker deze ochtend
Ik denk haar eigen zoon..quote:Op woensdag 21 december 2011 07:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Timur's zoon heet geen Lennon hoor.
quote:Op woensdag 21 december 2011 07:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Timur's zoon heet geen Lennon hoor.
Tofquote:Op woensdag 21 december 2011 07:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
Die van Gerard wel. Die van mij ook.
Dankje. We zijn er nog steeds blij mee. Een meisje zou Marley hebben geheten.quote:
quote:Op woensdag 21 december 2011 08:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dankje. We zijn er nog steeds blij mee. Een meisje zou Marley hebben geheten.
De oudste heet Twan en die vroeg laatst... waarom heb je mij niet Lennon genoemd. Ik vind die naam veel mooier.
Ja dat wist ik, daarom dacht ik dat je Gerard en Timur verward had.quote:Op woensdag 21 december 2011 07:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
Die van Gerard wel. Die van mij ook.
Ik ook... maar ja, was andere vader.quote:Op woensdag 21 december 2011 08:03 schreef Karina het volgende:
Twan is ook een leuke naam, maar ik begrijp je zoon helemaal.
Dat krijg je met die moderne fratsenquote:Op woensdag 21 december 2011 08:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ook... maar ja, was andere vader.
Grmbl mn iPhone werkt niet mee. Ik moet hem ontgrendelen... en het duurt en het duurt maar. Grmbl.
Nee joh. Dat wist ik wel. Gerard was ons voorbeeld. Toen we dat hoorden, dachten we wat tof! Toen ik dus zwanger bleek van een jongetje hebben we zijn voorbeeld gevolgd. Tweede naam is Thom, naar Thom Yorke van Radiohead.quote:Op woensdag 21 december 2011 08:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dat wist ik, daarom dacht ik dat je Gerard en Timur verward had.
Jah die kunnen tenminste nog sms'enquote:Op woensdag 21 december 2011 08:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat krijg je met die moderne fratsenMijn oude Nokia werkt altijd.
Ah hij doet het alweer, ik moet wat meer geduld hebben, denk ik....quote:Op woensdag 21 december 2011 08:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat krijg je met die moderne fratsenMijn oude Nokia werkt altijd.
Daarom, bellen en sms (en dat laatste doe ik zelden), meer heb ik niet nodig.quote:Op woensdag 21 december 2011 08:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jah die kunnen tenminste nog sms'en
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.¯ _(ツ)_/¯
Ja berichtje met een bedankje etcquote:Op woensdag 21 december 2011 08:09 schreef Diaan73 het volgende:
Als je smst naar 3333 krijg je dan een berichtje terug? Ik heb gesmst en geen berichtje terug gekregen. VOlgens mij kreeg ik dat vorig jaar wel;
Zoals het hoortquote:
Surinamers he, zijn geen ochtend mensen.quote:Op woensdag 21 december 2011 08:13 schreef Symphonic het volgende:
Irene doet veel actiever mee dan Raymann
quote:Op woensdag 21 december 2011 08:09 schreef Type-R het volgende:
WestlifeNiks tegen Westlife, Uptown Girl is de eerste videoclip die ik ooit heb gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Leugens, ik ben ook enorm gezellig nu.quote:Op woensdag 21 december 2011 08:16 schreef Type-R het volgende:
[..]
Surinamers he, zijn geen ochtend mensen.
Pinoquote:
Tof. Nu ben ik zo benieuwd wat de tweede naam van de andere is!quote:Op woensdag 21 december 2011 08:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee joh. Dat wist ik wel. Gerard was ons voorbeeld. Toen we dat hoorden, dachten we wat tof! Toen ik dus zwanger bleek van een jongetje hebben we zijn voorbeeld gevolgd. Tweede naam is Thom, naar Thom Yorke van Radiohead.
De tweede naam van mn oudste zoon? Die is heel simpel... Pieter Willem naar de opa'squote:Op woensdag 21 december 2011 08:21 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Tof. Nu ben ik zo benieuwd wat de tweede naam van de andere is!
baasquote:
Dat dus.quote:
Mogequote:
Leuk, hoor. 'Jeb' klinkt ook stoer.quote:Op woensdag 21 december 2011 08:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
De tweede naam van mn oudste zoon? Die is heel simpel... Pieter Willem naar de opa's![]()
De jongste heeft nog een 3e naam, vrij vertaald naar opa: Jeb opa heet Tjebbe
Dat (nohomo)quote:
Ja, dat is zeker goed wakker wordenquote:Op woensdag 21 december 2011 08:29 schreef Olga het volgende:
Dat is nog eens fijn wakker worden met Bowie
Luister je toch nietquote:Op woensdag 21 december 2011 08:31 schreef Karina het volgende:
Birdy, daar zit ik dan weer NIET op te wachten.
Jahquote:Op woensdag 21 december 2011 08:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
Je zal maar die nep borsten aangemetwn hebben gekregen. triest
Sowieso nepborstenquote:Op woensdag 21 december 2011 08:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
Je zal maar die nep borsten aangemetwn hebben gekregen. triest
En ik zit aan de tv geplaktquote:
Dat vonden wij ook.quote:Op woensdag 21 december 2011 08:27 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Leuk, hoor. 'Jeb' klinkt ook stoer.
quote:Op woensdag 21 december 2011 08:34 schreef D. het volgende:
[..]
Sowieso nepborsten
maar da's off-topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |