Thanks Karina, nu voel ik me weer jongquote:Op woensdag 21 december 2011 08:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had zelfs JOUW moeder kunnen zijn
Dat is waar, jij bent nog een tienerquote:Op woensdag 21 december 2011 08:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar ik ben daadwerkelijk nog een jochie, een man kan je me niet noemen.
Je scheelt maar 8 jaar met mijn oudste zoon.quote:Op woensdag 21 december 2011 08:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Andere benamingen zijn puber en tienerquote:Op woensdag 21 december 2011 08:48 schreef heloef het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 december 2011 08:48 schreef Karina het volgende:
[..]
En ik voel me nu kei-oudquote:Op woensdag 21 december 2011 08:49 schreef Olga het volgende:
[..]
Thanks Karina, nu voel ik me weer jong
nee, zo bont maak ik het nog net nietquote:Op woensdag 21 december 2011 08:48 schreef Karina het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 december 2011 08:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik prefereer jongen of jochie.quote:Op woensdag 21 december 2011 08:49 schreef Olga het volgende:
[..]
Andere benamingen zijn puber en tiener
Het foute uur?quote:Op woensdag 21 december 2011 08:56 schreef Karina het volgende:
Uurtje 538 voor collega, dan weer terug naar SR.
quote:Op woensdag 21 december 2011 08:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ze geeft haar gouden plaat weg ondankbaar typje
evers in de ochtend is ook gewoon goed voor je humeurquote:Op woensdag 21 december 2011 08:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Edwin Evers wil ze even horen, ze komt net binnen.
Mwah.quote:Op woensdag 21 december 2011 08:59 schreef franklop het volgende:
[..]
evers in de ochtend is ook gewoon goed voor je humeur
Ik vind hem ook wel grappig altijd.quote:Op woensdag 21 december 2011 08:59 schreef franklop het volgende:
[..]
evers in de ochtend is ook gewoon goed voor je humeur
die lach van hem en zn sidekicks is altijd heerlijk aanstekelijk. Van Giel in de ochtend raak ik spontaan in een depressiequote:Op woensdag 21 december 2011 09:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind hem ook wel grappig altijd.
Jij wel.quote:
die was top, net pas weg en heel de nacht wakker geblevenquote:
Ik heb helaas niet veel gezien vannacht, maar in de terugblikken was ze erg leuk. Hele nacht ook wakkerquote:
het is wel een geweldige muzikantquote:Op woensdag 21 december 2011 09:00 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben geen fan van Evers. Ik heb er nooit naar geluisterd eigenlijk.
quote:Op woensdag 21 december 2011 09:03 schreef franklop het volgende:
[..]
die was top, net pas weg en heel de nacht wakker gebleven
Tof. Had ik niet verwacht.quote:Op woensdag 21 december 2011 09:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb helaas niet veel gezien vannacht, maar in de terugblikken was ze erg leuk. Hele nacht ook wakkergeweest en nu in haar eigen autootje weer terug naar huis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |